Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 augustus 2009, 13:33
Bleet's schermafbeelding
Bleet Bleet is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Internet Z3 -> arris450B
Standaard

Hee, bedankt voor de snelle reacties allemaal

Even situatieschets van gisterenavond, heb dus 25/4 en tot voorheen nooit problemen met connectie en altijd maximale verbinding met torrents. Maargoed, gisteren dus begonnen met cappen uploadsnelheid. En mijn laptop hing direct aan mijn modem, zonder tussen komst van een router.

1e poging, 300 kb/s, modem valt uit
2e poging, 250 kb/s, modem valt uit
3e poging, 200 kb/s, modem valt uit
4e poging, 100 kb/s, modem valt uit
5e poging, 1 kb/s (uit kwaadheid), hij bleef het wel doen, maar ook mijn downloadsnelheid werd hierdoor beïnvloed op een of andere manier. Die schommelde heel erg.

Toen ben ik dus een gaan experimenteren met aantal peers per torrent en toen viel mijn modem ineens niet meer uit, en hield ik mijn maximale snelheid.

1e poging, 30 peers per torrent, stabiele verbinding
Verhoogd naar 40 peers/torrent, stabiele verbinding
verhoogd naar 50 peers/torrent, weg verbinding

Toen heb ik het aantal peers per torrent gezet op 40 en Utorrent aangezet met 1 torrent van 39 gig. Na ongeveer een half uur deed 'ie het nog steeds op volle snelheid. Daaruit trok ik de conclusie dat het nu goed was en ben gaan slapen (Was ondertussen ook al 01.00 uur ofzo)
Oud 28 augustus 2009, 16:01
Bowser's schermafbeelding
Bowser Bowser is offline
Junior Member

Standaard

Sinds de snelheidsverhoging (26-8-2009) Z2 internet only, arris modem en in Groningen heb ik ook last van een wegvallende verbinding bij teveel connecties.

In de event viewer zie je o.a. deze melding:
The IP address lease 123.456.789.0 for the Network Card with network address 00dfgdf4B2782 has been denied by the DHCP server 192.168.100.1 (The DHCP Server sent a DHCPNACK message).
Link: http://www.microsoft.com/technet/sup...DHCP&LCID=1033

Instellingen van p2p applicaties (niet speciaal torrent) zijn niet veranderd, het gebeurd zelfs af en toe als ik een heleboel tabbladen tegelijk open in Firefox.

Probleem nooit eerder gehad en instellingen van Windows/p2p programma's en alles is onveranderd gebleven. Dus moet Ziggo wel iets gedaan hebben, maar wat en waarom?
Oud 4 oktober 2009, 21:05
siegster73's schermafbeelding
siegster73 siegster73 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
Standaard Uploadsnelheid U-torrent.

Sinds een tijdje valt het me op dat mijn uploadsnelheid bij U-torrent lager is dan normaal.
Ook als ik hem bijschroef tot maximaal kom ik niet hoger dan 25kb/sec.
Weet iemand waar dat aan ligt en wat ik moet doen?
Alvast bedankt.
Oud 5 oktober 2009, 19:22
Dream's schermafbeelding
Dream Dream is offline
Member

Ziggo Internet: AllesinExtra Ubee EVM3200 - Arris TM702B/CE - Router Gigabite Netgear WNR3500
DTV: Samsung DCB-9401R - Humax IR-FOX C
Standaard

http://portforward.com/
Daar staat het de oplossing er moet gewoon een poort open gezet worden in de router de handleiding staat op de site hoe je dat moet doen en kan gebruikt worden voor alle routers en Utorrent ik had ook de dezefde probleem en toen ik de poort open gezet had is het probleem verholpen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten