Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 september 2009, 23:54
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witchfinder Bekijk bericht
...en liegen ze. Althans degenen die ik ad lijn heb gehad...sukkelende herintreders die onwetend zijn en katerige studenten die het allemaal niets kan schelen...
Als ze onwetend zijn kunnen ze niet liegen omdat ze gewoonweg niet weten waarover ze het hebben.
Oud 18 september 2009, 23:56
Witchfinder's schermafbeelding
Witchfinder Witchfinder is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-in-1
DTV: Samsung HD DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Als ze onwetend zijn kunnen ze niet liegen omdat ze gewoonweg niet weten waarover ze het hebben.
Het was een herintredende vrouw of voormalige huisvrouw die ontwetend was. De katerige studenten liegen.
Oud 19 september 2009, 00:06
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witchfinder Bekijk bericht
Het was een herintredende vrouw of voormalige huisvrouw die ontwetend was. De katerige studenten liegen.
And there we go again. Laten we wel wezen, niet alle vrouwen zijn herintredend en de meeste studenten zijn eerlijk. Als je nu je verhaal begonnen was met dat je overrompeld bent door een keihard callcentre met messcherpe ondervragingsbeauty's, dan lullen we verder.
Oud 19 september 2009, 00:27
Witchfinder's schermafbeelding
Witchfinder Witchfinder is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-in-1
DTV: Samsung HD DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
And there we go again. Laten we wel wezen, niet alle vrouwen zijn herintredend en de meeste studenten zijn eerlijk. Als je nu je verhaal begonnen was met dat je overrompeld bent door een keihard callcentre met messcherpe ondervragingsbeauty's, dan lullen we verder.
Bedankt voor je waardevolle en messcherpe bijdrage!

Zegt context je iets? Of zoiets als een persoonlijke ervaring? Je hoeft het niet zo op jezelf te projecteren
Oud 21 september 2009, 09:16
GibMo's schermafbeelding
GibMo GibMo is offline
Junior Member

Ziggo Internet: nvt
DTV: nvt
Standaard Ziggo hart op de juiste plek

Update 3

Na een karrevracht aan klachten van mij (zie ook mijn eerdere posts) en nadat ik vorige week nog een grappenmakende helpdesk aan de lijn had (te schofterig voor woorden), komt de ziggo opeens met een spontaan voorstel voor restitutie voor alle ellende. Hier schiet ik toch wel een klein beetje vol van.

Zijn er soms toch nog mensen bij de Ziggo met het hart op de juiste plaats?

Dank u wel Ziggo!
Oud 21 september 2009, 12:56
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibMo Bekijk bericht
Dit is een update van mijn eerder post van 4 september

We zijn inmiddels 7 dagen en 3 klachten e-mails + 3 telefoontjes verder. En, beste lezer, u raadt het al. Ik heb nog steeds geen tv-signaal!!

Ik heb gelukkig wel veel begrijpende medewerkers gesproken waaronder mevrouw ***) en ***) die er allebei geen flauw benul van hebben waarom ik toch maar geen signaal krijg. "Ja meneer, hier staat dat het nog niet is gebeurd met reden onbekend ".

Ik heb nu meerder toezeggingen gekregen dat er met spoed een monteur wordt bijgehaald. Maar de dames krijgen dat dikke luie mannetje kennelijk niet zover dat ie ook daadwerkelijk met zijn dikke in zijn auto gaat zitten om een knopje om te zetten in een verdeelkast.

Al met al wacht ik nu al ruim 3 weken op een tv signaal. En niemand daar weet precies hoe het kan en wanneer het wordt geregeld.

Ik ga in ieder geval het wknd in met de toezegging dat er zeker wel monteurs werken op zaterdag, (niet dat ze iets uitvreten, maar dat terzijde).

Bedankt Ziggo ga zo door!!!

***) modedit : lees de forumregels nog eens; Namen van medewerkers publiceren we niet.

Dan wens ik je veel sterkte, maar ik denk dat je het beste toch naar kantoor kunt rijden. Gewoon brief opstellen, met datum/tijdstip van komst.
Ik vecht al maanden tegen Ziggo, heb ondertussen gesprekken gehad en vergoedingen etc.
Er is mij door Martine Ferment medegedeeld dat ik geen e-mails meer mag sturen aan directie leden. Heb er inmiddels 4 inclusief mobielnummer van iemand.
Maar ik vind dat het toch veel beter moet en kan bij Ziggo dan nu.
Ik blijf het een verschrikkelijk bedrijf vinden terwijl de producten best goed zijn.

Het arrogante stoort mij nog wel het meest van deze organisatie!
Oud 22 september 2009, 12:46
Hebbes's schermafbeelding
Hebbes Hebbes is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibMo Bekijk bericht
Dit is een update van mijn eerder post van 4 september

We zijn inmiddels 7 dagen en 3 klachten e-mails + 3 telefoontjes verder. En, beste lezer, u raadt het al. Ik heb nog steeds geen tv-signaal!!

Ik heb gelukkig wel veel begrijpende medewerkers gesproken waaronder mevrouw ***) en ***) die er allebei geen flauw benul van hebben waarom ik toch maar geen signaal krijg. "Ja meneer, hier staat dat het nog niet is gebeurd met reden onbekend ".

Ik heb nu meerder toezeggingen gekregen dat er met spoed een monteur wordt bijgehaald. Maar de dames krijgen dat dikke luie mannetje kennelijk niet zover dat ie ook daadwerkelijk met zijn dikke in zijn auto gaat zitten om een knopje om te zetten in een verdeelkast.

Al met al wacht ik nu al ruim 3 weken op een tv signaal. En niemand daar weet precies hoe het kan en wanneer het wordt geregeld.

Ik ga in ieder geval het wknd in met de toezegging dat er zeker wel monteurs werken op zaterdag, (niet dat ze iets uitvreten, maar dat terzijde).

Bedankt Ziggo ga zo door!!!

***) modedit : lees de forumregels nog eens; Namen van medewerkers publiceren we niet.
Ik vind het zeer laag van u om iedereen neer te zetten als nietsnutten. Alle mederwerkers en medewerksters van Ziggo doen hun best om zaken in orde te krijgen. Het is zeker niet netjes om mensen te beledigen. Er zullen heus wel dingen niet helemaal goed gaan, maar waar gehakt wordt, vallen spaanders. Of bent u iemand die volmaakt is.
Oud 22 september 2009, 19:35
BaotianOnline's schermafbeelding
BaotianOnline BaotianOnline is offline
Member

Ziggo Internet: nog geen dat is het probleem
Thumbs down :)

Sorry moet even reageren...
Veel geld uit geven aan Reclame om nieuwe aansluitingen te kunnen verkopen en wat denk je....
Krijgen ze reactie's/aanmeldingen doen ze er niets mee...
Wat een zooitje.....

Wij proberen het sinds 09-07-09 voor elkaar te krijgen echter zonder succes...

Jammer
Tijd voor een zakelijke aanpak binnen ZiGGo, niet het product is onder de maat maar het personeel......!!!!

Op naar een betere wereld... ze slapen en slapen
Oud 22 september 2009, 21:03
michelvanderlaan's schermafbeelding
michelvanderlaan michelvanderlaan is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z1
DTV: hd en digitaal
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hebbes Bekijk bericht
Ik vind het zeer laag van u om iedereen neer te zetten als nietsnutten. Alle mederwerkers en medewerksters van Ziggo doen hun best om zaken in orde te krijgen. Het is zeker niet netjes om mensen te beledigen. Er zullen heus wel dingen niet helemaal goed gaan, maar waar gehakt wordt, vallen spaanders. Of bent u iemand die volmaakt is.
Heb meer het idee dat we niks mogen zeggen waarom is dit forum dan om netje te blijven en vooral niet onvriendelijk worden denk dat ook hier ziggo is binnen gekomen om als je te fel reageerd
Oud 22 september 2009, 23:02
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michelvanderlaan Bekijk bericht
Heb meer het idee dat we niks mogen zeggen waarom is dit forum dan om netje te blijven en vooral niet onvriendelijk worden denk dat ook hier ziggo is binnen gekomen om als je te fel reageerd
Je mag best fel reageren maar verwoord het dan wel op zo'n manier dat het redelijk blijft.
Als men onredelijk wordt val er meestal niet meer te communiceren en dan gaat het van kwaad tot erger en schiet niemand er meer iets mee op.

@BaotianOnline:
Wat probeer je voor elkaar te krijgen?
Je roept nu wel iets maar waar heb je het over?

Ik heb begin dit jaar mijn abonnement over gezet naar Alles-in-1 Plus en dat ging in eerste instantie ook mis omdat ik mijn aanvraag niet goed had gedaan waardoor mijn aanvraag via het internet niet binnen was gekomen.
Hierdoor was mijn dus aanvraag ook nooit in behandeling kon zijn genomen.

Ik weet niet wat er bij jou aan de hand is maar zo maar roepen dat het een zootje is en verder geen informatie geven over wat er aan de hand is lost ook niks op.

Laatst gewijzigd door Sjaool; 23 september 2009 om 10:47
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten