Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 september 2009, 22:36
Sato's schermafbeelding
Sato Sato is offline
Junior Member

Standaard Nieuwe abonnees en upgraders gaan voor, Ai1 Extra klanten moeten maar netjes wachten,

Mijn vader was maandag even langs gegaan bij het Ziggokantoor in heerhugowaard, Omdat wij nog steeds geen docsis 3.0 modem hebben ontvangen (Ai1 Extra)
Wel een brief afgelopen zaterdag, Waarin stond dat het uitdelen van de modems vertraging heeft opgelopen.

Mijn vader kreeg daar te horen dat: Compensatie was uitgesloten en we op het modem maar gewoon netjes moesten blijven wachten. (Maar ondertussen moeten we in onze ogen wel teveel betalen of betalen voor een dienst die we niet volledig geleverd krijgen.)

Het is hem op een klantvriendelijke manier verteld en het is op zich begrijpelijk, maar wij (mijn vader en ik) gaan als het nog lang duurt (lees: Zo rond 22 september nog steeds geen docsis 3.0 modem) wel contact opnemen met Tros Radar, Kassa en andere consumenten organisaties.

Wij voelen ons als klant namelijk zwaar verwaarloosd.
Ziggo komt eerst met mooie beloften,
Komt vervolgens in de problemen omdat het logistiek aan alle kanten rommelt en later blijkt dat er van de 2 door Ziggo geselecteerde modems er een niet werkt met telefonie (de ubee)
Waardoor het uitdelen van docsis 3.0 modems vertraging oploopt.

Dat is allemaal nog wel te vergeven (Hoewel het de profesionaliteit die Multikabel had bij lange na niet haalt.)
Waren het niet dat Ziggo doodleuk nieuwe klanten en huidige klanten die voor een upgrade kiezen wel direct van een docsis 3.0 modem kan voorzien.

Ziggo is wat dat betreft dan ook compleet een bedrijf/bedrijf geworden en niet meer een mensen/bedrijf zoals Multikabel dat was, Waarbij oplossingen op maat nog mogelijk waren.
Nee, bij Ziggo is compensatie voor het teveel betalen voor een dienst die maar half geleverd word, Absoluut niet mogelijk. Terwijl men wel door blijft gaan met het aannemen van nieuwe klanten en hun die dienst wel volledig levert.

Ondertussen is een groot deel van de Ai1 Z2 ook al geupgrade naar de nieuwe snelheden en voelen wij ons gewoon zwaar belazerd.

Mocht er een medewerker van ziggo hier meelezen en denken: Wacht eens zo is Ziggo helemaal niet, dit is een misverstand.
Dan hoor ik graag van u.

Ik vind dit namelijk een walgelijke gang van zaken en ben hier dan ook zeer ontevreden over.

Een verwachte leverdatum voor het modem konden ze ook niet noemen,
En dat is niet leuk om te horen als je al 2 maanden zit te wachten op iets dat gewoon niet komt.
Oud 2 september 2009, 00:38
z0p!'s schermafbeelding
z0p! z0p! is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Extra Arris TM702B
DTV: Samsung H380
Standaard

Citaat:
Ondertussen is een groot deel van de Ai1 Z2 ook al geupgrade naar de nieuwe snelheden en voelen wij ons gewoon zwaar belazerd.
Dit was toch al heel lang bekend?

Maar wanneer is het precies besteld? Wij hebben hier ook net nieuw Alles in 1 extra besteld.. namelijk 23 september, en ik heb alles al netjes binnengekregen..?
Oud 2 september 2009, 00:55
Sato's schermafbeelding
Sato Sato is offline
Junior Member

Standaard

Wij hebben al ruim één jaar Alles in 1 Extra (Misschien zelfs al 2 jaar of meer, Ik weet het niet precies.)

En zitten al zeker 7+ jaar bij Multikabel/Ziggo voor Internet en TV.
Telefoon kwam erbij toen wij besloten alles in 1 te nemen.

Wij voelen ons als bestaande klant met Ai1 Extra dus gewoon zwaar in de steek gelaten. (Zijn we hier nu al 7+ jaar trouwe klant?)
Oud 2 september 2009, 04:22
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

teveel betalen ? De snelheids verhoging is toch gratis. Ook zijn er een hoop nieuwe klanten die nog een oude modem heb gekregen.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Oud 2 september 2009, 06:38
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Natuurlijk is het vervelend als je moet wachten op een nieuwe modem.

Maar wees nu even reëel:
- je internet werkt gewoon op 20 megabit (de snelheid waarvoor je tegen jouw huidige prijs een contract getekend hebt);
- de snelheidsverhoging is gratis en je betaald dus niets meer;

Dus termen als 'zwaar verwaarloosd', 'walgelijk', 'Kassa inschakelen', 'opgelicht' etc zijn echt naar mijn mening zwaar overdreven.

Laatst gewijzigd door xahmol; 2 september 2009 om 10:53
Oud 2 september 2009, 07:37
messed-up's schermafbeelding
messed-up messed-up is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Cisco
DTV: CI+ module, Cisco, Humax
Standaard

En ik was één van de eerste kabelinternet klanten van Essent/@Home/Ziggo.
Dus geheel terecht dat de snelheidsverhoging van mijn Alles in 1 Plus voorrang kreeg en enkele weken te vroeg werd doorgevoerd.
Oud 2 september 2009, 11:50
FJRobert's schermafbeelding
FJRobert FJRobert is offline
Senior Member

Standaard

Ik kan de topicstarter wel begrijpen, dit is niet leuk. Is het zelfde gevoel dat wanneer je bij de bakker staat een brood besteld maar halve krijgt en de klant ernaast een hele voor de zelfde prijs.

We hebben in nederland toch zo iets als het gelijkheidsbeginsel, wet waarin iedere burger gelijke rechten en een gelijke behandeling in gelijke gevallen wordt toegekend.

Laatst gewijzigd door FJRobert; 2 september 2009 om 11:57
Oud 2 september 2009, 12:03
nico hhw's schermafbeelding
nico hhw nico hhw is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-I-1 extra (120/10Mb) / ubee evm3200 / D-Link DIR825
DTV: humax iHDR5050c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TRaSH Bekijk bericht
teveel betalen ? De snelheids verhoging is toch gratis. Ook zijn er een hoop nieuwe klanten die nog een oude modem heb gekregen.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
nu moet je de boel natuurlijk niet gaan omdraaien, de a-i-1 xtra klanten
die nog geen nieuw modem hebben, betalen in principe vanaf 1 september gewoon 65 euro voor een a-i-1 plus abbo.
Oud 2 september 2009, 12:30
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

ik draai niks om, toen jij je abo afsloot betaalde je 65 euro voor 20/3 je krijgt nu van ze gratis voor niks extra 50/5 + je gaat er van uit dat iedereen met een plus abo al zijn verhoging heeft.
Oud 2 september 2009, 12:59
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Wordt altijd een beetje moe van die discussies.

Ga toch ook geen brieven naar Kassa sturen omdat de Playstation 3 die ik voor 599 euro heb gekocht nu voor nieuwe klanten nog maar 299 euro kost?
Of zeuren dat iemand die naast mij in het vliegtuig zit in last minute ongeveer een tiende voor de vakantie betaald als ik?
Of zeuren dat iemand die nu een hypotheek afsluit een lagere rente betaald dan toen ik dat eind vorig jaar deed?
Kortom: het is nu echt niet dat Ziggo opeens uniek is of zo als ze nieuwe prijs/snelheidscombo's aan nieuwe klanten eerder dan bestaande klanten uitrollen. En het is al zeker niet wettelijk verboden.

Nogmaals: begrijp best dat je graag de nieuwe snelheid wilt.

Maar feit is dat je op dit moment exact krijgt waar je destijds een contract voor afgesloten hebt tegen de prijs die je het kennelijk toen waard vond. Alles wat je meer krijgt is dus mooi meegenomen, maar geen recht.
Maar uiteraard staat opzeggen je vrij, kan tegenwoordig maandelijks.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten