Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 augustus 2009, 11:17
Wonderwind's schermafbeelding
Wonderwind Wonderwind is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 juli 2009
Locatie: Capelle ad IJssel
Berichten: 9
Standaard smartcard stap 4 van 6

Ik heb nu een maand digitaal totaal met zo een zwarte kleine decoder met smartcard. Die is een maand geleden door monteur geinstalleerd en smartcard is toen 2 maal geactiveerd (eerst via internet later nog eens telefonisch)
Ik dacht dat het in orde was toen.

Gisteren iTV pakket ontvangen met nieuwe smartcard. Ik belde voor uitleg ivm iTV en kreeg ik te horen dat mijn eerste smartcard (digitaal totaal) niet geactiveerd was! Na wat uitzoeken kwam de helpdesk erachter dat die smartcard nog in stap 4 van 6 hangt. Is wel lang na een maand, vind ik.

Kan ik nu iTV smartcard activeren als de vorige nog niet afgerond is????
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl