Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 augustus 2009, 20:18   #1
michahaas
Junior Member
 
michahaas's schermafbeelding
Standaard Waarom "extra aansluiting Radio en Televisie" bij mijn aanmelding AOI-Plus

Hallo,

ik heb mij vorige week via de website van Ziggo aangemeld voor alles in 1 Plus. Kosten : 49,95 en verder niets extra's geselecteerd.

Vandaag ontvang ik de bevestigingsbrief met daarop een overzicht van abonnementen en tarieven. Daar staat een post bij met "extra aansluiting Radio en Televisie" met een maandtarief van 3,20 euro!

Ik heb het bestelproces op de website nog eens doorlopen en ik zie niet eens een optie voor een "extra aansluiting Radio en Televisie"

Weet iemand hoe dit komt? Hoe kom ik van die kosten af?
Ik heb al jaren analoge TV in verschillende kamers, dus snap niet waarom een extra aansluiting nodig zou zijn.

groeten
Micha
michahaas is offline  
Oud 26 augustus 2009, 20:28   #2
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Die analoge TV, heb je die ook van Ziggo gehad???
Gizmo© is offline  
Oud 27 augustus 2009, 18:55   #3
michahaas
Junior Member
 
michahaas's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Die analoge TV, heb je die ook van Ziggo gehad???
Inderdaad analoge TV van Ziggo! Al jaren...
michahaas is offline  
Oud 27 augustus 2009, 19:57   #4
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michahaas Bekijk bericht
Inderdaad analoge TV van Ziggo! Al jaren...
Waarom staat er bij jouw lokatie dan Oegstgeest en dan de concurrent UPC?
Als je voor Ziggo een Casema-klant bent geweest, dan zou ik toch ff een belletje doen. Ergens wordt een fout gemaakt.
Gizmo© is offline  
Oud 28 augustus 2009, 21:32   #5
michahaas
Junior Member
 
michahaas's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Waarom staat er bij jouw lokatie dan Oegstgeest en dan de concurrent UPC?
Als je voor Ziggo een Casema-klant bent geweest, dan zou ik toch ff een belletje doen. Ergens wordt een fout gemaakt.
Ik had analoge TV bij Casema, en UPC bood via Chello ADSL aan voor gebruikers buiten het UPC gebied. Dat was 2 jaar geleden een mooie aanbieding (20Mbit voor 30,- incl telefonie)

Nu stop UPC met het aanbieden van ADSL en leek Ziggo mij
een mooi alternatief.

De fout zit hem in de aanvraag van 'alles in een Plus'. Blijkbaar
denkt men bij Ziggo dat ik een extra tv/radio aasluiting wil, terwijl
dat via internet niet eens te selecteren is.

Raar....en ik zit straks met extra kosten.

Bellen lijkt het beste. De verkooplijn gaf in ieder geval al
een menukeuze door die er niet eens was....

Maandag komt de monteur, hoop ik....
michahaas is offline  
Oud 28 augustus 2009, 21:49   #6
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michahaas Bekijk bericht
Ik had analoge TV bij Casema, en UPC bood via Chello ADSL aan voor gebruikers buiten het UPC gebied. Dat was 2 jaar geleden een mooie aanbieding (20Mbit voor 30,- incl telefonie)

Nu stop UPC met het aanbieden van ADSL en leek Ziggo mij
een mooi alternatief.

De fout zit hem in de aanvraag van 'alles in een Plus'. Blijkbaar
denkt men bij Ziggo dat ik een extra tv/radio aasluiting wil, terwijl
dat via internet niet eens te selecteren is.

Raar....en ik zit straks met extra kosten.

Bellen lijkt het beste. De verkooplijn gaf in ieder geval al
een menukeuze door die er niet eens was....

Maandag komt de monteur, hoop ik....
Je moet de klantenservice bellen en het TV-gedeelte laten corriceren.
Als je "Alles-in-1 Plus" hebt besteld zonder extra digitale zenderpakketten, dan moet je € 49,95 p/m gaan betalen en geen cent meer. Bedrag kan hoger zijn ivm je telefonie.
Gizmo© is offline  
Oud 6 september 2009, 15:52   #7
michahaas
Junior Member
 
michahaas's schermafbeelding
Standaard

Uiteindelijk blijkt dat er op mijn adres ooit een tweede aansluiting is gemaakt. Daarom kwam er een extra bedrag op de rekening.

Volgens de helpdesk wordt dit gecorrigeerd.

Ondertussen heb ik Alles in een Plus, alleen kan ik al bijna een week niet gebeld worden. Volgens de helpdesk wordt hier ook aan gewerkt...
De snelheid valt zeker mee, alleen is de nieuwsgroepenserver niet op
volle snelheid te benaderen.

Al met al nog geen vlekkeloze overstap.
michahaas is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl