Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)

Mededelingen

Humax iRHD-5000 (HD-Tuner) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de iRHD-5000 High Definition kabel ontvanger van Humax

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 augustus 2009, 17:38
ufo's schermafbeelding
ufo ufo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Locatie: maarssen
Ziggo Internet: z1
DTV: HUMAX IRHD-5000C
Berichten: 20
Standaard ondertiteling komt steeds terug?

Ga ik bijvoorbeeld naar Ned. 1 HD dan krijg spontaan ondertiteling.
Met de AB zet ik hem dan steeds uit.
Als iemand een oplossing weet graag want het is niet echt prettig.

sorry voor de verwarring.

Laatst gewijzigd door ufo; 27 augustus 2009 om 12:21
  #2  
Oud 26 augustus 2009, 18:35
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Ik ben wel nieuwsgierig naar wat het probleem was en hoe het is opgelost...
  #3  
Oud 26 augustus 2009, 23:24
ufo's schermafbeelding
ufo ufo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Locatie: maarssen
Ziggo Internet: z1
DTV: HUMAX IRHD-5000C
Berichten: 20
Standaard

het waren er eigenlijk 2.
Het eerste probleem was dat de ondertiteling aanbleef van de HD kanalen (Nederland) terwijl ik deze uit had staan en ik had flikkeringen.
Ik dacht deze opte lossen met de fabrieksreset maar ik wist niet meer hoe ik hem stand bye kreeg.
Dat is inmiddels opgelost maar het probleem van de ondertiteling blijft.
Dus ik zet de Humax uit en ga bijvoorbeeld naar Ned. 1 HD en ik krijg spontaan ondertiteling.
Met de AB zet ik hem dan steeds uit.
Als iemand een oplossing weet graag want het is niet echt prettig.
  #4  
Oud 27 augustus 2009, 10:19
mod-1's schermafbeelding
mod-1 mod-1 is offline
Full Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Locatie: Ziggo
Berichten: 312
Standaard

Waarom edit je dan je hele startpost weg? Het komt wel raar over zo. "Mijn probleem is opgelost, of een ander er iets aan heeft is mijn zorg niet".
  #5  
Oud 27 augustus 2009, 11:33
ufo's schermafbeelding
ufo ufo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Locatie: maarssen
Ziggo Internet: z1
DTV: HUMAX IRHD-5000C
Berichten: 20
Standaard

Ok duidelijk maar ik wist niet dat dit een soort forum was dat als je een probleem hebt dat je altijd een vraag mag stellen zonder dat iedereen over je heen valt met daar is de zoek funktie voor vandaar dat ik het had gedelete.
Neemt niet weg dat het probleem van de ondertiteling blijft die moet ik telkens handmatig verwijderen met de AB dus ja ik heb nog een probleem maar ook daarvan dacht ik dat het is opgelost.
Mag ik veronderstellen dat je hier altijd een vraag mag stellen zonder dat er in koor wordt geroepen daar is de zoek funktie voor?
  #6  
Oud 27 augustus 2009, 12:07
mod-1's schermafbeelding
mod-1 mod-1 is offline
Full Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Locatie: Ziggo
Berichten: 312
Standaard

Dat je op jouw vraag nog opmerkingen zou krijgen over de zoekfunctie gebruiken lijkt me sterk. Ook als je de oorspronkelijke vraag had laten staan en daarna had gepost dat ie opgelost. Zeker als je daarbij ook vermeldt wat de oorzaak was. Dat wordt juist zeer gewaardeerd.

Uiteraard kan ik je niet garanderen dat je geen opmerkingen krijgt. De sfeer is iha zo dat men meestal wel begrijpt dat voor nieuwkomers het niet zo simpel is om de juiste zoektermen te vinden. Er staan inmiddels zo veel en met zoveel verschillende woorden zaken beschreven. Meestal wordt je geholpen met een link naar de draad waar je informatie over je probleem kan vinden. En als de helper zelf ook eens iets niet kan vinden dan krijg je wel een antwoord.

Aan de andere kant zou je als nieuwkomer ook kunnen bedenken dat een vraag al eens tig keer kan zijn gesteld. Als helper wordt je wel eens kriegel dat je alweer hetzelfde antwoord moet gaan geven.

Maar al met al is de wil om te helpen erg groot op het forum en stuurt men je niet snel het bos in. En krijg je al een opmerking, wacht dan ff rustig een volgend antwoord af.

Overigens is mijn ervaring wel met het zoeken dat je niet lukraak het hele forum afzoekt maar via de beschrijvingen en titels van de subforums zo dicht mogelijk bij je onderwerp probeert te geraken en over dat forumdeel zoekt.

Nog een tip : Gebruik zinvolle titels, dat maakt het zoeken voor anderen ook prettiger. Jouw titel is nu niet bepaald representatief.

Laatst gewijzigd door mod-1; 27 augustus 2009 om 12:14
  #7  
Oud 27 augustus 2009, 12:25
ufo's schermafbeelding
ufo ufo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Locatie: maarssen
Ziggo Internet: z1
DTV: HUMAX IRHD-5000C
Berichten: 20
Standaard

ok dit is dus een relaxte forum zeer fijn.

Nogmaals sorry voor de verwarring.
Affijn probleem blijft dus.
Ondertiteling komt steeds als ik bijvoorbeeld naar Ned 1 HD ga en er is journaal dan krijg ik spontaan ondertiteling.
Die krijg ik alleen maar weg via de AB met de knop die boven de v-format zit.
  #8  
Oud 27 augustus 2009, 16:11
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Geen probleem, ik was alleen nieuwsgierig
Alleen ik heb (nog) geen HD dus daar kan ik je niet mee helpen.
Succes er mee en welkom op het forum
  #9  
Oud 27 augustus 2009, 17:07
ufo's schermafbeelding
ufo ufo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Locatie: maarssen
Ziggo Internet: z1
DTV: HUMAX IRHD-5000C
Berichten: 20
Standaard

dank je.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl