Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 augustus 2009, 17:22
Eotaxin's schermafbeelding
Eotaxin Eotaxin is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 augustus 2009
Locatie: amstelveen/casema
Ziggo Internet: all-in-one
Berichten: 4
Standaard Klanten"service" onbereikbaar en tarief Helpdesk

Ik probeer al dagen de klantenservice van Ziggo te bereiken, maar krijg steeds een bandje dat de wachttijden te lang zijn en dat je het beter later nog een keer kunt proberen...

Kunnen ze voor de 65 euro die ik per maand betaal niet wat extra mensen achter de telefoon zetten? Je betaalt ook al 10 cent/minuut+de kosten voor je mobiele telefoon....

SCHANDALIG!
  #2  
Oud 30 augustus 2009, 17:33
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Geleen @home
Berichten: 71
Standaard

Je hebt alles in 1.

Waarom bel je niet met de vaste telefoon? Dat is 10 keer goedkoper dan met mobiele telefoon...
  #3  
Oud 30 augustus 2009, 22:37
Eotaxin's schermafbeelding
Eotaxin Eotaxin is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 augustus 2009
Locatie: amstelveen/casema
Ziggo Internet: all-in-one
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dus ook Ziggo telefonie...Dat doet het niet als het nieuwe modem is aangesloten, wat waarschijnlijk nodig is zodra je ze WEL aan de lijn krijgt...

Heb het inmiddels via de email en klachten formulier geprobeerd, we wachten af...
  #4  
Oud 31 augustus 2009, 07:59
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
+ de kosten voor je mobiele telefoon
Dit is een punt waar Ziggo niets aan kan doen.
__________________

  #5  
Oud 31 augustus 2009, 08:09
Eotaxin's schermafbeelding
Eotaxin Eotaxin is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 augustus 2009
Locatie: amstelveen/casema
Ziggo Internet: all-in-one
Berichten: 4
Standaard

Wat dacht je van een gratis nummer??

Zou de helpdesk (die je vnl belt als er weer iets fout aan de kant van Ziggo zit) niet bij mijn dure abonnement inbegrepen moeten zitten?
  #6  
Oud 31 augustus 2009, 08:45
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Precies. abbo is al duur genoeg en dan nog lange wachttijden en amper reacties op je vragen via het formulier.

hanteer gewoon lokaal tarief pfff .
  #7  
Oud 1 september 2009, 21:17
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eotaxin Bekijk bericht
Wat dacht je van een gratis nummer??

Zou de helpdesk (die je vnl belt als er weer iets fout aan de kant van Ziggo zit) niet bij mijn dure abonnement inbegrepen moeten zitten?
Je krijgt waarvoor je betaald. Hetgeen Ziggo terug krijgt voor de helpdesk met die 10ct/minuut is een druppel op een hele grote gloeiende plaat.

Korte samenvatting/beargumentering;
* Het overeind houden van een helpdesk kost enorme sommen met geld. Bedragen die bij lange na niet terug verdiend worden met 10ct/minuut en is dus ook verre van kostendekkend. Alleen al het overeind houden van het nummer + achterliggende centrale kost meer per minuut.

* Het instellen van een kleine vergoeding om het nummer te bellen werpt een kleine drempel op, wat heel veel onzin telefoontjes van Ziggo en niet-Ziggo klanten voorkomt.
__________________

  #8  
Oud 1 september 2009, 21:24
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Je krijgt waarvoor je betaald. Hetgeen Ziggo terug krijgt voor de helpdesk met die 10ct/minuut is een druppel op een hele grote gloeiende plaat.

Korte samenvatting/beargumentering;
* Het overeind houden van een helpdesk kost enorme sommen met geld. Bedragen die bij lange na niet terug verdiend worden met 10ct/minuut en is dus ook verre van kostendekkend. Alleen al het overeind houden van het nummer + achterliggende centrale kost meer per minuut.

* Het instellen van een kleine vergoeding om het nummer te bellen werpt een kleine drempel op, wat heel veel onzin telefoontjes van Ziggo en niet-Ziggo klanten voorkomt.
Die drempel snap ik maar wachttijden boven de 10 min tot zelfs een half uur vindt ik ronduit schandalig
  #9  
Oud 1 september 2009, 21:34
Eotaxin's schermafbeelding
Eotaxin Eotaxin is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 augustus 2009
Locatie: amstelveen/casema
Ziggo Internet: all-in-one
Berichten: 4
Standaard

Vandaar ook de naam Helpdesk ipv klantenSERVICE...

Hoewel hulp nog verder te zoeken is dan service...
  #10  
Oud 2 september 2009, 00:41
z0p!'s schermafbeelding
z0p! z0p! is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 31 augustus 2009
Locatie: Amersfoort Casema
Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Extra Arris TM702B
DTV: Samsung H380
Berichten: 19
Standaard

Ik snap er niets van. Ik heb de afgelopen weken een aantal keer met de 'helpdesk' moeten bellen.. Maar ik heb eigenlijk nooit langer dan 6 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg, ik werd alleen helemaal gestoord van elke keer dat ellelange verhaal vooraf door die computer van ze...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl