Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 augustus 2009, 17:59
razoon's schermafbeelding
razoon razoon is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: schagen / multikabel
Berichten: 31
Standaard Verbinding verbroken na 1 minuut

Ik kan niet normaal meer bellen het laatste uur. De verbinding valt weg na ongeveer 1 minuut.
Ook gebeurd het dat de andere kant mij niet kan horen of andersom, dat ik die kant niet hoor.
Iemand anders hier ook last van?

Ik woon in regio Schagen
  #2  
Oud 27 augustus 2009, 19:24
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Heb je je modem al opnieuw laten opstarten?
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 28 augustus 2009, 11:52
razoon's schermafbeelding
razoon razoon is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: schagen / multikabel
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Heb je je modem al opnieuw laten opstarten?
gah, ja meerdere keren.
Het schijnt dat het aan hun kant ligt want er hebben meerdere mensen uit Schagen een soortgelijk probleem.
  #4  
Oud 1 september 2009, 19:31
Theo61's schermafbeelding
Theo61 Theo61 is offline
Member
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Locatie: Lutjebroek /Quicknet /MK
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra met Motorola SBV512 en op de plank Arris 702b
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 51
Standaard

Hoe weet je dat er meerdere mensen in Schagen last van hebben? Dan wordt de prioriteit toch hoger? Is er al een monteur bij je langs geweest?
  #5  
Oud 1 september 2009, 19:48
Mickie's schermafbeelding
Mickie Mickie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: Schagen
Ziggo Internet: Alles-in-1-Extra, Cisco E4500
DTV: CI+
Berichten: 107
Standaard

Ik heb er ook last van Internet is sinds het nieuwe modem ook niet vooruit te branden dus we wachten maar op de nieuwe firmware.
  #6  
Oud 2 september 2009, 13:03
razoon's schermafbeelding
razoon razoon is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: schagen / multikabel
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo61 Bekijk bericht
Hoe weet je dat er meerdere mensen in Schagen last van hebben? Dan wordt de prioriteit toch hoger? Is er al een monteur bij je langs geweest?
Ik had gebeld en ze vertelden dat er meerdere mensen last hadden van dit probleem. En dat de slechte internet verbinding dezelfde oorzaak had.

Het probleem is inmiddels opgelost. Het lag dus aan hun kant.
Bijna 2 dagen geduurd....

Het vervelende is dat er veel telefoonkosten gemaakt zijn (bellen via GSM...)

Wanneer het probleem aan hun kant ligt, zouden dit soort gesprekken m.i. gratis moeten zijn. Omdat wanneer het probleem aan jouw kant ligt, je wel de voorrij kosten kan betalen.
Dus andersom, als het probleem aan hun kant ligt, zouden helpdeskgesprekken (vooral met GSM) gratis moeten zijn.
Eerlijk is eerlijk.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl