Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 augustus 2009, 16:54
reflex's schermafbeelding
reflex reflex is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 extra / Ubee EVM3200
DTV: Samsung DCB-B270r / Philips DCR 2020/03
Standaard

En ja hoor....

Ik kom net thuis en wat ligt er op de mat.
Een brief van ziggo met daar in de melding dat in de loop van september ze het modem "verwachten" uit te leveren.
Ook dit zal wel weer niet gaan lukken en ik begin ondertussen ook spuugziek van ziggo en zijn manier met omgang met klanten te worden!

Vorig jaar september ging er iets mis met de migratie van @home naar ziggo, en dit heeft tot februari geduurt voordat dat opgelost was en nu dit weer!
En ondertussen wel betalen voor iets dat aales in 1 Plus klanten voor 15 euro minder ook krijgen!

Wordt tijd dat de manager marketing en communicatie de laan uit wordt gestuurd en ook de manager klantenservice want die afdeling heeft nog nooit iets goed gedaan!
Oud 29 augustus 2009, 17:02
@ziggo's schermafbeelding
@ziggo @ziggo is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Extra - UBEE - 120Mb/s
DTV: Humax IRHD5000 HD
Standaard

7521, Geen brief, geen mail, geen modem.
Afwachten maar....
Oud 29 augustus 2009, 17:18
aaargh's schermafbeelding
aaargh aaargh is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: Humax iHRD-5100c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder8 Bekijk bericht
7545 Enschede, geen modem, geen mail, geen brief. Schiet wel weer lekker op......
Hier ook Enschede, vandaag wel een brief dat het langer duurt en het 'ergens in september' komt ... terwijl gisteren een helldesk medewerker me nog vertelde dat alle modems de deur uit waren en er toch echt heel binnenkort eentje mijn kant op zou moeten komen. Niet dus, zoveelste valse belofte.

Deze brief was voor mij DE druppel, met de brief in de hand boos naar de "Ziggo Helpt" bus gereden die toevallig in Enschede staat om daar verhaal te halen, niet dat ik verwachtte dat ze iets konden doen maar ik wilde op z'n minst de kans om ze in hun gezicht te vertellen wat ik van hun gepruts denk.

Bij de bus aangekomen rustig het verhaal uitgelegd en de medewerker trok zich even terug in de bus om te kijken wat ie kon doen... ik was al voorbereid op het zoveelste lulverhaal maar geheel tegen verwachting in kwam de Ziggo medewerker de buis uit lopen met.... een DOCSIS 3 modem in z'n handen! kreeg 'm zo mee, geen gezeur, direct geregeld! Thuis nog ff de helpdesk moeten bellen voor activatie en in no-time alles werkend.

Na alle ellende eindelijk een positieve ervaring met Ziggo! Hulde voor de Ziggo-bus!

Nu de rest van jullie klantenservice team nog upgraden
Oud 29 augustus 2009, 17:22
bjorn1976's schermafbeelding
bjorn1976 bjorn1976 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-extra
DTV: Sony 46hx750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aaargh Bekijk bericht
Hier ook Enschede, vandaag wel een brief dat het langer duurt en het 'ergens in september' komt ... terwijl gisteren een helldesk medewerker me nog vertelde dat alle modems de deur uit waren en er toch echt heel binnenkort eentje mijn kant op zou moeten komen. Niet dus, zoveelste valse belofte.

Deze brief was voor mij DE druppel, met de brief in de hand boos naar de "Ziggo Helpt" bus gereden die toevallig in Enschede staat om daar verhaal te halen, niet dat ik verwachtte dat ze iets konden doen maar ik wilde op z'n minst de kans om ze in hun gezicht te vertellen wat ik van hun gepruts denk.

Bij de bus aangekomen rustig het verhaal uitgelegd en de medewerker trok zich even terug in de bus om te kijken wat ie kon doen... ik was al voorbereid op het zoveelste lulverhaal maar geheel tegen verwachting in kwam de Ziggo medewerker de buis uit lopen met.... een DOCSIS 3 modem in z'n handen! kreeg 'm zo mee, geen gezeur, direct geregeld! Thuis nog ff de helpdesk moeten bellen voor activatie en in no-time alles werkend.

Na alle ellende eindelijk een positieve ervaring met Ziggo! Hulde voor de Ziggo-bus!

geluksvogel
Oud 29 augustus 2009, 17:23
reflex's schermafbeelding
reflex reflex is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 extra / Ubee EVM3200
DTV: Samsung DCB-B270r / Philips DCR 2020/03
Standaard

Citaat:

Dat wordt dinsdag met z'n allen naar het van heeckplein!
Laten ze maar een vrachtwagen modems klaarzetten hoor!
Ik heb btw, de klachtbrief met daarin de terugvordering van het te hoge abbonementsgeld (ai1plus is even snel maar 15 euro goedkoper) al weg naar ze!
Oud 29 augustus 2009, 17:31
aaargh aaargh is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjorn1976 Bekijk bericht
geluksvogel
Geluk dwing je af.
Oud 29 augustus 2009, 17:59
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Geluk dwing je af.
Mazzelaar.
Oud 29 augustus 2009, 18:25
TV Smurf's schermafbeelding
TV Smurf TV Smurf is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete/Ubee EVM3200/NG3700
DTV: CI+ Quantis CAM/Humax iHDR5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder8 Bekijk bericht
7545 Enschede, geen modem, geen mail, geen brief. Schiet wel weer lekker op......
5071 wel een brief vandaag. Dan krijg je de brief maandag wel. Wees blij dat je geen Docsis 3 problemen hebt. Kennelijk zitten er in die Arris modem 9 stevige problemen. Persoonlijk heb ik dus liever dat die eerst opgelost zijn - ik lees dat er binnenkort een nieuwe firmware voor het ding is - dan met rare snelheden of veel erger, met slechte telefonie te zitten.
Oud 29 augustus 2009, 18:31
aaargh aaargh is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV Smurf Bekijk bericht
(...) Persoonlijk heb ik dus liever dat die eerst opgelost zijn - ik lees dat er binnenkort een nieuwe firmware voor het ding is - dan met rare snelheden of veel erger, met slechte telefonie te zitten.
Slechte telefonie boeit mij totaal niet, gebruik ik helemaal niet. Enige reden dat ik dat erbij heb is dat alles-in-1 de snelste optie is en daar zit dus telefoon bij.
Oud 29 augustus 2009, 22:36
volkoren's schermafbeelding
volkoren volkoren is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Standaard

Citaat:
een DOCSIS 3 modem in z'n handen! kreeg 'm zo mee, geen gezeur, direct geregeld!
Dat is wel een heel cool verhaal Daar zet ik zelfs mijn vraagtekens bij, of dat wel zo maar kan. Krijg je dan straks niet een modem dubbel?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten