Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Mededelingen

Samsung DCB-B270R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2009, 15:17
meisterspej's schermafbeelding
meisterspej meisterspej is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Locatie: Kerkrade @home
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 3
Standaard DCB-B270R defect ?

ofschoon m.i. via scart en antennekabel correct aangesloten en via de afstandbediening aan te zetten, verschijnt er vervolgens geen beeld en ook reageert de ontvanger niet op verdere instructies van de afstandsbediening; dus geen toegang tot menu; wel is er aan het scherm te zien dat hij probeert contact te maken; op alternatieve tv zelfde probleem; stroomvoorziening aan/uit zetten geeft geen resultaat; helpdesk samsung heeft geen verklaring en adviseert ontvanger op te sturen voor reparatie maar garantie termijn van 1 jaar is verstreken; dus waarschijnlijk hoge kosten; wie kan mij evt oplossing aan de hand doen ?
  #2  
Oud 16 oktober 2009, 21:45
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Toch nog even een late reactie.

Heb je al een nieuwe scartkabel getest?
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 17 oktober 2009, 00:57
meisterspej's schermafbeelding
meisterspej meisterspej is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Locatie: Kerkrade @home
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 3
Standaard Samsung DCB-B270R

Dank voor reaktie.Diverse scartkabels geprobeerd. Geen resultaat. Ontvanger inmiddels opgestuurd naar antwoordnummer Ziggo in Waddinxveen per TNT-post op 17 sept. jl met verzoek reparatie/cq. vervanging en schriftelijke reaktie binnen 14 dagen. Omdat op 12 october nog steeds geen enkele reaktie van Ziggo alsnog schriftelijk gerappelleerd maar nog steeds laat Ziggo niets van zich horen.
  #4  
Oud 18 oktober 2009, 10:35
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisterspej Bekijk bericht
Dank voor reaktie.Diverse scartkabels geprobeerd. Geen resultaat. Ontvanger inmiddels opgestuurd naar antwoordnummer Ziggo in Waddinxveen per TNT-post op 17 sept. jl met verzoek reparatie/cq. vervanging en schriftelijke reaktie binnen 14 dagen. Omdat op 12 october nog steeds geen enkele reaktie van Ziggo alsnog schriftelijk gerappelleerd maar nog steeds laat Ziggo niets van zich horen.
Heb je je track&trace bewaard die je van TNT gekregen hebt? Zodat je in ieder geval bewijs hebt van verzending en of hij ook aangekomen is.

Misschien een idee om het contactformulier te gebruiken.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #5  
Oud 18 oktober 2009, 10:43
meisterspej's schermafbeelding
meisterspej meisterspej is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Locatie: Kerkrade @home
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 3
Standaard Samsung DCB-B270R

dank voor reaktie; heb bewijs van afgifte bewaard en copie gemaakt van TNT-track and trace. Als Ziggo-Waddinxveen nu niet snel reageert zal ik contactformulier sturen.

Laatst gewijzigd door meisterspej; 18 oktober 2009 om 10:46 Reden: fout
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R


Labels
samsung dcb defect ?



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl