Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 augustus 2009, 19:46
movado's schermafbeelding
movado movado is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Locatie: Breda/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1/motorola?
DTV: 360 HD Samsung
Berichten: 15
Standaard preview melding Samsung HD Decoder

Hoi,

Sinds een paar weken krijgen we regelmatig de melding dat onze preview periode verlopen is. Dit gebeurt niet alleen als we de TV aanzetten (onze decoder staat altijd aan), maar ook gewoon midden in een programma. Even alles uitzetten lost meestal alles wel op, maar is natuurlijk erg vervelend.

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat hieraan te doen zou zijn (om het probleem permanent op te lossen dan...). Voor de duidelijkheid, we hebben gewoon alle zenders en al meer dan 3 jaar, rekeningen zijn ook altijd prima op tijd betaald, dus daar kan het ook niet aan liggen...
  #2  
Oud 30 augustus 2009, 21:10
AW78's schermafbeelding
AW78 AW78 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 december 2006
Locatie: - Multikabel
Berichten: 1.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door movado Bekijk bericht
Hoi,

Sinds een paar weken krijgen we regelmatig de melding dat onze preview periode verlopen is. Dit gebeurt niet alleen als we de TV aanzetten (onze decoder staat altijd aan), maar ook gewoon midden in een programma. Even alles uitzetten lost meestal alles wel op, maar is natuurlijk erg vervelend.

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat hieraan te doen zou zijn (om het probleem permanent op te lossen dan...). Voor de duidelijkheid, we hebben gewoon alle zenders en al meer dan 3 jaar, rekeningen zijn ook altijd prima op tijd betaald, dus daar kan het ook niet aan liggen...
Ik heb hier ook regelmatig last van. Smartcard er uit en weer in doen helpt ook, dan hoef je de ontvanger niet te herstarten.
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat de chip die die kaart moet lezen in de Samsung 360 nogal overgevoelig is en dus bij het minste of geringste stofje het signaal blokkeert.
Erg irritant inderdaad, vooral als je iets aan het opnemen bent. Op Nederland 1 heb je er in ieder geval nooit last van, omdat die free to air wordt doorgegeven.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl