Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 september 2009, 19:17
Pepi Of Koki's schermafbeelding
Pepi Of Koki Pepi Of Koki is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus en Ubee EVM 3200
DTV: Humax IHDR-5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luitzen Bekijk bericht
Ik heb helemaal nog niks gehad, alleen een mailtje dat men per 1 september gaat verhogen....
Zo te zien heb jij Alles in 1 Plus. Krijg je dus nog geen nieuwe modem maar wel nieuwe snelheid 20/3.
het nieuwe modem krijg je pas als er weer een snelheids verhoging komt.
Naar aller waarschijnlijkheid 3Q 2010.
Oud 2 september 2009, 19:24
luitzen's schermafbeelding
luitzen luitzen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Humax ihdr-5200c
Standaard

O oke...Ik dacht dat ik ook een nieuwe kreeg...

Maar hier nog geen hogere snelheid...
Oud 2 september 2009, 19:30
Member

Standaard

Ik snap de discussie wel maar de verhoging is gratis. Er zijn problemen met de levering van het nieuwe modem. En zoals ik lees werkt ie nog niet overal even goed. Volgens mij kan nog beter je 'oude' modem hebben die stabiel draait dan een nieuwe die niet stabiel draait.

Off- topic:

Ik vindt het ook frustrerend dat mijn pc/internet het soms niet doet maar er zijn belangrijke dingen in het leven. Zoals iedere dag elektrischiteit en vers water uit de kraan. In sommige landen moeten ze kilometers lopen om vers water te kunnen drinken als dat er Überhaupt is. Internet en telefoon zijn geen 1e levensbehoefte.
Je hebt internet en die nieuwe modem komt heus wel.
Oud 2 september 2009, 19:34
Member

Standaard

Citaat:
O oke...Ik dacht dat ik ook een nieuwe kreeg...

Maar hier nog geen hogere snelheid...
Als je modem reset dan heb je misschien je nieuwe snelheid.!
(Ziggo reset de modem op afstand)
En anders komt het nog wel.
Hier in Utreg is de nieuwe snelheid al van kracht.

Laatst gewijzigd door Pepi Of Koki; 2 september 2009 om 19:41
Oud 2 september 2009, 20:14
Senior Member

Standaard

Modem gereset, zonder resultaat...
Oud 2 september 2009, 20:23
Member

Standaard

Citaat:
Modem gereset, zonder resultaat...
Oke jammer. Dan nog maar even wachten. De verhoging gaat in vanaf
1 september 2009.

Link van ziggo.

http://www.ziggo.nl/producten/intern...heidsverhoging

ps Welke snelheid heb je nu ?
Oud 2 september 2009, 20:42
Senior Member

Standaard

Dit geeft speedtest aan, t schommelt wel een beetje. 10847 kbps
Oud 2 september 2009, 22:13
pvd's schermafbeelding
pvd pvd is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een basis, Ubee EVW3200
DTV: HUMAX 5050c en samsung DCB-B270R
Standaard

Citaat:
Oke jammer. Dan nog maar even wachten. De verhoging gaat in vanaf
1 september 2009.

Link van ziggo.

http://www.ziggo.nl/producten/intern...heidsverhoging

ps Welke snelheid heb je nu ?
Dat vanaf klopt niet, hoor! Ik had ruim voor deze datum al een 20 - 3 verbinding.

Dat neemt niet weg dat TS gewoon gelijk heeft. TS krijgt nu in feite ai1 plus, maar betaald voor ai1extra. Zou ik ook niet leuk vinden.

Citaat:
Punt is dus dat Ziggo exact levert wat in overeenkomst staat die jij en topicstarter destijds hebben gesloten. Toen was de snelheid nml gewoon 20 megabit of nog lager.
En daarom ga je dus elke vordering voor compensatie, laat staan vergoeding gemaakte kosten gewoon verliezen.
Nogmaals: een erg slecht advies wat je geeft dus.
Dit is natuurlijk een kul argument. Dan had ik bij wijze van nog steeds een 1 mb verbindingkje gehad.

Ziggo veranderd de algemene voorwaarden in positieve zin (is dus geen reden om op te mogen zeggen), maar deze gelden natuurlijk wel voor alle (oude & nieuwe) abonnee's.

Als Ziggo een fatsoenlijk bedrijf is, laten ze de mensen met een alles-in-1 extra abonnement, zonder DOCSIS 3.0 modem, gewoon € 49,95 betalen totdat ze leveren wat ze beloven.

pvd
Oud 2 september 2009, 23:02
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepi Of Koki Bekijk bericht
Internet en telefoon zijn geen 1e levensbehoefte.
Daar zijn de meningen over verdeeld: http://www.nibud.nl/zoeken/zoeken-re...ehoefte-1.html

Ik kan wel zeggen dat het me niets doet dat ik het nieuwe modem nog niet heb, maar toch knaagt het wel. Eind juni heb ik - gelokt door de aangekondige snelheidsverhoging - een abonnement op AIE extra genomen, wat ook allemaal keurig is verlopen en naar volle tevredenheid.

Echter, als dan bekend was geweest hoe de verhoging uitgerold zou gaan worden dan had ik pas in juli of augustus besteld. Maar ja, zoals Herman Finkers het treffend zong: "Weet alles maar eens achteraf..."

Ik ben nog steeds tevreden over de stabiliteit van de huidige lijn, maar ik ben onderhand wel klaar voor de volgende stap!
Oud 3 september 2009, 07:29
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terra Bekijk bericht
Middels een aangetekende brief een klacht indienen en geef ziggo daarna 14 dagen de tijd de dienst te leveren zoals deze nu bij Ziggo geleverd wordt voor Ain1 Extra . http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra

Indien Ziggo na 14 dagen niet reageert de overéénkomst schriftelijk ontbinden en de automatische incasso via uw bank stopzetten.
Wat loop jij nu weer te wauwelen?

De procedure die jij nu stelt is een ingebreke stelling... Beetje zinloos als je 1maand opzegtermijn hebt.

In gebreke stellen is bij alle abonnementen met 1 maand opzegtermijn een beetje achterhaald. Kost je veel tijd en werk en geld, maar je schiet er feitelijk niets mee op. Als je weg wilt kun je altijd nog weg. En sneller opgelost word het echt niet van een ingebreke stelling.

En ja, je zou de kosten die je erin moet steken terug kunnen vorderen van Ziggo, maar dan zul je eerst wel in je gelijk gesteld moeten worden. Als Ziggo in het gelijk gesteld word sta je nergens en heb je kosten gemaakt die je nooit terug krijgt terwijl je er met 1 maand opzegtermijn vanaf had gekund. Daarnaast heeft de gehele procedure veel langer geduurd als de opzegtermijn die je bij Ziggo hebt, maar dat vertel je er niet bij...!

Leuk al die adviezen die je hier geeft, maar blijf wel realistisch aub. Je slaat hier de plank volledig mis. Het advies op zich is niets mis mee, echter in contrast met de huidige voorwaarden en de situatie waar de TS in zit (er word geleverd wat de TS is overeengekomen met Ziggo) is het totaal niet realistisch en zelfs een slecht en onzinnig advies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvd Bekijk bericht
Dit is natuurlijk een kul argument. Dan had ik bij wijze van nog steeds een 1 mb verbindingkje gehad.

Ziggo veranderd de algemene voorwaarden in positieve zin (is dus geen reden om op te mogen zeggen), maar deze gelden natuurlijk wel voor alle (oude & nieuwe) abonnee's.

Als Ziggo een fatsoenlijk bedrijf is, laten ze de mensen met een alles-in-1 extra abonnement, zonder DOCSIS 3.0 modem, gewoon € 49,95 betalen totdat ze leveren wat ze beloven.

pvd
Is dit wel zo? Je de snelheden zijn aangepast, maar zijn daardoor ook de voorwaarden aangepast? Heeft de TS al de bewuste mail gehad (het cadeautje?) Pak de overeenkomst erbij, die is leading.

En daarnaast, kom op! Natuurlijk is het heel frustrerend als mensen om je heen met Alles-in-een Extra al wel de nieuwe snelheid hebben en jij nog niet, maar om er nu zo'n circus en drama van te maken is mijns inziens ook zwaar overdreven. Tot zover is Ziggo 3! dagen te laat.., voor zover je van te laat kunt spreken, en het is nu al een drama. Kom op, even relativeren en realistisch naar de situatie kijken, vervelend zeker, maar ook niet meer dan dat.

Laatst gewijzigd door Excalibur; 3 september 2009 om 07:45
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten