Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 1 september 2009, 05:24   #11
spicers
Member

spicers's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Doman Bekijk bericht
Kort geleden las ik ik nog in het onderschrift van TVDigitaal dat hij niet meer (actief) op het forum aanwezig zou zijn.
in een PM heeft TVDigitaal aangegeven dat hij niet meer actief aanwezig was op dit forum, overgenomen door een (web) team van klantenservice. en mij gevraagd of ik een eerder gemeld probleem, als opgelost wilde kenmerken.

Het heeft idd ook in zijn onderschrift/handtekening gestaan. Deze tekst staat er nu echter niet meer.

verwarrend weer... is ie nu wel of niet actief.... en waar is het webteam?
spicers is offline  
Oud 1 september 2009, 22:18   #12
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spicers Bekijk bericht
in een PM heeft TVDigitaal aangegeven dat hij niet meer actief aanwezig was op dit forum, overgenomen door een (web) team van klantenservice. en mij gevraagd of ik een eerder gemeld probleem, als opgelost wilde kenmerken.

Het heeft idd ook in zijn onderschrift/handtekening gestaan. Deze tekst staat er nu echter niet meer.

verwarrend weer... is ie nu wel of niet actief.... en waar is het webteam?
Het webcare team is nog steeds actief. Voor specifieke vragen kunt je TVDigitaal nog steeds een PM sturen.
anoniem is offline  
Oud 2 september 2009, 06:18   #13
spicers
Member

spicers's schermafbeelding
Standaard Opgelost - Teletext weer beschikbaar

OK bedankt voor de info, zie trouwens dat teletext weer beschikbaar is. kan niet herleiden of het additioneel probleem gemeld door ArChie ook opgelost is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Wel bevat de teletext descriptor bij Ziggo/Casema/Multikabel nog steeds de foutieve verwijzing naar pagina 888 als een normale Nederlandstalige ondertitelingspagina.
zou netjes zijn als het webteam even ook een terugkoppeling geeft dat eea opgelost is, icl item van ArChie
spicers is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten