Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 september 2009, 07:10
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michelvanderlaan Bekijk bericht
Heb meer het idee dat we niks mogen zeggen waarom is dit forum dan om netje te blijven en vooral niet onvriendelijk worden denk dat ook hier ziggo is binnen gekomen om als je te fel reageerd
Heeft niets met felheid te maken, wel met op een nette en respectvolle manier met elkaar discussiëren. Met beledigen schiet niemand wat op, en daar is een discussie ook niet bij gebaat. Ook in het dagelijks leven schiet je niets op met beledigen en schelden.

Men kan heel fel discussiëren, terwijl men toch op een respectvolle manier naar elkaar kan communiceren en zonder elkaar of anderen daarbij te beledigen. Lijken me niet meer als normale normen en waarden.

Oud 25 september 2009, 12:20
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Sinds kort werk ik zelf op de helpdesk (technisch) van Ziggo. Voor jullie mij nu gaan aanvallen met z'n allen: ik begrijp jullie! Ik word ook gestoord van collega's die hun werk niet goed doen en niet goed loggen waardoor klanten hun verhaal 10x af moeten steken en ik met een boze klant zit. Gelukkig zijn er ook genoeg collega's die hun werk wél goed doen, maar dit niet altijd goed kunnen doen omdat tools eruit liggen, zaken niet gecommuniceerd worden etc. Daarnaast kunnen we vaak niks zeggen over hoe lang een storing bijv duurt omdat we het domweg niet weten.
Aan de andere kant zijn er ook klanten die zich eerst gaan zitten opvreten, dan bedenken dat ze vast weer niet geholpen worden en dan bellen. Of zo gaat het voor mijn gevoel. Die hebben vantevoren al het idee dat ze toch niet worden geholpen en bellen dan op... Daar word ik ook gestoord van.
Toegegeven: Ziggo maakt de nodige fouten. Intern word er ook hard aan gewerkt om dit te verbeteren (trust me on that one). Maar alsjeblieft, mensen, blijf rustig als je belt en probeer vriendelijk te blijven. Dat doe ik ook als ik in de lijn zit.

NB: ik zit hier op persoonlijke titel niet namens Ziggo.

Laatst gewijzigd door Isis; 25 september 2009 om 12:34
Oud 25 september 2009, 22:16
GibMo's schermafbeelding
GibMo GibMo is offline
Junior Member

Ziggo Internet: nvt
DTV: nvt
Standaard

De klantenservice zitaan het eind van lijn. En daarom krijgen jullie alle shit over je heen die door jullie eigen organisatie wordt gecreerd. En jullie kunnen er zelf ook geen zak aan doen om de problemen op te lossen.

Tijdens mijn telefoontjes heb ik gevraagd naar de afdelingsmanager. Die had ik graag zijn vet gegeven. Maar die krijg ik niet te spreken. "Nee meneer ik kan u niet doorverbinden" hoor je dan. En op de achtergrond hoor je dan zo'n gastje "joh, verbind em maar ff door met de directie".

Jullie willen of kunnen volgens mij niet anders. In ieder geval is het bij de klantenservice van Ziggo een kansloos baantje.

Sterkte daar, want jij bent wel een goeie volgens mij. Zoek gauw wat anders..

Laatst gewijzigd door GibMo; 25 september 2009 om 22:57
Oud 25 september 2009, 23:14
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

We klagen allemaal maar wanneer gaan we eens massaal richting Groningen.
Sedert fusie naar Ziggo is er ellende, we pikken het althans sommige maar betalen trouw voor slechte service en dito klantendesk.
Oud 25 september 2009, 23:18
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibMo Bekijk bericht
De klantenservice zitaan het eind van lijn. En daarom krijgen jullie alle shit over je heen die door jullie eigen organisatie wordt gecreerd. En jullie kunnen er zelf ook geen zak aan doen om de problemen op te lossen.

Tijdens mijn telefoontjes heb ik gevraagd naar de afdelingsmanager. Die had ik graag zijn vet gegeven. Maar die krijg ik niet te spreken. "Nee meneer ik kan u niet doorverbinden" hoor je dan. En op de achtergrond hoor je dan zo'n gastje "joh, verbind em maar ff door met de directie".

Jullie willen of kunnen volgens mij niet anders. In ieder geval is het bij de klantenservice van Ziggo een kansloos baantje.

Werken in een callcenter is überhaupt het laagste wat je kunt doen tegen een minimum salaris, maar mocht je echt rechtstreekse nummers willen van Ziggo mensen of het e-mail adres van mevr. Martine Ferment, ik heb ze maar mag het niet meer gebruiken want dan sluiten ze ons af.
Eventueel heb ik ook van de woordvoerder en nog twee managers.

Stoer toch afsluiten, shit veroorzaken maar niet mogen klagen.
Managers mag je niet storen met de rotzooi die ze zelf genereren.
Oud 25 september 2009, 23:41
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:

Wees in ieder geval blij dat er een klantenservice is.
Zou die er niet geweest zijn dan liep je pas echt tegen een muur aan.
Nu zijn er tenminste nog mensen die je uit alle macht en naar kunnen en eer en geweten proberen te helpen.
Oud 26 september 2009, 20:19
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:

Ik vind het eigenlijk wel heel leuk werk Juist omdát er zoveel misgaat is het de uitdaging om het op te lossen, daarvoor ben ik aangenomen en daar word ik voor betaald dus dat doe/probeer ik dan ook. En dat vind ik leuk
Oud 26 september 2009, 21:00
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk werk Juist omdát er zoveel misgaat is het de uitdaging om het op te lossen
Tja, dan heb je wel wat werk te doen, omdat je het leuk vindt om die problemen op te lossen. Ik zou als werknemer het leuk vinden als er minder problemen zouden zijn.

Gert.
Oud 26 september 2009, 21:06
Hebbes's schermafbeelding
Hebbes Hebbes is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Tja, dan heb je wel wat werk te doen, omdat je het leuk vindt om die problemen op te lossen. Ik zou als werknemer het leuk vinden als er minder problemen zouden zijn.

Gert.
Tja, als er geen problemen zijn, is het voor de werknemer ook niet leuk. Sterker nog, ze zijn dan overbodig en dat is voor Isis niet leuk
Oud 26 september 2009, 21:21
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hebbes Bekijk bericht
Tja, als er geen problemen zijn, is het voor de werknemer ook niet leuk. Sterker nog, ze zijn dan overbodig en dat is voor Isis niet leuk
Ik kan me niet voorstellen dat een werknemer van welk bedrijf dan ook problemen van klanten LEUK vindt om op te lossen... Een uitdaging ok, maar LEUK. Ik vind het, in mijn positie, niet LEUK om dat soort problemen op te lossen, ik had er liever voor gezorgd dat ze niet voorkwamen.

Gert.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten