Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 augustus 2009, 21:37
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cad1 Bekijk bericht
Ik stel me zo voor dat de medewerkers van Ziggo en Philips op de maandagmorgen eerst deze site openen. Dat kunnen ze er zeker weer een week tegenaan. Want die lachen zich een ongeluk met alle verhalen die hier geschreven worden, zogenaamd onder de noemer van deskundigheid (Anoniem).
Zo communiceert toch geen enkel bedrijf.
De echte informatie is op de officiele sites van Philips en Ziggo te halen. En het lijkt me dat ze op onjuiste informatie die daar meegedeeld wordt aan te spreken zijn. Maar toch niet op of via dit forum.
Als ik zondagavond uitlog dan hoef ik maandag niet in te loggen om te zien wat ik geschreven heb. Als je moeite hebt met de communicatie dan beperk je jezelf tot de officiële sites. De informatie over de status over de gecertificeerde toestellen van dit forum en de portal heeft dezelfde oorsprong. Via het forum wordt verder aanvullende informatie gegeven.
Oud 31 augustus 2009, 21:42
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Curioso Bekijk bericht
Ik had je oorspronkelijke opmerking als zijnde over de Philips toestellen gelezen, maar ik zie nu dat het ook over Sony toestellen zou kunnen gaan, die nog niet goed werken in regio West. En dat is dan wel en signaal-kwestie.
Mijn excuses
geen probleem, het is ook lastig om het te begrijpen en te volgen.

Zeker voor de mensen die die het gehele dossier niet kennen en met hun eerste posting wel even menen een waarde-oordeel te moeten geven
Oud 31 augustus 2009, 21:44
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoostBoZ Bekijk bericht
Zojuist toch maar weer eens dit onderwerp aangehaald bij een chat met een supportmedewerker van Philips. Uitkomst is weer erg bijzonder.

We wachten het verder af... (ben benieuwd naar de reactie van Anoniem op dit bericht)
ik heb elders al aangegeven dat verdere discussie over dit onderwerp weinig bijdraagt in de oplossing van het probleem.
Oud 1 september 2009, 16:01
jantv's schermafbeelding
jantv jantv is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 basis; Samsung
DTV: Philips 9604; Smit cam
Standaard Onduidelijkheden

Ben een leek op tv-gebied. Volg dit forum al een tijdje, omdat ik een Philips 9604 wil kopen. Als ik het goed heb begrepen, speelt t.a.v. de Philips t.v.’s het volgende:
  • Philips heeft CI+ tv’s in de markt gezet die niet werken met de Ziggo Cam. Het is niet duidelijk of dit nog te herstellen is dmv een software update.
  • Philips heeft Ziggo tv’s geleverd om te testen. Deze werken in de testsetting wel. Maar het is niet duidelijk of deze tv’s wel aan alle eisen (welke?) van Ziggo voldoen om gecertificeerd te worden.
  • Het is niet duidelijk wanneer Ziggo klaar is met het testen van de Philips toestellen.
  • Het is niet duidelijk welke Philips toestellen Ziggo aan het testen is.
Kloppen mijn beweringen? Kan iemand mijn vier “onduidelijkheden” oplossen?

Laatst gewijzigd door jantv; 1 september 2009 om 16:12
Oud 1 september 2009, 16:33
maruyama's schermafbeelding
maruyama maruyama is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jantv Bekijk bericht
Ben een leek op tv-gebied. Volg dit forum al een tijdje, omdat ik een Philips 9604 wil kopen. Als ik het goed heb begrepen, speelt t.a.v. de Philips t.v.’s het volgende:
  • Philips heeft CI+ tv’s in de markt gezet die niet werken met de Ziggo Cam. Het is niet duidelijk of dit nog te herstellen is dmv een software update.
  • Philips heeft Ziggo tv’s geleverd om te testen. Deze werken in de testsetting wel. Maar het is niet duidelijk of deze tv’s wel aan alle eisen (welke?) van Ziggo voldoen om gecertificeerd te worden.
  • Het is niet duidelijk wanneer Ziggo klaar is met het testen van de Philips toestellen.
  • Het is niet duidelijk welke Philips toestellen Ziggo aan het testen is.
Kloppen mijn beweringen? Kan iemand mijn vier “onduidelijkheden” oplossen?
Klopt allemaal aardig.
Volgens mij werkt het in de testtoestellen wel maar nu blijkt dat de ci+ dingen niet werken in aan de consument uitgeleverde toestellen.
Ik denk dat alleen de ci+ toestellen van Philips getest worden: 8404, 9604,9664 etc.
Oud 1 september 2009, 16:39
taz3d's schermafbeelding
taz3d taz3d is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in en Extra - Ubee EVM320B - D-Link Dir-855
DTV: Humax IRHD-5000C
Standaard

Er is een nieuwe firmware update uit voor de 37pfl9604h, ik weet echter niet of er iets veranderd is betreffende het CI+ gebeuren.

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...=Link_Software
Oud 1 september 2009, 17:04
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door taz3d Bekijk bericht
Er is een nieuwe firmware update uit voor de 37pfl9604h, ik weet echter niet of er iets veranderd is betreffende het CI+ gebeuren.

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...=Link_Software
Nee, daarin was niks veranderd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maruyama Bekijk bericht
Klopt allemaal aardig.
Volgens mij werkt het in de testtoestellen wel maar nu blijkt dat de ci+ dingen niet werken in aan de consument uitgeleverde toestellen.
Ik denk dat alleen de ci+ toestellen van Philips getest worden: 8404, 9604,9664 etc.

Philips wil dat alle televisies van 2009 eindigend op xxx4H/10 en xxx4H/12 gaan werken, deze series hebben allemaal CI+ sloten.
Oud 1 september 2009, 18:46
joansim's schermafbeelding
joansim joansim is offline
Junior Member

Ziggo Internet: basis
Smile ci module

Beste Philips bezitters ,
ik heb de discussies hier en daar gelezen en heb ook de klantenservice van Philips en Ziggo gebeld en heb de indruk dat het goed gaat komen.
Ik zou iedereen willen adviseren voordat je deze module aanschaft deze eerst werkend te bekijken bij je TV zaak in de buurt.
Volgens It's komt de module eind van deze maand en is bij hun werkend te zien.
Gr Jos

Laatst gewijzigd door joansim; 1 september 2009 om 18:48 Reden: zinfout
Oud 1 september 2009, 21:02
taz3d's schermafbeelding
taz3d taz3d is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in en Extra - Ubee EVM320B - D-Link Dir-855
DTV: Humax IRHD-5000C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowdy Bekijk bericht
Nee, daarin was niks veranderd.
Waar kan je de changelog van de firmware dan ergens vinden ?
Oud 1 september 2009, 21:13
john61's schermafbeelding
john61 john61 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joansim Bekijk bericht
Beste Philips bezitters ,
ik heb de discussies hier en daar gelezen en heb ook de klantenservice van Philips en Ziggo gebeld en heb de indruk dat het goed gaat komen.
Ik zou iedereen willen adviseren voordat je deze module aanschaft deze eerst werkend te bekijken bij je TV zaak in de buurt.
Volgens It's komt de module eind van deze maand en is bij hun werkend te zien.
Gr Jos
het verhaal van philips ken ik , maar van ziggo nog niet. behalve van anoniem hier op deze nieuwsgroep die zegt nu dat philips de stickers er af moet halen .kun je me vertellen van de klantenservice heeft gezegt dan van ziggo want dat gaat nu recht tegen elkaar in .
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten