Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 augustus 2009, 20:01
m83's schermafbeelding
m83 m83 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 augustus 2009
Locatie: breda
Berichten: 4
Standaard fout bij activatie smartcard: NOS-1002

Wanneer ik mijn smartcard wil activeren op internet krijg ik nadat ik mijn smartcardnummer en opties heb ingegeven de volgende melding (na afvinken van de checklist en klikken op 'activeren'):

De smartcard met nummmer: xxxxxxxxxxx kon niet worden geactiveerd. De volgende fout trad op; Code: 'NOS-1002'


Het is op dit moment niet mogelijk om uw smartcard te activeren. Probeer het later nog een keer. Indien dit probleem blijft bestaan neem dan contact op met de
klantenservice om deze storing te melden.



Wat is precies het probleem en hoe kan ik dit verhelpen?
  #2  
Oud 30 augustus 2009, 21:22
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m83 Bekijk bericht
Wanneer ik mijn smartcard wil activeren op internet krijg ik nadat ik mijn smartcardnummer en opties heb ingegeven de volgende melding (na afvinken van de checklist en klikken op 'activeren'):

De smartcard met nummmer: xxxxxxxxxxx kon niet worden geactiveerd. De volgende fout trad op; Code: 'NOS-1002'


Het is op dit moment niet mogelijk om uw smartcard te activeren. Probeer het later nog een keer. Indien dit probleem blijft bestaan neem dan contact op met de klantenservice om deze storing te melden.


Wat is precies het probleem en hoe kan ik dit verhelpen?
wil je mij het smartcard nummer doorgeven (per PM).
Ik zal morgen kijken wat het probleem is.
  #3  
Oud 30 augustus 2009, 21:29
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Geleen @home
Berichten: 71
Standaard

Ik heb vandaag enkele keren mijn smartcard geprobeerd te activeren. Ik krijg ook netjes bericht dat ie aan het activeren is en na 10 sec. ofzo krijg ik te zien dat activatie gelukt is. Geen enkele foutmelding.

Toch komt de smartcard niet bij "mijn ziggo" te staan. Ik heb een recente smartcard (iets meer dan 3 weken oud).
  #4  
Oud 30 augustus 2009, 21:40
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggoetoo Bekijk bericht
Ik heb vandaag enkele keren mijn smartcard geprobeerd te activeren. Ik krijg ook netjes bericht dat ie aan het activeren is en na 10 sec. ofzo krijg ik te zien dat activatie gelukt is. Geen enkele foutmelding.

Toch komt de smartcard niet bij "mijn ziggo" te staan. Ik heb een recente smartcard (iets meer dan 3 weken oud).

Klopt, dit zal nog aangepast worden.
Voorlopig kun je nog niet zien dat je kaart ook daadwerkelik toegevoegd is. Op dit moment kun je pas op het eind van het administratieve proces je kaart terugvinden in "mijn ziggo".
Als de pilot afgerond is zal je kaart pas beeld geven als de registratie is uitgevoerd, in jouw geval zou je kort na de melding activatie gelukt ook beeld moeten krijgen in de nieuwe situatie
  #5  
Oud 31 augustus 2009, 10:19
m83's schermafbeelding
m83 m83 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 augustus 2009
Locatie: breda
Berichten: 4
Standaard

anoniem, ik kan je geen PM sturen:

"anoniem heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt."
  #6  
Oud 31 augustus 2009, 21:50
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m83 Bekijk bericht
anoniem, ik kan je geen PM sturen:

"anoniem heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt."
het werd ook al zo rustig..
  #7  
Oud 31 augustus 2009, 21:52
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m83 Bekijk bericht
Wanneer ik mijn smartcard wil activeren op internet krijg ik nadat ik mijn smartcardnummer en opties heb ingegeven de volgende melding (na afvinken van de checklist en klikken op 'activeren'):

De smartcard met nummmer: xxxxxxxxxxx kon niet worden geactiveerd. De volgende fout trad op; Code: 'NOS-1002'


Het is op dit moment niet mogelijk om uw smartcard te activeren. Probeer het later nog een keer. Indien dit probleem blijft bestaan neem dan contact op met de
klantenservice om deze storing te melden.



Wat is precies het probleem en hoe kan ik dit verhelpen?
De melding ontstaat er geen geen gegevens mbt producten in het systeem worden gevonden, dus ook geen CATV abonnement. Het kan zijn dat je e.e.a. hebt aangevraagd, in dat geval is de informatie nog niet verwerkt. Om een kaart te activeren moet je producten bij ziggo afnemen.
  #8  
Oud 17 september 2009, 23:26
stealthy's schermafbeelding
stealthy stealthy is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 september 2009
Locatie: Kerkrade, @Home
Ziggo Internet: Z3
DTV: Humax HD receiver, Samsung HD receiver
Berichten: 38
Standaard

Ten eerste sorry voor het bumpen.
Dit was het enige zoek-resultaat voor "NOS-1002" op dit forum.

Ik heb het zelfde probleem...

Ik heb een lange tijd geleden Ziggo besteld en na een hoop problemen doordat er een nieuw kabel getrokken moest worden heb ik alles online gekregen.

Dit is blijkbaar niet bij Ziggo doorgevoerd aangezien ik mijn producten en smartcard niet zie via de gebruikerspagina (2 maanden later nu).

Ook is ondertussen mijn preview-periode verlopen en kan ik nu dus helemaal geen TV kijken.

Ik heb de Humax HD receiver.

Aan de helpdesk word ik simpelweg afgescheept met het antwoord "u moet maar wachten er word aan gewerkt" terwijl ik van vrienden en berichten op het internet weet dat anderen per direct zijn geholpen en de boel probleemloos werd geactiveerd.

Ik weet even niet meer wat ik moet doen of kan doen maar ik wil gewoon TV kunnen kijken, mijn ziggo e-mail adres gebruiken (wat ook niet geactiveerd is / bestaat) en er zeker van zijn dat alles eindelijk fatsoenlijk is doorgevoerd
  #9  
Oud 21 september 2009, 15:46
stealthy's schermafbeelding
stealthy stealthy is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 september 2009
Locatie: Kerkrade, @Home
Ziggo Internet: Z3
DTV: Humax HD receiver, Samsung HD receiver
Berichten: 38
Standaard

Stom van me om hier wél een antwoord te verwachten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl