Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 september 2009, 21:20
manuel1985's schermafbeelding
manuel1985 manuel1985 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 december 2008
Locatie: soesterberg
Berichten: 5
Standaard vraag

geachte,

ik woon samen met me vrouw bij haar ouders
maar ben gisteren door omstandigheden van me digitale tv afgesloten
de andere diensten hebben me schoonouders nog wel omdat die op een andere kl nr en achternaam staan
dan dat ik had
maar nu wil ik graag weten of me vrouw via haar achternaam
een nieuwe kaartje kan activeren ?
we hebben wel de zelfde bank rek nr
  #2  
Oud 3 september 2009, 21:47
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 juni 2008
Locatie: Overijssel/@home
Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Berichten: 1.720
Standaard

Het meest verstandige is om alles op naam van je schoonouders te zetten. Of als ze dat niet willen, alles op jouw eigen naam. De kosten kun je dan onderling delen.
  #3  
Oud 3 september 2009, 21:56
manuel1985's schermafbeelding
manuel1985 manuel1985 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 december 2008
Locatie: soesterberg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Het meest verstandige is om alles op naam van je schoonouders te zetten. Of als ze dat niet willen, alles op jouw eigen naam. De kosten kun je dan onderling delen.
dat gaat niet omdat we niet bij hun blijven wonen
en wij dit pretiger vinden
  #4  
Oud 4 september 2009, 00:05
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Ik denk dat dit afhankelijk is van de reden van afsluiting.

Het opnieuw aanvragen hiervan op een andere achternaam maar wel met hetzelfde bankrekeningnummer en smartcard nummer zal in een aantal gevallen wel opvallen.
Sta je b.v. op een zwarte lijst dan zal dat zeker niet gaan.

De tip van Gerardus is zo slecht niet. Laat bv je schoonouders "jouw" smartcard (of een hele nieuwe) registreren op hun naam. Vervolgens betaal jij de kosten van bv een pakket.

Zou je straks een eigen woning hebben kan je alles opnieuw aanvragen op het nieuwe adres. Lijkt mij de handigste optie voor nu (tijdelijk) als je geen contact met Ziggo op wilt of kunt nemen.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #5  
Oud 4 september 2009, 00:10
manuel1985's schermafbeelding
manuel1985 manuel1985 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 december 2008
Locatie: soesterberg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Ik denk dat dit afhankelijk is van de reden van afsluiting.

Het opnieuw aanvragen hiervan op een andere achternaam maar wel met hetzelfde bankrekeningnummer en smartcard nummer zal in een aantal gevallen wel opvallen.
Sta je b.v. op een zwarte lijst dan zal dat zeker niet gaan.

De tip van Gerardus is zo slecht niet. Laat bv je schoonouders "jouw" smartcard (of een hele nieuwe) registreren op hun naam. Vervolgens betaal jij de kosten van bv een pakket.

Zou je straks een eigen woning hebben kan je alles opnieuw aanvragen op het nieuwe adres. Lijkt mij de handigste optie voor nu (tijdelijk) als je geen contact met Ziggo op wilt of kunt nemen.
het is een nieuw kaartje
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl