Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Eigen Netwerk

Mededelingen

Internet - Eigen Netwerk Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 september 2009, 19:23   #1
pluto14
Junior Member
 
pluto14's schermafbeelding
Question Vraag: Wel verbonden - geen internet

Ik kom er zelf niet uit. Wie kan me helpen? Ziggo Helpdesk niet...

Het probleem: Ik heb een Z1 abonnement. Aan mijn casema modem (Motorola SV5120E) hangt een Sitecom Router (WL 600 v1 001). Op 2 laptops in huis kan ik draadloos het internet op via deze router (echt mijn eigen router, niet van de buren of zoiets). Mijn desktop heb ik met kabel op de router verbonden en ik kan het internet niet op. Onder Netwerkverbindingen - LAN Verbinding is de status "Verbonden". En toch heb ik geen internetverbinding en ontvang geen e-mail.

Draadloos naar de router lukt ook niet en met kabel rechtstreeks op de modem ook niet.

Wat kan hier mis zijn?

Laatst gewijzigd door pluto14; 5 september 2009 om 20:57
pluto14 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Eigen Netwerk


Labels
geen verbinding, router



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl