Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 september 2009, 15:04
Casa's schermafbeelding
Casa Casa is offline
Member

Ziggo Internet: Vodafone glas 500/500 + Netgear wndr 3700
DTV: Humax + Samsung
Standaard Nieuw modem na overstap

Ik had eerst alles los , internet Z3 , telefonie Z1 met volop bellen en digitale tv.
Ben nu overgestapt naar alles in 1 plus , de internet snelheid ben ik niet zozeer nodig , ben dus van 25/4 naar 20/3 gegaan.
Ik heb dit woensdag telefonisch besteld en donderdag had ik al de nieuwe lagere snelheid.
Ik zou omdat ik een alles in 1 pakket besteld had een digitale ontvanger krijgen ondanks ik er al 1 had ( mooi voor de slaapkamer).
Vanmorgen tnt aan de deur met een compleet pakket van ziggo , dus digi ontvanger , arris tm702G modem en allerlei splitters e.d.
Digi ontvanger aangesloten en direkt beeld.
Nu is mijn vraag , omdat ik maand of 2 terug een nieuw modem heb gekregen ivm defect raken van de oude door blikseminslag , wat moet ik nu met het nieuwe modem ?
Ik heb nu in gebruik een scientific atlanta die goed werkt , moet ik deze omruilen met de arris of kan ik de huidige erachter laten ?
Vind het wel vreemd dat ik weer een compleet pakket krijg.
Het is mogelijk dat men misschien over een tijdje mijn oude modem uit het systeem haalt en de arris erin zet zodat ik die alsnog moet aansluiten en activeren , dit is overigens geen probleem , zit nu wel met 2 spinternieuwe modems terwijl iemand anders ook met dit nieuwe modem blij gemaakt kan worden.
: update

Kreeg net via de post een brief met activeringscodes etc.
In de brief staat dat ik overgestapt ben naar alles in 1 extra terwijl ik duidelijk aangegeven heb dat ik alles in 1 plus wilde hebben.
Maandag maar weer eens bellen met ziggo aangezien nu het systeem eruit ligt daar.

Grtz Casa

Laatst gewijzigd door Casa; 5 september 2009 om 15:44
Oud 6 september 2009, 01:10
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casa Bekijk bericht
In de brief staat dat ik overgestapt ben naar alles in 1 extra terwijl ik duidelijk aangegeven heb dat ik alles in 1 plus wilde hebben.
Dit is de reden voor het nieuwe modem.

Citaat:
Maandag maar weer eens bellen met ziggo aangezien nu het systeem eruit ligt daar.
Kun je morgen (zondag) al doen (waarschijnlijk rustiger dan maandag).
Oud 16 september 2009, 12:03
Casa's schermafbeelding
Casa Casa is offline
Member

Standaard

Inmiddels brief ontvangen dat ik per 1 november teruggezet word naar alles in 1 plus ipv alles in 1 extra.
Ik moet wel 2 maand de prijs voor het hoogste pakket betalen maar kreeg vandaag via mijn rekening 2 keer het verschil al op voorhand teruggestort.
Nu nog bericht krijgen dat ik modem en aansluitkastjes terug kan sturen zodat een ander met dit docsis 3 modem blij gemaakt kan worden.
Snelheden zijn overigens goed constant hier voor het pakket wat ik heb zonder onderbrekingen, telefoon werkt ook goed dus daarover geen klachten .

Grtz Casa
Oud 16 september 2009, 12:26
Robus's schermafbeelding
Robus Robus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-één Extra
DTV: Sony KDL37W5500/Neotion CI+ CAM
Standaard

Citaat:
...
Nu nog bericht krijgen dat ik modem en aansluitkastjes terug kan sturen zodat een ander met dit docsis 3 modem blij gemaakt kan worden...
Beste Casa,

Als je wat verder op dit forum leest, met name in de sectie storingen, kan je concluderen dat:
A. je het nieuwe Arris modem liever op geen enkele wijze wil toevoegen aan je thuisnetwerk; laat het lekker in de doos zitten!
B. de kans aanzienlijk is dat Ziggo er voorlopig ook geen andere klanten blij mee kan maken; docsis 3.0 blijkt vooralsnog geen gelukkig huwelijk te hebben met dit modem.

greetz
Robus
Oud 17 september 2009, 23:33
Casa's schermafbeelding
Casa Casa is offline
Member

Standaard

Waarom denk je dat ik absoluut geen extra pakket wil en tevreden ben met mijn 20/3 verbinding die retestabiel is .
Ik was ook absoluut niet van plan die arris te installeren , ben tevreden met mijn atlanta modem .

Grtz Casa
Oud 18 september 2009, 12:43
RdP's schermafbeelding
RdP RdP is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Horizon Box, Humax iHDR5200C/2x IR-Fox-C/LGB-23DC, 2x Samsung 9401R
Standaard

Citaat:
Ik had eerst alles los , internet Z3 , telefonie Z1 met volop bellen en digitale tv.
Ben nu overgestapt naar alles in 1 plus , de internet snelheid ben ik niet zozeer nodig , ben dus van 25/4 naar 20/3 gegaan.
Ik heb dit woensdag telefonisch besteld en donderdag had ik al de nieuwe lagere snelheid.
Ik zou omdat ik een alles in 1 pakket besteld had een digitale ontvanger krijgen ondanks ik er al 1 had ( mooi voor de slaapkamer).
Vanmorgen tnt aan de deur met een compleet pakket van ziggo , dus digi ontvanger , arris tm702G modem en allerlei splitters e.d.
Digi ontvanger aangesloten en direkt beeld.
Nu is mijn vraag , omdat ik maand of 2 terug een nieuw modem heb gekregen ivm defect raken van de oude door blikseminslag , wat moet ik nu met het nieuwe modem ?
Ik heb nu in gebruik een scientific atlanta die goed werkt , moet ik deze omruilen met de arris of kan ik de huidige erachter laten ?
Vind het wel vreemd dat ik weer een compleet pakket krijg.
Het is mogelijk dat men misschien over een tijdje mijn oude modem uit het systeem haalt en de arris erin zet zodat ik die alsnog moet aansluiten en activeren , dit is overigens geen probleem , zit nu wel met 2 spinternieuwe modems terwijl iemand anders ook met dit nieuwe modem blij gemaakt kan worden.
: update

Kreeg net via de post een brief met activeringscodes etc.

Grtz Casa
Dus het kan wel snel.....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten