Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 september 2009, 09:07
Tinuzje's schermafbeelding
Tinuzje Tinuzje is offline
Junior Member

Standaard

Heb de 37Pfl9604H
met Ziggo CAM
Werkt.
De verkoper garandeerde het mij en het klopt ook!!!!
Helemaal super.

Wat bovenstaande bericht betreft, uiteraard werkt ie niet in jouw tv, het is een oud model.
Alleen degene die op 4 eindigen hebben CI+
Oud 21 september 2009, 09:08
Lammersh's schermafbeelding
Lammersh Lammersh is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus / Ubee EVW 3200
DTV: Philips 37PFL7606H/12 met SMiT CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJ4138 Bekijk bericht
Ik heb van Philips de volgende reactie gekregen:

U heeft ons gevraagd of uw toestel 32PFL9613H/10, geschikt is voor de CI+ module van Ziggo.

Om gebruik te kunnen maken van de CI+ module van Ziggo dient een toestel CI+ gecertificeerd te zijn. Dit toestel heeft wel de benodigde DVB-C tuner maar helaas niet de CI+ certificering. Dit betekend helaas dat u de module van Ziggo hiermee niet kan gebruiken en helaas is de CI+ certificering ook niet met terugwerkende kracht toe te passen op uw toestel.

Dit model 32PFL9613H/10 heeft wel een slot maar volgens de specificaties niet het CI+ logo en is dus dit model ook niet CI+ gecertificeerd.

Overige tv bezitters dit is volgen mij een ander verhaal dan alle modellen met een CI+ logo en een nog onterechte Ziggo stikker daar komt wel een oplossing voor.
Oud 21 september 2009, 10:00
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member

Standaard

9613 heeft een CI-slot en geen CI+ dus dat gaat niet werken nee. Echter daar blijft wel voorlopig de alphascript in werken dus dat zou je kunnen overwegen.
Oud 21 september 2009, 10:42
Ben Ziggo's schermafbeelding
Ben Ziggo Ben Ziggo is offline
Junior Member

Standaard Status 42PFL8404H en CI+ CAM module van Ziggo

Welkom bij Philips Chat, u chat met .... Hoe kan ik u helpen?
Bezoeker: Goedemorgen
...: goedemorgen
Bezoeker: Hoi ... hier Ben
Bezoeker: Vraagje over 42PFL8404H en CI+ CAM module van Ziggo
...: Hallo Ben
Bezoeker: Er zijn test gaande heb ik begrepen maar is er al kijk op wanneer het officieel geleverd wordt
Bezoeker: ik bedoel een software update dat de module gaat werken
...: Er komt momenteel nog geen software update om de CI+ met Ziggo te laten werken. De module voor Philips televisies is nog niet uit.ZIGGO en Philips zijn momenteel samen werkzaam aan de certificering van Philips CI+ TV sets door ZIGGO. Op dit moment zijn deze sets alleen CI+ gecertificeerd, en nog niet ZIGGO gecertificeerd.
Bezoeker: Wat is de verwachting, dat het nog enkele weken gaat duren of wordt dat eerder maanden?
...: Dat is niet duidelijk. Wij verwachten dat dit spoedig mogelijk wordt, maar kunnen geen gerichte datum geven. Excuses.
Bezoeker: Je berijpt dat ik twijfel om te wachten of nu toch helaas Euros uitgeven voor een externe HD decoder.
...: Dat begrijp ik. Wij kunnen garanderen dat u in de toekomst het CI+ slot van de TV kunt gaan gebruiken alleen weten wij niet precies wanneer.
Bezoeker: Vervelend dat ik doorvraag, maar ik vraag niet om precies wanneer. Ik vraag om een hele grove indicatie weken of maanden?
...: Dat weten wij echt niet. Wij hebben nog geen uitsluitstel hierover gekregen. Ik kan u dus geen antwoord geven op die vraag. Sorry
Bezoeker: Waar zou ik het kunnen zien als hier mee nieuws over komt?
...: Op de site van Ziggo. Zij hebben alle televisies die momenteel al werken met de module al op de site staan. Wanneer Philips gecertificeerd wordt zullen deze televisie ook vermeld worden. Als er meer nieuws is zal het daar vermeld worden. Onze welgemeende excuses voor de onduidelijkheid,
Bezoeker: ok dank je .... Prettige dag verder, Ciao
...: U ook nog een prettige dag verder.

... mod-edit. Geen namen van medewerkers noemen. Zie de forumregels.

Laatst gewijzigd door mod-5; 21 september 2009 om 17:03 Reden: Naam medewerker verwijderd.
Oud 21 september 2009, 11:14
SANEX^'s schermafbeelding
SANEX^ SANEX^ is offline
Member

DTV: Samsung H360R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Ziggo Bekijk bericht
Welkom bij Philips Chat, u chat met .... Hoe kan ik u helpen?
Met ... heb ik ook gechat. Ze vertelde me dat er een aparte CI+ module voor Philips-televisies komt, dat het op de huidige niet gaat werken en dat er ook uiteraard geen datum bekend is. Alle berichten op dit forum spreken dat zover ik heb gelezen uiteraard tegen. Vermoedelijk mag je dus, als we Anoniem mogen geloven, alles wat ... zegt met een korreltje zout nemen.

Mod-edit: Geen naam van medewerkers noemen. Zie de forumregels.

Laatst gewijzigd door mod-5; 21 september 2009 om 17:04 Reden: Naam medewerker verwijderd.
Oud 21 september 2009, 11:41
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member

DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Standaard

Ik heb afgelopen vrijdag hetzelfde verhaal gelezen:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...&postcount=311

Gokje:
Zou Philips een CAM module gaan maken voor de Philips toestellen zonder CI+? (In casu de xxxx3-modellen).

Nog een gokje:
Wellicht ziet Philips een markt voor een module voor de xxx3-modellen op andere TV-netwerken (Ik bedoel: anders dan het Ziggo netwerk).

Nieuwe concurrent voor de Alphacrypt?

<Ik_lul_ook_maar_wat-modus>
Edit: Wie weet heeft Philips in de peiling dat ze het hele CI+ verhaal niet waar kunnen maken en gaan ze een CAM module uitbrengen voor DVB-T
</Ik_lul_ook_maar_wat-modus>

Laatst gewijzigd door TomF; 21 september 2009 om 13:40
Oud 21 september 2009, 11:42
inki1234's schermafbeelding
inki1234 inki1234 is offline
Junior Member

DTV: 32PFL8404h/12 met ci+ziggo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SANEX^ Bekijk bericht
Met ... heb ik ook gechat. Ze vertelde me dat er een aparte CI+ module voor Philips-televisies komt, dat het op de huidige niet gaat werken en dat er ook uiteraard geen datum bekend is. Alle berichten op dit forum spreken dat zover ik heb gelezen uiteraard tegen. Vermoedelijk mag je dus, als we Anoniem mogen geloven, alles wat ... zegt met een korreltje zout nemen.
dat klopt, dat heeft ze mij vrijdag ook verteld, dat er een aparte CI+ module voor Philips-televisies zou komen. Ik weet het niet meer - dus afwachten de linke hand weet niet wat de rechte hand doet

Mod-edit: Geen naam van medewerkers noemen. Zie de forumregels.

Laatst gewijzigd door mod-5; 21 september 2009 om 17:05 Reden: Naam medewerker verwijderd.
Oud 21 september 2009, 12:26
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member

Standaard

Anoniem ontkent dat er een aparte philips cam komt, en heeft bevestigd dat er een software update komt deze week die de problemen zou moeten oplossen.
Dus daar wachten we gewoon op.
Oud 22 september 2009, 00:30
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

update voor wie het spoor bijster raakt

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...79&postcount=1
Oud 22 september 2009, 14:33
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard KPN?

Zou er wellicht sprake zijn van enige invloed van KPN (en misschien ook Tele2 e.d)? Ik bedoel dit:
Tot voor enige tijd was het aanbod van de kabelaars (Ziggo, UPC) enerzijds en de ADSL-leveranciers (KPN, Tele2) ongeveer gelijk: internet, telefoon en digitale TV. Sinds enige tijd bieden Ziggo et al HDTV aan, gevolgd door verhoging van de internetsnelheid tot meer dan 100 Mb/s. En daar komt nu ook nog ondersteuning van CI+ door Ziggo bij. KPN en Tele2 hebben ’t nakijken. Het zou maar zo kunnen zijn dat KPN met Philips (beiden met in ieder geval Nederlandse roots) een deal gesloten heeft dat Philips de ondersteuning op papier van CI+ in de praktijk nog wat vertraagt totdat KPN een redelijk alternatief (ook HDTV en hogere internetsnelheden) kan aankondigen. Misschien komt KPN zelfs wel met een (Philips-)module die in een CI+-slot past; dat zou ook mooi de hardnekkige geruchten omtrent een “eigen” Philips CI+-module kunnen verklaren, alleen zou die dan niet voor Ziggo zijn maar voor KPN. Ik noem deze module bewust geen CAM omdat er in het geval van ADSL wel wat meer dan alleen CAM-mogelijkheden nodig zijn om het via een Ethernetkabel aan de praat te krijgen.

Ik geef toe: dit heeft een heel hoog FUD-gehalte! Maar het wil er bij mij niet in: LG, Samsung en Sony hebben geen enkele moeite met CI+ ("Ziggo style") en Philips kan het maar niet goed krijgen (als zeker sinds april niet), dat geloof je toch niet!

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten