Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 augustus 2009, 11:34
san72's schermafbeelding
san72 san72 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 augustus 2009
Locatie: borne
Ziggo Internet: alles in een 1 plus
DTV: dtv
Berichten: 7
Standaard IP adres kunnen veranderen

hallo ,dat is mijn vraag ,ik mag op de babysite niet meer komen ,waar ik al7 jaar op komt ze hebben me geblokkeerd om iets heel stoms ,maar ik mis de site heel erg ,,is dat waar als je 6 uur de modem eruit haalt dat je dan weer een nieuwe ipadres krijgt?of als ik een router koopt ?help mij ,bijvoorbaard dank ,groetjes sandra
  #2  
Oud 29 augustus 2009, 11:57
slayer's schermafbeelding
slayer slayer is offline
Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Locatie: Noordwijk
Ziggo Internet: Alle in 1 extra, Ubee
DTV: Cisco 8455DVB, Samsung DCB-H360R, Samsung, Sony Z4500
Berichten: 45
Standaard Router MAC Address

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door san72 Bekijk bericht
hallo ,dat is mijn vraag ,ik mag op de babysite niet meer komen ,waar ik al7 jaar op komt ze hebben me geblokkeerd om iets heel stoms ,maar ik mis de site heel erg ,,is dat waar als je 6 uur de modem eruit haalt dat je dan weer een nieuwe ipadres krijgt?of als ik een router koopt ?help mij ,bijvoorbaard dank ,groetjes sandra
In de meeste routers kan je een ander Router MAC Address opgeven. Hierdoor krijgt de router een nieuw IP adres toegewezen.

Ik weet niet wat je gedaan maar een blokkering is niet altijd permanent. Daarnaast zou ik als beheerder van een site vrij snel doorhebben dat een oude bekende terug is, met als gevolg een nieuwe blokkade. Misschien kan je beter een bericht sturen aan de beheerder...
  #3  
Oud 29 augustus 2009, 12:00
san72's schermafbeelding
san72 san72 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 augustus 2009
Locatie: borne
Ziggo Internet: alles in een 1 plus
DTV: dtv
Berichten: 7
Standaard

heb ik al een paar gedaan ,of ik weer terug maar komen ,niet dus ,ik heb net weer een bericht gestuurd ,maar als ik er weer op kan ,dan schrijf ik niet meer ,maar dan kan ik wel lzen over advies enz ,dus merken ze dat niet ,groetjes sandra,of ik kan ook ziggo benaderen of ik een ander ip kan krijgen of zullen ze dat nooit doen??
  #4  
Oud 29 augustus 2009, 12:07
slayer's schermafbeelding
slayer slayer is offline
Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Locatie: Noordwijk
Ziggo Internet: Alle in 1 extra, Ubee
DTV: Cisco 8455DVB, Samsung DCB-H360R, Samsung, Sony Z4500
Berichten: 45
Standaard

Ik denk niet dat Ziggo voor jou het IP adres gaat aanpassen.
  #5  
Oud 29 augustus 2009, 13:17
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.869
Standaard

Als je een ip-ban hebt zal het aanmelden met een ander ip wel werken maar ik vrees dat de site-eigenaar je er met dezelfde vaart weer af knikkert als hij er achter komt.

Het beste om dit soort problemen op te lossen is in gesprek gaan met de beheerders van de site.
  #6  
Oud 29 augustus 2009, 13:54
san72's schermafbeelding
san72 san72 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 augustus 2009
Locatie: borne
Ziggo Internet: alles in een 1 plus
DTV: dtv
Berichten: 7
Standaard

ja ik heb het al paar keer geprobeerd met ze te praten ,maar volgens mij vinden ze het gewoon leuk ,ze reageren niet ,maar als ik de modem er een nacht uit laat ,zal dat helpen voor een ander ip?
  #7  
Oud 29 augustus 2009, 15:48
pletter's schermafbeelding
pletter pletter is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 6 oktober 2008
Locatie: schagen multikabel
Ziggo Internet: A1O extra Ubee
DTV: geen
Berichten: 605
Standaard tunnel software

ga je deze tip geven (meestal is een site ban een ban om iets )
heb zelf server lopen voor file sharing programma filetopia wij hebben
zelfde probleem (ban is ban ) maar is ook weer te omzeilen

http://www.hopster.com/


download en tunnel via die software op site


gaat niet van harte maar werkt wel


peter


ps wel ff inlog naam veranderen lol

Laatst gewijzigd door pletter; 29 augustus 2009 om 15:55
  #8  
Oud 29 augustus 2009, 16:28
slayer's schermafbeelding
slayer slayer is offline
Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Locatie: Noordwijk
Ziggo Internet: Alle in 1 extra, Ubee
DTV: Cisco 8455DVB, Samsung DCB-H360R, Samsung, Sony Z4500
Berichten: 45
Standaard

Tunnelen kan, maar ik denk dat het eenvoudiger is om een gratis proxy server te gebruiken. In dat geval zit je ook anoniem te browsen. Wat ook kan is de volgende site (snelle oplossing); http://www.dprox.nl/
  #9  
Oud 29 augustus 2009, 16:56
san72's schermafbeelding
san72 san72 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 augustus 2009
Locatie: borne
Ziggo Internet: alles in een 1 plus
DTV: dtv
Berichten: 7
Standaard

ik heb net op www.dprox .nl gedaan ,maar dan krijg ik , javascript error ,te zien ,wat betekend dat ?
  #10  
Oud 29 augustus 2009, 17:31
slayer's schermafbeelding
slayer slayer is offline
Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Locatie: Noordwijk
Ziggo Internet: Alle in 1 extra, Ubee
DTV: Cisco 8455DVB, Samsung DCB-H360R, Samsung, Sony Z4500
Berichten: 45
Standaard

Misschien dat je java nog moet installeren...
http://www.java.com/nl/download/
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl