Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 augustus 2009, 11:22
piettrepels's schermafbeelding
piettrepels piettrepels is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: Venlo@Home
DTV: Samsung
Berichten: 29
Standaard Ai1P niet beschikbaar

Tot mijn grote verbazing geeft de postcode-check aan dat het Alles-in-1 Pakket en of Internet en of Telefonie van ZIGGO op mijn adres niet beschikbaar is. Buren maken al jaren gebruik van internet via ZIGGO. En jarenlang kijk ik TV via de kabel (voormalig @Home, nu ZIGGO).
Hoe kan dat?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl