Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 augustus 2009, 12:46
Milou's schermafbeelding
Milou Milou is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 31 augustus 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1-plus, Ubee modemrouter
Berichten: 3
Thumbs down overgestapt naar alles-in-in, afgesloten, geen nieuwe ontvanger

Eind juli zijn wij overgestapt naar alles-in-1-plus (eerst hadden we apart digitale tv en internet).

Op 11 augustus zou het abonnement ingaan, hiervan is ook netjes bevestiging ontvangen. Het oude abonnement zou 31 augustus vervallen.
Tot op heden hebben wij geen digitale ontvanger of smartcard ontvangen, maar wel een nieuw modem gehad. Na een aantal maal bellen wordt telkens gezegd: "Hij moet een deze dagen komen".

Het vorige digitale tv abonnement is sinds vanacht 0:00 uur afgesloten, "preview periode verlopen". Na gebeld te hebben met Ziggo wordt er nu gezegd dat het nog wel een week kan duren voor er een ontvanger gestuurd wordt.

Bvd,

Laatst gewijzigd door Milou; 31 augustus 2009 om 13:05
  #2  
Oud 31 augustus 2009, 16:56
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Toen ik overging naar alles in 1 ben ik gewoon mijn oude kaart blijven gebruiken, de nieuwe heb ik gebruikt tijdens de preview periode, maar is nu 'dood'
Heb je je oude abonnement opgezegd? Bij mij is het gewoon omgezet naar alles in 1.
En de nieuwe ontvanger, daar moest ik ongeveer 6 weken op wachten volgens de papieren, maar die had ik zo ongeveer na 4 weken.
  #3  
Oud 31 augustus 2009, 18:30
Milou's schermafbeelding
Milou Milou is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 31 augustus 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1-plus, Ubee modemrouter
Berichten: 3
Standaard

Toen wij zijn verhuisd hadden wij allebei apart een abonnement, 1 voor internet en 1 voor tv. Deze wilden wij nu samenvoegen tot 1 alles-in-1-plus pakket, daarvoor moest het tv-abonnement worden opgezegd.
Op de naam van mijn vriend is toen het alles-in-1-pakket aangevraagd, hierbij zou ook een installatiepakket voor digitale televisie zijn. In de papieren stond dat de levering binnen 2 weken door TNT zou worden afgeleverd.
  #4  
Oud 31 augustus 2009, 19:46
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Okee op die manier.
Misschien kan je je oude kaart opnieuw activeren (via website of telefoon)
En de nieuwe decoder+kaart, Ziggo had (of heeft nog) een levering probleem met de nieuwe decoders.
  #5  
Oud 2 september 2009, 16:16
Ziggonew's schermafbeelding
Ziggonew Ziggonew is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 2 september 2009
Locatie: Nijverdal
Berichten: 2
Standaard

Heb het zelfde probleem gehad. Zie mijn post van vandaag 2 sep "Overstap gemaakt"... Ik heb uiteindelijk drie weken zonder telefoon gezeten....
  #6  
Oud 5 september 2009, 13:19
aappie's schermafbeelding
aappie aappie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Locatie: multikabel
Berichten: 2
Standaard

ik heb ook zelfde probleem .veel keer gebeld maar krijg nogsteeds geen antwoord .internet al 2weken aangesloten maar open een website is drama soms duur 10 min terwij ik een alles in 1 plus abo heb .digitaal ontvang krijg nog niet ,telefoon werkt niet .ik ben zeer teleurgesteld nou ben ik van plan om weg te gaan na nog geen 1 maand bij ziggo
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl