Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 september 2009, 16:41
KEES MOESKER's schermafbeelding
KEES MOESKER KEES MOESKER is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: LOPPERSUM ATHOME
Ziggo Internet: STANDAART/ GEEN IDEE
DTV: GEEN
Berichten: 2
Question Aanmelden

Is er een wise guy die mij verteld hoe ik mijn registratie emailadres opnieuw kan instellen? krijg mail van ziggo maar kan niets lezen.
kan ook geen mail instellen of iets dergelijks.

Het is verteld door de monteur, door mij ergens opgeschreven maar spoorloos in de papiermand verdwenen.

wellicht dat iemand die dit leest de oplossing heeft voor deze oudere jongere. bij voorbaat dank.
  #2  
Oud 1 september 2009, 17:11
XeCuToR's schermafbeelding
XeCuToR XeCuToR is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus + Ubee EVW321B
DTV: Cisco 8485
Berichten: 256
Standaard

als u belt met de klantenservice kunnen zij uw emailadres opzoeken, ook kunnen zij uw wachtwoord resetten als dit nodig is. succes!
  #3  
Oud 2 september 2009, 20:28
KEES MOESKER's schermafbeelding
KEES MOESKER KEES MOESKER is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: LOPPERSUM ATHOME
Ziggo Internet: STANDAART/ GEEN IDEE
DTV: GEEN
Berichten: 2
Standaard Aanmelden

BEDANKT VOORJE TIP EN DAN NU HET TOVERTELEFOONNUMMER DAT MIJ BINNEN EEN HALF UUR DOORVERBINDT INPLAATS VAN ME ER AF TE GOOIEN.
wACHT OP JE ANTWOORD, JUNIOR!
  #4  
Oud 2 september 2009, 23:03
BMWMaX's schermafbeelding
BMWMaX BMWMaX is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Grootebroek - Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, Cisco EPC3925 Modemrouter
DTV: CI+ Module
Berichten: 293
Standaard

AUW ik ben nu spontaan doof geworden van je geschreeuw. Nooit van etikette gehoord ofzo.

Ik zeg, negeren en geen antwoord meer geven.
__________________
Gr, Marcel
  #5  
Oud 2 september 2009, 23:33
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 28 april 2008
Locatie: Groningen/@Ziggo Noord/Oost
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Berichten: 2.327
Standaard

Welnee, niet doof worden... das Gronings....

Maar goed, Kees op een fourm wordt het over het algemeen niet echt fijn gevonden om alles met caps-lock te schrijven... wekt meer wrevel op dat een zinvolle discussie.

Weet zeker dat wanneer jij je tekst normaal had geschreven je nu al antwoord zou hebben gehad
  #6  
Oud 2 september 2009, 23:39
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account
 
Geregistreerd: 15 november 2008
Locatie: Ziggo
Berichten: 584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEES MOESKER Bekijk bericht
BEDANKT VOORJE TIP EN DAN NU HET TOVERTELEFOONNUMMER DAT MIJ BINNEN EEN HALF UUR DOORVERBINDT INPLAATS VAN ME ER AF TE GOOIEN.
wACHT OP JE ANTWOORD, JUNIOR!
Is je Caps Lock toets vastgeroest ?
  #7  
Oud 3 september 2009, 08:00
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

@Kees;
Over het hoofdletter gebruik is nu al wel genoeg gezegd, als het nog niet doorgedrongen is, dan helpt een extra reactie ook niet meer.

Daarnaast, als je iets van iemand gedaan wilt hebben kun je dat misschien beter in een vragende en wat nettere vorm doen, en mensen op een ietwat nettere wijze aanspreken en niet zo:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEES MOESKER Bekijk bericht
BEDANKT VOORJE TIP EN DAN NU HET TOVERTELEFOONNUMMER DAT MIJ BINNEN EEN HALF UUR DOORVERBINDT INPLAATS VAN ME ER AF TE GOOIEN.
wACHT OP JE ANTWOORD, JUNIOR!
Jou antwoord komt wel erg denigrerend over. Wellicht niet zo bedoeld, maar zo hoef je niet erg veel welwillendheid te verwachten in het krijgen van een antwoord..

Oh trouwens, je bent zelf net zo "junior" Alleen de "junior" die jij aanspreekt weet wel hoe er gecommuniceerd moet worden en heeft je feitelijk al van een heel netjes en keurig antwoord voorzien.
__________________

  #8  
Oud 3 september 2009, 21:42
XeCuToR's schermafbeelding
XeCuToR XeCuToR is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus + Ubee EVW321B
DTV: Cisco 8485
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEES MOESKER Bekijk bericht
BEDANKT VOORJE TIP EN DAN NU HET TOVERTELEFOONNUMMER DAT MIJ BINNEN EEN HALF UUR DOORVERBINDT INPLAATS VAN ME ER AF TE GOOIEN.
wACHT OP JE ANTWOORD, JUNIOR!
Volgende Tip; probeer eens op een doordeweekse ochtend te bellen, grote kans dat u dan snel aan de beurt bent!
  #9  
Oud 7 september 2009, 22:11
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of het probleem van de schreeuwende TS ondertussen opgelost is, en zo ja, wat het probleem was. Zou op zich wel netjes en leuk zijn om dat ook te horen.
__________________

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl