Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-P850R (PVR)

Mededelingen

Samsung DCB-P850R (PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung twintuner PVR

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 september 2009, 06:19
hubjen's schermafbeelding
hubjen hubjen is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-1 plus
DTV: Samsung DCB-P850R
Standaard Beeld 'wordt weggedraaid'...

Beter als in het Onderwerp kan ik het eigenlijk niet beschrijven: bij het bekijken van opnames op de harde schijf wordt na een aantal minuten soms het beeld 'weggedraaid', alsof iemand met een fader bezig is. Het geluid blijft, en als ik op een knopje op de afstandbediening druk (geeft niet welk) komt het beeld onmiddellijk terug - om na een aantal minuten weer te verdwijnen.

Het gebeurt niet bij alle opnames, en ik heb dit apparaat pas twee dagen (nieuw gekocht). Doe ik iets fout, of is dit een gevalletje garantie?

Hub
Oud 6 september 2009, 12:46
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Gezien jou klacht zou ik bijna denken dat je schermbeveiliging in werking treedt. Dat zou niet moeten gebeuren als je kijkt.

Probeer deze eens even uit te zetten of op een hoge stand. Gebeurt het dan nog steeds?

Zou dit het euvel zijn dan lijkt mij het inderdaad een gevalletje garantie.
Oud 6 september 2009, 16:05
hubjen's schermafbeelding
hubjen hubjen is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-1 plus
DTV: Samsung DCB-P850R
Standaard

Heb de handleiding doorgevlooid, maar nergens iets over schermbeveiliging kunnen vinden. Kun je me de weg een beetje wijzen...?

Overigens: vandaag doet ie het voortreffelijk. Misschien moest ie even ingereden worden...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-P850R (PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten