Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Mededelingen

Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition Personal Video Recorder

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 september 2009, 20:57
1985HW's schermafbeelding
1985HW 1985HW is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: Humax IHDR-5200 C en IHDR-5050C
Standaard PVR Humax 9200c

Het beeld werd opeens blokkerig/streperig via mijn Humax 9200c een normale digitale tuner gaf dit beeld niet. Kan ik nu concluderen dat de PVR stuk is? De helpdesk van Ziggo meende dat het wel eens aan een versterker zou kunnen liggen. Dat bevreemd mij want dat zou ook de digitale tuner deze kuren moeten vertonen. Is er iemand met dit zelfde probleem en is zijn mijn gedachten juist.
Oud 3 september 2009, 13:56
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Geeft de andere digitale ontvanger op dezelfde kabelaansluiting hetzelfde probleem? Het zou evt kunnen zijn dat 1 uitgang van de versterker defect is.

Heb je al getest met je 9200 direct op het AOP (abonnee overname punt. Punt waar de kabel binnenkomt). Liefst met een zo kort mogelijke en goede kwaliteit kabel. En uiteraard goede metalen pluggen.
Dan direct op het AOP zonder versterker of splitters ertussen.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten