Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2009, 18:14
YEOMAN's schermafbeelding
YEOMAN YEOMAN is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 augustus 2004
Locatie: den helder/multikabel
Berichten: 1
Arrow (US) Firmware Linksys WRT160N

Heb zelf ook Inet problemen ondervonden met mijn nieuwe aankoop,
de Linksys WRT160Nv2.
Vnl tijdens het surfen, met diverse browsers, steeds pagina laadproblemen.
Had reeds de nieuwste NL-firmware (2.0.01. 014) aan boord maar toch problemen op Inet.

Via een tip over nieuwste US-firmware kwam ik op de US-site van Linksys.
Sinds de upgrade werkt de linksys WRT160N uitstekend, de firmware is engelstalig. (2.0.03. 007)(21-07-2009)

http://www.linksysbycisco.com/US/en/...T160N/download

Wanneer de NL-site met een nieuwe firmware komt gaat die er overheen.

Wel even goed resetten na een flash, anders is de router-layout niet leesbaar.

Succes
__________________
Don't mess with the yeoman !
  #2  
Oud 6 september 2009, 21:49
megm's schermafbeelding
megm megm is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 september 2009
Locatie: Den Haag/Casema
Ziggo Internet: z2
Berichten: 1
Standaard

Had ook dezelfde problemen,dus donderdag ook deze router gekocht,had nog steeds het hele weekend steeds wegvallende internet verbinding.Een vriend van mij is ziggo monteur en hij heeft zelf mijn modem vervangen zonder resultaat.Hij wist het eigenlijk ook niet meer wat de oorzaak was en gaf het advies om mijn router maar op een ander kanaal te zetten.Werkte ook niet tot ik jou advies las.Had al de nederlandse firmware er op gezet maar ook zonder resultaat.Wij zijn je erg dankbaar voor deze oplossing en draaien nu volop op het internet zonder wegvallen van de verbinding.
  #3  
Oud 12 september 2009, 17:55
V1K1NG's schermafbeelding
V1K1NG V1K1NG is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Locatie: Hengelo
Ziggo Internet: alles in 1
Berichten: 1
Standaard thanx

bedankt voor de tip heb de upgrade gedaan en na een paar hele moeilijke uurtjes van de boel weer opnieuw configureren en activeren heb ik hem nu stabiel. Die moeilijke uurtjes komen meer door mijn onervaring dan met jou tip.

thanx thanx dubbel thanx
  #4  
Oud 5 oktober 2009, 15:15
kevski's schermafbeelding
kevski kevski is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 oktober 2009
Locatie: Casema
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YEOMAN Bekijk bericht
Wel even goed resetten na een flash, anders is de router-layout niet leesbaar.
Yeoman, ik heb net diezelfde firmware geupdate en dat is succesvol verlopen. Helaas zit ik nu nog met een layout issue (Geen navigatie en tekst, wel invulvelden). Hoe heb jij dit opgelost?
  #5  
Oud 5 oktober 2009, 18:09
Camaro1975's schermafbeelding
Camaro1975 Camaro1975 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 oktober 2009
Locatie: Casema
Berichten: 3
Standaard

regelmatig moet ik mijn router resette, nu heb ik deze firmware geprobeerd maar nu heb ik helemaal geen toegang meer.. ik kan wel vrolijk door internetten.. maar heb geen toegang tot me router

ik heb al 4 keer gereset voor ong 30 sec misschien wel langer

wat nu?!
  #6  
Oud 8 oktober 2009, 18:57
optikn3rv's schermafbeelding
optikn3rv optikn3rv is offline
Member
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Locatie: Midden Limburg (@Home)
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Arris touchstone.
Berichten: 60
Standaard

terug of fabricant settings dan met standard warden inloggen, moet je gewoon alles op nieuw instellen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl