Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Mededelingen

Internet - Algemeen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29 augustus 2009, 10:39   #1
bjorn1976
Member
 
bjorn1976's schermafbeelding
Standaard Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Waar Ziggo met als deadline 31 augustus stelde voor het verzenden van de docsis 3 modems naar all hun alles-in-1 klanten lijkt het er sterk op dat deze deadline niet gehaald gaat worden.

Op diverse foras duiken berichten op dat klanten nog steeds geen docsis 3 modem hebben ontvangen.

Aangezien alle modems VOOR 31 augustus verstuurd zouden zijn heeft Ziggo vandaag de kans om alle modems de deur uit te krijgen.

Of gaan alle klanten die nog geen docsis 3 hebben in de loop van volgende week een persbericht ontvangen in hun mailbox dat er vertraging is opgelopen?

Wie zal het zeggen waar het gaat eindigen met Ziggo, dat zullen we weten over enkele dagen.

Heb jij ook nog steeds geen nieuwe modem ontvangen en ben je alles-in-1 klant, post dan hier je postcode.
bjorn1976 is offline  
Oud 29 augustus 2009, 10:54   #2
fredgroes
Senior Member
 
fredgroes's schermafbeelding
Standaard

Volgens mij heb ik op tweakers al gelezen dat ziggo brieven heeft rondgestuurd dat er vertraging is opgelopen in het versturen van de modems.

"Kreeg nu een brief van ziggo.

Helaas is er voor u een vertraging in de uitlevering van deze nieuwe modem. We verwachten dat we deze in de loop van de maand september kunnen uitleveren."
fredgroes is offline  
Oud 29 augustus 2009, 11:11   #3
dj-scratch
Senior Member
 
dj-scratch's schermafbeelding
Standaard

Yep ik kreeg een antwoord op me mail

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Naar aanleiding van uw mail kan ik u mededelen dat er helaas een vertraging is opgelopen bij het leveren van de nieuwe modems. Wij doen ons best om de modem zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik vraag u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.


Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nlvoor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klikhier voor meer informatie.
dj-scratch is offline  
Oud 29 augustus 2009, 11:36   #4
Renatus
Senior Member
 
Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj-scratch Bekijk bericht
Naar aanleiding van uw mail kan ik u mededelen dat er helaas een vertraging is opgelopen bij het leveren van de nieuwe modems. Wij doen ons best om de modem zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik vraag u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.
Dat hadden we nog niet gemerkt...

Heb van de week een mail ontvangen met een gelijke strekking (n.a.v. van een vraag van mij over de levering) waarin staat dat het modem gepland staat voor september: "Deze modem staan inderdaad gepland om geleverd te worden in voor september 2009."

Neem aan dat ik vandaag de brief - zoals hierboven vermeld - van Ziggo in mijn brievenbus zal aantreffen.

Voor de topicstarter: Nieuwegein, postcode gebied 3438.
Renatus is offline  
Oud 29 augustus 2009, 12:20   #5
hv56
Junior Member
 
hv56's schermafbeelding
Standaard

hier nog geen mail ontvangen en geen modem postcode 6227 maastricht
heb net een brief ontvangen waar in staat.
Helaas is er voor u een vertraging in de uitlevering van deze nieuwe modem.
We verwachten dat we deze in de loop van de maand september kunnen uitleveren

Laatst gewijzigd door hv56; 29 augustus 2009 om 12:44
hv56 is offline  
Oud 29 augustus 2009, 12:45   #7
Veltenaar
Junior Member
 
Veltenaar's schermafbeelding
Standaard Modem

Veel beloven, weinig geven doet Ziggo klanten in vreugde leven

1703
Veltenaar is offline  
Oud 29 augustus 2009, 12:55   #8
shorthome
Junior Member
 
shorthome's schermafbeelding
Standaard

hier ook nog niets, maar eens vragen of ik dan voor de gemiste snelheid terug kan naar de alles in 1 plus.
lees net op de site bij producten dat de snelheden tussen juli en oktober zullen ingaan! De boefjes!
shorthome is offline  
Oud 29 augustus 2009, 13:21   #9
wijbro
Member
 
wijbro's schermafbeelding
Angry

Hier ook nog niks nakkes nada.
Zelfs geen brief of mail dat de boel vertraagd is
Niet dat dát nodig is, want volgens mij worden we al sinds
januari aan het lijntje gehouden......
Zodra hier glasvezel beschikbaar is zal ik Ziggo niet zo lang laten wachten.
Dan is het wat mij betreft in 1 maandje gepiept met ze, stelletje oplichters!

postcode 3813RL

Edit: zojuist 14.30uur valt de brief binnen dat de boel is vertraagd

Laatst gewijzigd door wijbro; 29 augustus 2009 om 13:27
wijbro is offline  
Oud 29 augustus 2009, 15:07   #10
thunder8
Junior Member
 
thunder8's schermafbeelding
Standaard

7545 Enschede, geen modem, geen mail, geen brief. Schiet wel weer lekker op......
thunder8 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl