Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 september 2009, 23:39
Hansalla's schermafbeelding
Hansalla Hansalla is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 2 september 2009
Locatie: Hoofddorp Multikabel
Berichten: 3
Standaard Interactieve TV aanbieding alleen voor vaste klanten

Ziggo adventeert uitgebreid met Interactieve TV met de aanbieding Cisco PVR ontvanger i.s.m. 2 jaar Interactieve Totaal pakket voor EUR 130 eenmalig + 24 * 11.95 abonnement + 24 * 5.00 voor de decoder.

Dit pakket telefonisch besteld.

Paar dagen later brief gekregen dat de Cisco PVR EUR 399,00 kost + 59.95 voor startpakket Interactieve Televisie.
Contact opgenomen met de klantenservice die inderdaad de bestelling van EUR 130 + 2 jaar contract bevestigd. Zij hebben de order aangepast.
Vervolgens paar dagen later een e-mail van klantenservice dat het aanbod van EUR 130 + 2 jaar contract alleen geldig is voor nieuwe klanten.
Ik zie dit echt nergens vermeld staan, niet op ziggo.nl, niet in de nieuwsbrieven die ik per e-mail krijgt. Ik las wel op dit forum dat iemand anders dit ook had meegemaakt. Helaas stond hierin niet hoe dit afgelopen is. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
  #2  
Oud 3 september 2009, 08:06
MusicForLove's schermafbeelding
MusicForLove MusicForLove is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 september 2008
Locatie: Den Helder/Multikabel
Ziggo Internet: Bundel C/Motorola
DTV: Philips
Berichten: 15
Standaard

En wie heb je daar over gesproken? Heb je een naam?
  #3  
Oud 3 september 2009, 10:08
mod-1's schermafbeelding
mod-1 mod-1 is offline
Full Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Locatie: Ziggo
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MusicForLove Bekijk bericht
En wie heb je daar over gesproken? Heb je een naam?
En die gooien we niet in de publiciteit. Staat ook in de forumregels. Gewoon een kwestie van privacy, tenslotte geven we als bezoekers ook niet zomaar onze gegevens prijs.
  #4  
Oud 3 september 2009, 12:39
Randstad's schermafbeelding
Randstad Randstad is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 april 2008
Locatie: Rijswijk-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1-plus; Cisco EPC3925
DTV: Cisco 8485DVB/Humax iHDR5200c
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MusicForLove Bekijk bericht
En wie heb je daar over gesproken? Heb je een naam?
Totaal niet relevant bij deze vraag. Heb jij ook een naam? Die zie ik nl. ook nergens.
  #5  
Oud 3 september 2009, 14:28
MusicForLove's schermafbeelding
MusicForLove MusicForLove is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 september 2008
Locatie: Den Helder/Multikabel
Ziggo Internet: Bundel C/Motorola
DTV: Philips
Berichten: 15
Standaard

Im sorry..ben nieuw..

En ja voor mij was het wel een relevante vraag
  #6  
Oud 3 september 2009, 15:05
mod-1's schermafbeelding
mod-1 mod-1 is offline
Full Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Locatie: Ziggo
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MusicForLove Bekijk bericht
Im sorry..ben nieuw..
Dan zouden de forumregels juist nog "vers" in het geheugen moeten zitten

Citaat:
En ja voor mij was het wel een relevante vraag
Kan ook via PB.
  #7  
Oud 3 september 2009, 15:32
kakketoe's schermafbeelding
kakketoe kakketoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: TV & Internet Z2
DTV: CI+ CAM
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansalla Bekijk bericht
Ziggo adventeert uitgebreid met Interactieve TV met de aanbieding Cisco PVR ontvanger i.s.m. 2 jaar Interactieve Totaal pakket voor EUR 130 eenmalig + 24 * 11.95 abonnement + 24 * 5.00 voor de decoder.

Dit pakket telefonisch besteld.

Paar dagen later brief gekregen dat de Cisco PVR EUR 399,00 kost + 59.95 voor startpakket Interactieve Televisie.
Contact opgenomen met de klantenservice die inderdaad de bestelling van EUR 130 + 2 jaar contract bevestigd. Zij hebben de order aangepast.
Vervolgens paar dagen later een e-mail van klantenservice dat het aanbod van EUR 130 + 2 jaar contract alleen geldig is voor nieuwe klanten.
Ik zie dit echt nergens vermeld staan, niet op ziggo.nl, niet in de nieuwsbrieven die ik per e-mail krijgt. Ik las wel op dit forum dat iemand anders dit ook had meegemaakt. Helaas stond hierin niet hoe dit afgelopen is. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
Is dus gewoon een lulverhaal van Ziggo , Er staat niks op de site wat betreft de aanbieding alleen voor nieuwe klanten is.
Gewoon weer contact met ze opnemen en dan moeten ze het maar goed regelen !
  #8  
Oud 3 september 2009, 18:32
Hansalla's schermafbeelding
Hansalla Hansalla is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 2 september 2009
Locatie: Hoofddorp Multikabel
Berichten: 3
Standaard

Inderdaad een lulverhaal. De klantenservice gaat het nu herstellen, maar ja, dat zeiden ze vorige week ook al. Ik ben benieuwd naar de volgende e-mail....of zou het nu goed gaan?
  #9  
Oud 7 september 2009, 09:34
Ziggo WebTeam Jelle's schermafbeelding
Ziggo WebTeam Jelle Ziggo WebTeam Jelle is offline
Ziggo WebCare Team
 
Geregistreerd: 13 juli 2009
Locatie: groningen
Berichten: 1.535
Standaard interactieve televisie

Beste Forumgebruikers,

Iedere klant, nieuw of bestaand, kan zich aanmelden voor interactieve televisie. U kunt zich op twee manieren aanmelden.

De eerste mogelijkheid is de ontvanger voor interactieve televisie los aan te schaffen zonder abonnement, deze kost dan 459 euro.U kunt dan nog geen gebruik maken van interactieve televisie.

De tweede mogelijkheid is door de ontvanger voor interactieve televisie aan te schaffen inclusief een abonnement. U betaalt dan eenmalig 130 euro voor de ontvanger en heeft u 2 jaar lang een abonnement op interactieve televisie voor 16,95 euro per maand. Dit bestaat uit 11,95 euro voor het abonnement en 5 euro voor de interactieve decoder.
__________________
Jelle - WebCare Team van Ziggo
  #10  
Oud 23 september 2009, 22:41
Hansalla's schermafbeelding
Hansalla Hansalla is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 2 september 2009
Locatie: Hoofddorp Multikabel
Berichten: 3
Standaard

Het is alleen zo jammer dat Ziggo mijn abonnement weer eens verkeerd heeft verwerkt. Na de onjuiste e-mail dat dit abonnement van EUR 130 + 24 maanden EUR 5 alleen voor nieuwe klanten is, heb ik gebeld. Een vriendelijke dame kon mij vertellen dat Ziggo dit fout gedaan had, en dat zij dit gelukkig nog kon herstellen omdat de fakturen nog niet gemaakt waren. Ik hoefde mijn geen zorgen te maken, alles zou gecorrigeerd worden. En zoals ik al had verwacht, de faktuur vermeld EUR 459 en dit is via automatische incasso al weer geind van mijn bankrekening.
Dus de situatie van vandaag:
Interactieve TV werkt nog steeds niet, helpdesk wist het mij ook niet te vertellen.
En EUR 459 armer.....
Helaas zijn de berichten in de kranten en Consumentengids dus inderdaad waar...een grote chaos bij Ziggo.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl