Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 augustus 2009, 15:16
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard Activeer uw nieuwe modem vandaag nog

Activeren nieuw modemGeachte abonnee,

U heeft onlangs een nieuw modem van Ziggo ontvangen. Hiermee kunt u nóg sneller internetten. Ziggo heeft namelijk uw internetsnelheid verhoogd. Goed nieuws voor u.

Heeft u het nieuwe modem nog niet geactiveerd? Doe dit dan vandaag alsnog met de Ziggo activatiecode die u bij uw modem heeft ontvangen. Heeft u hier hulp bij nodig? Surf dan naar ziggo.nl voor de handleiding (stap 4). Natuurlijk staat ook onze Klantenservice voor u klaar.

Wij vragen u het oude modem met adapter aan ons terug te sturen. Gebruik hiervoor de originele verpakking met bijgeleverde retoursticker en stuur deze binnen 14 dagen gratis terug. Ziggo zorgt voor een juiste verwerking van oude modems. Heeft u het modem al teruggestuurd? Dan hoeft u verder niets te doen.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid

Prachtig verhaal maar dan moet ik wel die modem krijgen
Blijven prutsers bij ziggo.

En de helpdesk is natuurlijk onbereikbaar maar wel 10 cent per minuut.
En vragen via de email worden niet beantwoord

Hoe bedoel je klant(on)vriendelijk
  #2  
Oud 28 augustus 2009, 15:20
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Berichten: 1.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj-scratch Bekijk bericht
Activeren nieuw modemGeachte abonnee,

U heeft onlangs een nieuw modem van Ziggo ontvangen. Hiermee kunt u nóg sneller internetten. Ziggo heeft namelijk uw internetsnelheid verhoogd. Goed nieuws voor u.

Heeft u het nieuwe modem nog niet geactiveerd? Doe dit dan vandaag alsnog met de Ziggo activatiecode die u bij uw modem heeft ontvangen. Heeft u hier hulp bij nodig? Surf dan naar ziggo.nl voor de handleiding (stap 4). Natuurlijk staat ook onze Klantenservice voor u klaar.

Wij vragen u het oude modem met adapter aan ons terug te sturen. Gebruik hiervoor de originele verpakking met bijgeleverde retoursticker en stuur deze binnen 14 dagen gratis terug. Ziggo zorgt voor een juiste verwerking van oude modems. Heeft u het modem al teruggestuurd? Dan hoeft u verder niets te doen.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid

Prachtig verhaal maar dan moet ik wel die modem krijgen
Blijven prutsers bij ziggo.
Je had je eerste mailtje toch al een tijdje geleden gekregen scratch? Ik zou toch maar eens bellen want ze zijn jouw modem voor 100% zeker kwijtgeraakt dan.
__________________
_____________________ www.8h.nl ______________
  #3  
Oud 28 augustus 2009, 15:22
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrDroopy Bekijk bericht
Je had je eerste mailtje toch al een tijdje geleden gekregen scratch? Ik zou toch maar eens bellen want ze zijn jouw modem voor 100% zeker kwijtgeraakt dan.
Tja al gedaan dan krijg je te horen u moet wachten tot 1 sept

En probeerde net te bellen maar de helldesk is overbelast

En mails via contact formulier worden niet beantwoord

lastig he als je geen keuze hebt !!!!

Asielzoekers worden beter behandeld lol
  #4  
Oud 28 augustus 2009, 15:39
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Nou eindleijk iemand aand e lijn gekregen

Tja meneer blablalablabla ze zijn onderweg en worden per tienduizenden verstuurd door heel nederland

Standaard verhaal dus zucht .....
  #5  
Oud 28 augustus 2009, 16:00
jasper50's schermafbeelding
jasper50 jasper50 is offline
Member
 
Geregistreerd: 29 juni 2008
Locatie: Haelen
Berichten: 57
Standaard

Ik heb de mail ook ontvangen. 14 dagen geleden heb ik het nieuwe modem ontvangen.
De brief die er bij zat was niet aan mij gericht maar aan een ander persoon.
Ik heb de HD gebeld en ik moest alles terug sturen wat ik meteen gedaan heb.
3 dagen later begon de ellende geen internet en telefonie meer want degene die het modem had ontvangen dat voor mij bestemd was had het geactiveerd en toen werd mijn huidige modem gedeactiveerd. Meer dan 2 uur heb ik met mijn mobiel gebeld voordat er een oplossing kwam. Eergisteren is er een monteur langs gekomen en die heeft er voor gezorgd dat ik op mijn huidige modem weer online kwam.
Op het nieuwe modem zit ik nog steeds te wachten.
Ik vraag me trouwens af of er meer mensen zijn die het nieuwe modem hebben ontvangen met een brief er bij die niet voor hun bestemd was
  #6  
Oud 28 augustus 2009, 16:09
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper50 Bekijk bericht
Ik heb de mail ook ontvangen. 14 dagen geleden heb ik het nieuwe modem ontvangen.
De brief die er bij zat was niet aan mij gericht maar aan een ander persoon.
Ik heb de HD gebeld en ik moest alles terug sturen wat ik meteen gedaan heb.
3 dagen later begon de ellende geen internet en telefonie meer want degene die het modem had ontvangen dat voor mij bestemd was had het geactiveerd en toen werd mijn huidige modem gedeactiveerd. Meer dan 2 uur heb ik met mijn mobiel gebeld voordat er een oplossing kwam. Eergisteren is er een monteur langs gekomen en die heeft er voor gezorgd dat ik op mijn huidige modem weer online kwam.
Op het nieuwe modem zit ik nog steeds te wachten.
Ik vraag me trouwens af of er meer mensen zijn die het nieuwe modem hebben ontvangen met een brief er bij die niet voor hun bestemd was
Was die naam toevallig Bunschoten
  #7  
Oud 28 augustus 2009, 16:11
jasper50's schermafbeelding
jasper50 jasper50 is offline
Member
 
Geregistreerd: 29 juni 2008
Locatie: Haelen
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj-scratch Bekijk bericht
Was die naam toevallig Bunschoten
De naam weet ik niet meer maar de persoon kwam uit de buurt van Sittard Geleen
  #8  
Oud 28 augustus 2009, 16:12
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper50 Bekijk bericht
De naam weet ik niet meer maar de persoon kwam uit de buurt van Sittard Geleen
Ah nee ik woon in vooburg
Er is nog hoop
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl