Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 september 2009, 13:30
rgh's schermafbeelding
rgh rgh is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 september 2009
Locatie: Nieuwegein
Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: Samsung
Berichten: 2
Standaard Dan wel, dan geen internet

Hoi,

Vrienden van ons hebben een probleem met Ziggo internet verbinding.

Zojuist heb ik hun pc opnieuw geďnstalleerd aangezien ik dacht dat het iets met virussen of dergelijke te maken heeft. Maar na de schone installatie weer het zelfde probleem.

Dan heeft hij een aantal minuten internet, dan weer niet, dan herstel ik de verbinding (wordt opgeven in IE 8 met Windows xp home) en dan werkt het weer eventjes.

De helpdesk gebeld, wat een slechte medewerker kreeg ik aan de lijn, jammer genoeg naam niet bijgehouden anders had ik hem hier wel gemeld. Volgens mij komt deze gast net van de groentenboer vandaan die mij hielp. Ze hebben de lijn getest en het signaal was in orde. TV signaal was goed, dan zeggen luk raak, het is een pc instellingsfout. Terwijl dit probleem zich plotseling ruim een week geleden heeft plaats gevonden en sindsdien doet hij het zo raar. Vandaag dus pc opnieuw geďnstalleerd, en dus weer het geval. De helpdesk weigert te helpen omdat de lijn in orde is.

Heb de pc nu bij mij thuis staan, en het ziet er naar uit dat het wel goed gaat.

Maar waar kan het uitvallen mee te maken hebben? Kunnen het pc instellingen zijn, zo ja waar moet ik dan aan denken?

Als het niet werkt, dan weet ik gewoon dat hun Ziggo direct op gaan zeggen, want met zo'n service wil je daar echt niet bij zijn.
  #2  
Oud 3 september 2009, 15:42
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Bij mij was de internet en telefoonverbinding opeens ook verdwenen afgelopen zondag. Modem wilde maar niet goed opstarten. Heb een monteur geregeld die morgen zou komen, werkte alles vanmorgen opeens weer wel. Krijg het vermoeden dat Ziggo met iets aan het rommelen is, waardoor veel klanten een paar dagen zonder verbinding zaten.
  #3  
Oud 3 september 2009, 16:01
rgh's schermafbeelding
rgh rgh is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 september 2009
Locatie: Nieuwegein
Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: Samsung
Berichten: 2
Standaard

Bij hun speelt het nu een krappe twee weken.
  #4  
Oud 7 september 2009, 10:51
meermeer's schermafbeelding
meermeer meermeer is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Locatie: Regio Alkmaar
Ziggo Internet: 50/5
Berichten: 238
Standaard

Die medewerkers moeten eens hun mond houden. Als ze geen idee hebben wat het is, ga dan niet iets stoms roepen. Pfff

Zie

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20245

maar zo zijn er meerdere topics. Ziggo is gewoon 'iets' aan het doen. Jammer dat het hier al 2 maanden duurt
  #5  
Oud 7 september 2009, 14:49
BitByter's schermafbeelding
BitByter BitByter is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2008
Locatie: Utrecht / Casema
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Bij mij was de internet en telefoonverbinding opeens ook verdwenen afgelopen zondag. Modem wilde maar niet goed opstarten. Heb een monteur geregeld die morgen zou komen, werkte alles vanmorgen opeens weer wel. Krijg het vermoeden dat Ziggo met iets aan het rommelen is, waardoor veel klanten een paar dagen zonder verbinding zaten.
Hetzelde is er bij ons gebeurd op zondag
  #6  
Oud 7 september 2009, 15:10
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitByter Bekijk bericht
Hetzelde is er bij ons gebeurd op zondag
Maar jij hebt weer verbinding. Ik heb 3 volle dagen zonder gezeten.
  #7  
Oud 7 september 2009, 20:19
BitByter's schermafbeelding
BitByter BitByter is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2008
Locatie: Utrecht / Casema
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Maar jij hebt weer verbinding. Ik heb 3 volle dagen zonder gezeten.
Dat is zeker balen, maar ik moest wel eerst het modem spanningsloos maken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl