Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 augustus 2009, 16:34
dutchdevil83's schermafbeelding
dutchdevil83 dutchdevil83 is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 augustus 2009
Locatie: `s-Hertogenbosch
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Cisco I-TV
Berichten: 35
Standaard Bij afspelen serie ander beeld

Heb nu sinds een week ITV werken, wat tot nu toe zwaar tegenvalt voor hetgeen wat je ervoor betaald. Ten eerste werkt alles traag (vooral het bladeren door de menu), dit is denk een probleem van de cisco wat hopelijk met een firmware opgelost wordt. Maar ten tweede heb ik sinds gisteren problemen met het afspelen van een serie. Na 6 afleveringen van Lost te hebben gekeken ging het gisteren bij de 7e aflevering mis, hij gaf voortdurend blokken in beeld en haperingen in geluid terwijl de 1e 6 afleveringen probleemloos afspeelden. En na vandaag nog een keer geprobeert te hebben wordt de situatie nog vreemder, als ik afspelen zeg dan laat hij een beeld zien van wat op de tv bezig is, beeld blijft overigens ook stilstaan en speelt niet verder ook kan ik niet spoelen ofzo beeld blijft gewoon hangen op de tv zender.

Ook moet ik weleens 5x de serie selecteren en afspelen zeggen voordat hij eindelijk begint met afspelen (is dit normaal??)
Hoop dat iemand hiervoor een oplossing weet, zit er hard aan te denken om alles op te zeggen, zijn er mensen die dit geprobeerd hebben met de reden dat het produkt niet geleverd wordt zoals wenselijk is? Heb namelijk de cisco met dat 2 jarig contract afgesloten maar weet niet of het makelijk is om er onderuit te komen.
  #2  
Oud 30 augustus 2009, 19:53
lionking's schermafbeelding
lionking lionking is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 juni 2008
Locatie: Stadskanaal
Berichten: 21
Standaard

Ik denk dat je je probleem beter bij storingen interactieve tv kunt zetten
ik kan sinds zaterdagavond ook geen interactieve tv kijken en heb zo'n beetje het zelfde probleem dan dat van jou.
  #3  
Oud 30 augustus 2009, 20:03
lionking's schermafbeelding
lionking lionking is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 juni 2008
Locatie: Stadskanaal
Berichten: 21
Standaard Interactieve tv werkt niet

Sinds zaterdagavond werkt interactieve tv bij mij niet,je kunt het te bekijken progamma wel selecteren maar als je op afspelen drukt krijg je alleen eeen schokkerig beeld van de zender waarna je op dat moment keek.
Al de hele week was het beeld van ITV zeer slecht je moest soms een progamma wel een keer of vijf opnieuw starten om een fatsoenlijk beeld te krijgen.
Wat mij ook irriteert is dat als je bijvoorbeeld naar Lost aflevering 50 kijkt je wel 1 minuut bezig bent om het progamma te selecteren,je kunt natuurlijk naar zoeken gaan maar die geeft alleen de eerste 30 afleveringen weer.Het was volgens mij bij een volgende update handig dat men na het kijken van een bepaalde aflevering je de volgende dag via een druk op de knop naar het laatst bekeken progamma gaat.
De menustructuur zoals die er nu is moet verbetert worden om sneller naar een bepaalde progamma te gaan.
  #4  
Oud 1 september 2009, 19:05
dutchdevil83's schermafbeelding
dutchdevil83 dutchdevil83 is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 augustus 2009
Locatie: `s-Hertogenbosch
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Cisco I-TV
Berichten: 35
Standaard

ik heb inderdaad dezelfde problemen, en tot op heden nog niks opgelost. Hebben meer mensen last van deze storing? Ik hoop dat het snel wordt opgelost anders ga ik denk ik toch alles annuleren, ik bedoel ziggo levert het product gewoon niet waarvoor ik wel betaal toch?
  #5  
Oud 2 september 2009, 20:11
lionking's schermafbeelding
lionking lionking is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 juni 2008
Locatie: Stadskanaal
Berichten: 21
Standaard

Ikk heb hier ook hetzelfde probleemje drukt of afspelen en dan komt er in beeld de zender die je op de decoder hebt geselecteerd,na een poging of vijf om een bepaalde aflevering te starten lukt het meestal wel om het progamma te bekijken,ik denk dat dit een algemeen probleem wat men snel moet oplossen,ik heb eergisteren geprobeerd de helpdesk te bellen maar die was na meer dan vijf minuten nog niet te bereiken en ik heb geen zin om de hele avond aan de lijn te zitten.
Ziggo moet denk ik interactieve tv beter testen voordat ze het op de markt brengen want zo is heet een drama.
  #6  
Oud 3 september 2009, 20:14
dutchdevil83's schermafbeelding
dutchdevil83 dutchdevil83 is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 augustus 2009
Locatie: `s-Hertogenbosch
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Cisco I-TV
Berichten: 35
Standaard

Hebben jullie ook last van blokken in beeld, als hij het beeld van de decoder laten zien laat hij ook vaak geblokt beeld zien, ook heb ik gezien dat het signaal wel eens op 0% staat, maar de kwaliteit op 100% ?! Is dit normaal?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl