Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 augustus 2009, 11:39
bjorn1976's schermafbeelding
bjorn1976 bjorn1976 is offline
Member
 
Geregistreerd: 14 mei 2009
Locatie: Tilburg
Ziggo Internet: Alles-in-1-extra
DTV: Sony 46hx750
Berichten: 54
Standaard Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Waar Ziggo met als deadline 31 augustus stelde voor het verzenden van de docsis 3 modems naar all hun alles-in-1 klanten lijkt het er sterk op dat deze deadline niet gehaald gaat worden.

Op diverse foras duiken berichten op dat klanten nog steeds geen docsis 3 modem hebben ontvangen.

Aangezien alle modems VOOR 31 augustus verstuurd zouden zijn heeft Ziggo vandaag de kans om alle modems de deur uit te krijgen.

Of gaan alle klanten die nog geen docsis 3 hebben in de loop van volgende week een persbericht ontvangen in hun mailbox dat er vertraging is opgelopen?

Wie zal het zeggen waar het gaat eindigen met Ziggo, dat zullen we weten over enkele dagen.

Heb jij ook nog steeds geen nieuwe modem ontvangen en ben je alles-in-1 klant, post dan hier je postcode.
  #2  
Oud 29 augustus 2009, 11:54
fredgroes's schermafbeelding
fredgroes fredgroes is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 februari 2004
Locatie: Aarlanderveen
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus Cisco EPC3928
DTV: Samsung SMT-C7140B & Humux 5050C
Berichten: 196
Standaard

Volgens mij heb ik op tweakers al gelezen dat ziggo brieven heeft rondgestuurd dat er vertraging is opgelopen in het versturen van de modems.

"Kreeg nu een brief van ziggo.

Helaas is er voor u een vertraging in de uitlevering van deze nieuwe modem. We verwachten dat we deze in de loop van de maand september kunnen uitleveren."
  #3  
Oud 29 augustus 2009, 12:11
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Yep ik kreeg een antwoord op me mail

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Naar aanleiding van uw mail kan ik u mededelen dat er helaas een vertraging is opgelopen bij het leveren van de nieuwe modems. Wij doen ons best om de modem zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik vraag u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.


Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nlvoor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klikhier voor meer informatie.
  #4  
Oud 29 augustus 2009, 12:36
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj-scratch Bekijk bericht
Naar aanleiding van uw mail kan ik u mededelen dat er helaas een vertraging is opgelopen bij het leveren van de nieuwe modems. Wij doen ons best om de modem zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik vraag u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.
Dat hadden we nog niet gemerkt...

Heb van de week een mail ontvangen met een gelijke strekking (n.a.v. van een vraag van mij over de levering) waarin staat dat het modem gepland staat voor september: "Deze modem staan inderdaad gepland om geleverd te worden in voor september 2009."

Neem aan dat ik vandaag de brief - zoals hierboven vermeld - van Ziggo in mijn brievenbus zal aantreffen.

Voor de topicstarter: Nieuwegein, postcode gebied 3438.
  #5  
Oud 29 augustus 2009, 13:20
hv56's schermafbeelding
hv56 hv56 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2008
Locatie: maastricht @home
Ziggo Internet: Internet Z3 Motorola SB5101E
Berichten: 6
Standaard

hier nog geen mail ontvangen en geen modem postcode 6227 maastricht
heb net een brief ontvangen waar in staat.
Helaas is er voor u een vertraging in de uitlevering van deze nieuwe modem.
We verwachten dat we deze in de loop van de maand september kunnen uitleveren

Laatst gewijzigd door hv56; 29 augustus 2009 om 13:44
  #6  
Oud 29 augustus 2009, 13:44
nico hhw's schermafbeelding
nico hhw nico hhw is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 31 oktober 2008
Locatie: heerhugowaard/multikabel
Ziggo Internet: A-I-1 extra (120/10Mb) / ubee evm3200 / D-Link DIR825
DTV: humax iHDR5050c
Berichten: 1.017
Standaard

hier in heerhugowaard ook de brief ontvangen!!
  #7  
Oud 29 augustus 2009, 13:45
Veltenaar's schermafbeelding
Veltenaar Veltenaar is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 25 juli 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Connect Max Technicolor TC 7210 300/30
Berichten: 19
Standaard Modem

Veel beloven, weinig geven doet Ziggo klanten in vreugde leven

1703
  #8  
Oud 29 augustus 2009, 13:55
shorthome's schermafbeelding
shorthome shorthome is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Locatie: tilburg
Ziggo Internet: all-in-1 extra
DTV: nokia, humax
Berichten: 13
Standaard

hier ook nog niets, maar eens vragen of ik dan voor de gemiste snelheid terug kan naar de alles in 1 plus.
lees net op de site bij producten dat de snelheden tussen juli en oktober zullen ingaan! De boefjes!
  #9  
Oud 29 augustus 2009, 14:21
wijbro's schermafbeelding
wijbro wijbro is offline
Member
 
Geregistreerd: 16 juni 2008
Locatie: casema
Ziggo Internet: Alles in 1 extra / Arris
Berichten: 37
Angry

Hier ook nog niks nakkes nada.
Zelfs geen brief of mail dat de boel vertraagd is
Niet dat dát nodig is, want volgens mij worden we al sinds
januari aan het lijntje gehouden......
Zodra hier glasvezel beschikbaar is zal ik Ziggo niet zo lang laten wachten.
Dan is het wat mij betreft in 1 maandje gepiept met ze, stelletje oplichters!

postcode 3813RL

Edit: zojuist 14.30uur valt de brief binnen dat de boel is vertraagd

Laatst gewijzigd door wijbro; 29 augustus 2009 om 14:27
  #10  
Oud 29 augustus 2009, 16:07
thunder8's schermafbeelding
thunder8 thunder8 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 maart 2009
Locatie: Enschede, @home
Ziggo Internet: AIO Extra / Ubee Modem
DTV: Smit CI+ Cam
Berichten: 18
Standaard

7545 Enschede, geen modem, geen mail, geen brief. Schiet wel weer lekker op......
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl