Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 augustus 2009, 22:05
volkoren's schermafbeelding
volkoren volkoren is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Berichten: 89
Standaard Modem (Arris) herstart spontaan

Weer een nieuw probleem erbij! In de afgelopen 2 dagen heb ik al 3x mogen aanschouwen dat het modem spontaan opnieuw start (alsof je de stroomstekker erin/uit haalt). In de logfile staat helemaal niets... (laatste entry is van 22-08-2009)

Is dit toevallig ook één van de punten die de geweldige nieuwe firmware zal oplossen?
  #2  
Oud 29 augustus 2009, 23:28
Sjaakie63's schermafbeelding
Sjaakie63 Sjaakie63 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 mei 2009
Locatie: Venlo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Ubee EVW321
DTV: Humax IRHD5400
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volkoren Bekijk bericht
Weer een nieuw probleem erbij! In de afgelopen 2 dagen heb ik al 3x mogen aanschouwen dat het modem spontaan opnieuw start (alsof je de stroomstekker erin/uit haalt). In de logfile staat helemaal niets... (laatste entry is van 22-08-2009)

Is dit toevallig ook één van de punten die de geweldige nieuwe firmware zal oplossen?

Als het goed is wel, deze firmware zou afgelopen week al gekomen zijn, maarja het is er natuurlijk nog niet.
Ook mijn modem houd van een resetje op zijn tijd.

Join the club, en wacht rustig af totdat de firmware er is.
  #3  
Oud 30 augustus 2009, 06:56
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Locatie: Kerkrade / Ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Berichten: 3.158
Standaard

Dit probleem had ik ook in het begin.

ALLE Coax kabels los halen. Kijk of nog alles ok is en dan opnieuw goed vastzetten. Let op dat je de Coax in de modem Handvast aandraait en niet met een sleutel.

Dit heeft bij mij het probleem opgelost.
Proberen kost niets.
  #4  
Oud 30 augustus 2009, 15:34
volkoren's schermafbeelding
volkoren volkoren is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BertK Bekijk bericht
ALLE Coax kabels los halen. Kijk of nog alles ok is en dan opnieuw goed vastzetten. Let op dat je de Coax in de modem Handvast aandraait en niet met een sleutel.
Oké, dat klinkt aannemelijk. Ik heb gemerkt dat als ik de COAX kabel fysiek ontkoppel, de modem ook opnieuw start. Ik ga je advies opvolgen.
  #5  
Oud 30 augustus 2009, 21:57
volkoren's schermafbeelding
volkoren volkoren is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Berichten: 89
Standaard

Helaas: het herbevestigen van de kabels heeft geen verbetering gebracht.
  #6  
Oud 30 augustus 2009, 22:01
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Locatie: Kerkrade / Ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Berichten: 3.158
Standaard

Jammer... maar het was het proberen waard.

Blijft je niets anders over dan weer te bellen..
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl