Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 september 2009, 18:13
Lammersh's schermafbeelding
Lammersh Lammersh is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus / Ubee EVW 3200
DTV: Philips 37PFL7606H/12 met SMiT CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krotwijk Bekijk bericht
Net ook de CI+ gehaald.
Hier werkt het perfekt op dezelfde tv

37pfl8404H/12
serial no: VN1E 0931 026074

Helaas alleen teletekst op ned 1
Als je wat rondleest is het wel grappig om te ontdekken dat er volgens mij minder installatieproblemen zijn bij Philips tv’s dan bij de andere merken.

Laatst gewijzigd door Lammersh; 17 september 2009 om 20:15
Oud 17 september 2009, 18:32
Lammersh's schermafbeelding
Lammersh Lammersh is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus / Ubee EVW 3200
DTV: Philips 37PFL7606H/12 met SMiT CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stella Bekijk bericht
Twee dagen geleden heb ik mijn Ziggo CI+ module met smartcard gekregen. Deze module heb ik vervolgens geinstalleerd in mijn Sony Bravia KDL-32E4050 televisie en later in mijn Philips 42PFL5404. In beide televisies werkte de module perfect en ontving ik full hd uitzendingen. Gisteravond omstreeks 23:00 uur kreeg ik plots op mijn Sony tv de error: your host is not fully CI+ compliant. Vervolgens heb ik de Ziggo module in mijn Philips tv gedaan en toen kreeg ik een autencitating error. Ik vermoed dat Ziggo één van zijn beroemde updates heeft uitgevoerd. In het Sony forum ben ik er al achter gekomen dat mijn Sony tv geen CI+ slot heeft, maar mijn Philips heeft dit wel.
Aangezien Ziggo niet bereikbaar is (wachttijd langer dan 10 minuten) en de winkel waar ik de module heb gekocht eveneens Ziggo niet te pakken krijgt, post ik hier maar mijn probleem. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
De CAM op twee tv’s installeren is volgens mij vragen om ellende. Ik ben geen deskundige maar kan wel bedenken dat er gegevens worden uitgewisseld en worden opgeslagen op de CAM en de TV.
Oud 17 september 2009, 19:56
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marchelh Bekijk bericht
Dat gaat komen.
Volgens Anoniem worden deze modules in de toekomst wel gecertificeerd.
Waneer, dat is de grote vraag.
Misschien dan Anoniem daar een lichtje op kan werpen?
we hebben nog geen concrete planning voor deze modules. Wellicht een product voor planning 2010.
Oud 17 september 2009, 19:58
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomF Bekijk bericht
Ff weer een update:
Ik dacht dat ik alleen geen Teletekst op Rtl4 en SBS6 had (Zie enkele posts terug), maar het blijkt dat ik alleen Teletekst op Nederland 1 krijg.
Op alle andere zenders krijg ik de melding: 'Geen Teletekst beschikbaar'.

Hmz. Dit is ff wat minder
dit is één van de bugs !
Oud 17 september 2009, 20:11
sanderlo's schermafbeelding
sanderlo sanderlo is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-In-Een Extra
DTV: Philips 56PFL9954H/12 met Smit CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
dit is één van de bugs !
Blij dat iemand tenminste test!

Jammer dat ze dat bij Philips even vergeten zijn.
Oud 17 september 2009, 20:20
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanderlo Bekijk bericht
Blij dat iemand tenminste test!

Jammer dat ze dat bij Philips even vergeten zijn.
daar zijn we al vanaf april mee bezig
Oud 17 september 2009, 22:45
FriendlyGhost's schermafbeelding
FriendlyGhost FriendlyGhost is offline
Member

DTV: Philips 32PFL9604 met Ziggo CI+-CAM
Standaard

Vandaag bij mijn dealer geweest voor een CI+-Cam. Ik dacht erover om de gok maar te wagen met mijn 9604. Toevallig was hij druk aan het rondbellen naar zijn klanten met een philips tv. De software waar Anoniem het overheeft is al uitgeleverd aan de dealers. Morgen komt mijn dealer de nieuwe software op mijn tv installeren en installeert dan gelijk de CI+CAM . Morgen eens kijken wat er verandert is met de nieuwe software. Of het TT probleem opgelost is.
Oud 17 september 2009, 22:58
misfit_nl's schermafbeelding
misfit_nl misfit_nl is offline
Junior Member

Standaard

Kun je kijken of je een copie kunt maken, dan kunnen de rest van ons die misschien ook gebruiken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FriendlyGhost Bekijk bericht
Vandaag bij mijn dealer geweest voor een CI+-Cam. Ik dacht erover om de gok maar te wagen met mijn 9604. Toevallig was hij druk aan het rondbellen naar zijn klanten met een philips tv. De software waar Anoniem het overheeft is al uitgeleverd aan de dealers. Morgen komt mijn dealer de nieuwe software op mijn tv installeren en installeert dan gelijk de CI+CAM . Morgen eens kijken wat er verandert is met de nieuwe software. Of het TT probleem opgelost is.
Oud 18 september 2009, 10:50
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

Ik had 2-3 weken geleden ook nog een mail gestuurd naar Philips die vandaag beantwoord is.
Ze worden volgens mij wel gek van ons bij Philips (maarja, eigen schuld - dan moeten ze maar gewoon met 1 officieel standpunt naar buiten komen).

Het antwoord was:
U heeft ons gevraagd of Philips binnenkort met een upgrade komt die het probleem oplost.

Wij weten vooraf niet wat de releasenotes zijn van nieuwe firmware. Wij kunnen dus niet aangeven wat er in de volgende software verbeted of veandert wordt in de TV.

De CI+ gecertificeerde Philips modellen zijn compatibel met ZIGGO digitale televisie, mits er gebruik wordt gemaakt van een officiele CI+ module van ZIGGO.
Op dit moment zijn Philips en ZIGGO testen aan het uitvoeren om de combinatie perfect samen te laten werken, dit is de reden dat ZIGGO nog niet officieel heeft aangegeven dat de CI+ module met Philips TV's werkt.

Wij verwachten nu dat de modules snel bij Ziggo verkrijgbaar zullen zijn.
Oud 18 september 2009, 11:27
Stella's schermafbeelding
Stella Stella is offline
Junior Member

DTV: DVB-C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowdy Bekijk bericht
Ik had 2-3 weken geleden ook nog een mail gestuurd naar Philips die vandaag beantwoord is.
Ze worden volgens mij wel gek van ons bij Philips (maarja, eigen schuld - dan moeten ze maar gewoon met 1 officieel standpunt naar buiten komen).

Het antwoord was:
U heeft ons gevraagd of Philips binnenkort met een upgrade komt die het probleem oplost.

Wij weten vooraf niet wat de releasenotes zijn van nieuwe firmware. Wij kunnen dus niet aangeven wat er in de volgende software verbeted of veandert wordt in de TV.

De CI+ gecertificeerde Philips modellen zijn compatibel met ZIGGO digitale televisie, mits er gebruik wordt gemaakt van een officiele CI+ module van ZIGGO.
Op dit moment zijn Philips en ZIGGO testen aan het uitvoeren om de combinatie perfect samen te laten werken, dit is de reden dat ZIGGO nog niet officieel heeft aangegeven dat de CI+ module met Philips TV's werkt.

Wij verwachten nu dat de modules snel bij Ziggo verkrijgbaar zullen zijn.
Dat is vreemd, want ik heb een Ziggo CI+ module en een Philips 42PFL5404. De module heeft tot woensdag 16 september gewerkt en toen heeft Ziggo 's avonds een update uitgevoerd waardoor de module niet meer werkte. De winkel waar ik de module gekocht heb, heeft de volgende dag direct met een technische man van Ziggo gebeld. Hij vertelde toen dat Philips televisies niet (meer) ondersteund worden en dat dit in de toekomst ook niet ging gebeuren.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten