Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 augustus 2009, 15:07
drrock's schermafbeelding
drrock drrock is offline
Junior Member

Ziggo Internet: n.v.t.
DTV: cisco 8455dvb
Standaard Cisco wil niet meer zappen

Sinds kort wil mij Cisco niet meer zappen, hij staat continue op RTL5 en als je overschakeld naar een ander kanaal dan doet hij wel een poging maar dat daarna springt hij terug naar RTL5. Ook het zappen op de knoppen op de decoder zelf werkt niet meer. Het beeld geeft ook om de 5 seconden een zwarte flits.

Weet er iemand hoe je die Cisco kan terugzetten naar fabrieksinstellingen als je niet meer in het menu kan komen?

Is er een knop die jij bij het opstarten ingedrukt moet houden voor een algehele reset?
Oud 30 augustus 2009, 12:29
jande.haas's schermafbeelding
jande.haas jande.haas is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-een extra
DTV: HD receiver van Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drrock Bekijk bericht
Sinds kort wil mij Cisco niet meer zappen, hij staat continue op RTL5 en als je overschakeld naar een ander kanaal dan doet hij wel een poging maar dat daarna springt hij terug naar RTL5. Ook het zappen op de knoppen op de decoder zelf werkt niet meer. Het beeld geeft ook om de 5 seconden een zwarte flits.

Weet er iemand hoe je die Cisco kan terugzetten naar fabrieksinstellingen als je niet meer in het menu kan komen?

Is er een knop die jij bij het opstarten ingedrukt moet houden voor een algehele reset?
Ik zou gewoon de stroom kabel eraf halen en erweer opdoen. Ik heb ook zoiets gehad, en bij deze stroomkabel handeling maakt hi een soort zachte re-set/nieuwe opstart (instellingen blijven natuurlijk hetzelfde).
Groeten,
Jan
Oud 31 augustus 2009, 08:28
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Standaard

Bij een reset kun je beter ook de coaxkabel eruit halen en er pas weer in doen als de Cisco volledig is opgestart.
Oud 9 september 2009, 14:26
drrock's schermafbeelding
drrock drrock is offline
Junior Member

Ziggo Internet: n.v.t.
DTV: cisco 8455dvb
Standaard

Helaas, de tip heeft niet geholpen, ook bij het opstarten zonder coax kabel blijft de decoder met het beeld knipperen. Ik heb de Cisco inmiddels als RMA naar Ziggo teruggestuurd op aanraden van een mederwerker van de klantenservice.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Labels
cisco 8455dvb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten