Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 september 2009, 22:22
Bernd's schermafbeelding
Bernd Bernd is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, Cisco EPC3928AD
DTV: Humax iHDR-5050C via Sony BDV-IT1000 Blu-ray Home Theater set
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wijbro Bekijk bericht
Hoe je 't ook wendt of keert: dit komt niet erg professioneel en al helemaal niet klantvriendelijk over. En op een gegeven moment gaat zich dan zelfs de geduldigste klant (zoals ik zelf bijvoorbeeld) hieraan ergeren.Zeker als dit amateurisme dan óók nog eens aan alle kanten wordt goedgepraat.
Inderdaad! Helemaal mee eens.

Mijn stelling dat ze er zich aan vertild hebben wordt door bovenstaand bericht alleen maar bevestigd. Bij mij en anderen die ik ken hier in De Wijk (Drenthe) draait het prima, dus wij klagen niet. Maar de vele posts van teleurgestelde Ziggo-betalers geven aan dat niet iedereen gelukkig is.

Dus Ziggo - De Wijk = .

Nu Ziggo - Nederland = nog

Laatst gewijzigd door Bernd; 6 september 2009 om 16:01
Oud 5 september 2009, 11:58
luitzen's schermafbeelding
luitzen luitzen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Humax ihdr-5200c
Standaard

Ik heb de mail gehad van snelheidsverhoging. Nu de modem c.q. router resetten en alles is klaar?
Oud 5 september 2009, 16:03
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Ik heb niet te klagen, mijn Plus pakketje loopt hier al bijna 4 weken op "Volle Pulle"
Oud 6 september 2009, 13:40
luitzen's schermafbeelding
luitzen luitzen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Humax ihdr-5200c
Standaard

Bij www.speedtest.nl kom ik tot ong. 11000 maaaar bij speedtest.net is het

Oud 9 september 2009, 19:51
Sato's schermafbeelding
Sato Sato is offline
Junior Member

Standaard

Vandaag uit het niets stond er zowaar een postmeneer voor de deur met een Ziggo doos. (Ubee docsis 3.0 modem)

Na wat geblunder van mijn kant
(activatie pagina die niet tevoorschijn wilde komen omdat mijn laptop nog een vast ip adres had, Leuk ook dat daar niks over in de bijgeleverde documentatie staat. Maar na wat ipconfig commands in cmd.exe kwam ik daar gelukkig achter)

Kwamen we weer uit op het geblunder aan Ziggo's kant.

Want wat wil nou, De laatste keer dat wij een nieuw modem kregen konden wij deze niet activeren omdat de activatie code en/of het wachtwoord onjuist waren.

Deze keer stond er weer dezelfde code en wachtwoord in de brief en inderdaad, Deze keer werkte het ook niet.

Nu dus weer even het oude modem ertussen en vanacht voor ik naar bed ga hang ik de nieuwe er weer aan zodat mijn vader morgen ochtend even bij Ziggo(Heerhugowaard) langs kan gaan (hij is er dan toch in de buurt)

Zodat hun het daar even kunnen regelen.

-----

Nu ben ik zeer benieuwd of het vaker voorkomt dat ziggo onjuiste informatie naar de klant stuurd (Zoals onjuiste activatie codes en wachtwoorden.)
Oud 9 september 2009, 20:56
deregtx's schermafbeelding
deregtx deregtx is offline
Junior Member

Standaard

Nou drie maanden geleden een upgrade gedaan naar alles in een extra. en nu nog steeds geen modem... dus voor de tigste keer gebeld, en nu staat de upgrade ineens niet meer in hun computer.....
En al die tijd geen televisie gehad want schijnbaar kan het kaartje pas geactiveerd worden als de upgrade order is afgerond.

Dus nu staat de order weer in de computer en staan we weer achteraan de wachtrij waarschijnlijk...

En natuurlijk wel al maanden geld afschrijven...

Laatst gewijzigd door deregtx; 9 september 2009 om 21:02
Oud 11 september 2009, 13:26
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sato Bekijk bericht
Want wat wil nou, De laatste keer dat wij een nieuw modem kregen konden wij deze niet activeren omdat de activatie code en/of het wachtwoord onjuist waren.

Deze keer stond er weer dezelfde code en wachtwoord in de brief en inderdaad, Deze keer werkte het ook niet.
Eh.... is dat niet gewoon de activatie-bug die al heel vaak in het forum is genoemd ?? De oplossing is in dat geval:

De eerste keer dat je activeert krijgt bijna iedereen de melding dat activeren niet gelukt is en dat je de helpdesk moet bellen, maar als je dan op F5 drukt op je toetsenbord (vernieuwen) en gegevens opnieuw laten verzenden in het volgende scherm kiest, ben je wel geactiveerd.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten