Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 augustus 2009, 22:23
SheikYerbouti's schermafbeelding
SheikYerbouti SheikYerbouti is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Hierboven wordt bevestigd wat ik eerder heb gemeld, namelijk dat er Philips toestellen met een CI+ logo zijn uitgeleverd, die niet functioneren met de ziggo CI+CAM's.
Grappig, net stond dit er nog achter: "Met onze test samples hebben we deze problemen niet meer."
Vind je het erg dat ik het niet meer begrijp? Waar testen jullie nog meer mee behalve test samples?
Oud 27 augustus 2009, 22:30
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SheikYerbouti Bekijk bericht
Grappig, net stond dit er nog achter: "Met onze test samples hebben we deze problemen niet meer."
Vind je het erg dat ik het niet meer begrijp? Waar testen jullie nog meer mee behalve test samples?
Niet meer, betekent dat we de problemen ook eerder hebben gezien. Betreffende samples zijn echter aangepast. Wij waren in de veronderstelling dat vergelijkende modellen nooit officieel gereleased zouden zijn. Bij toeval hebben we gezien dat philips kennelijk bewuste modellen / versies wel heeft gereleased. Dit is de afgelopen weken enkele keren bevestigd bij het testen van de nieuwe CAM's op toestellen die tot op heden geleverd zijn en die het predicaat CI+ hebben.
Oud 27 augustus 2009, 22:34
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
..?

ik krijg warempel al niet eens meer de tijd mijn eigen verhaal nog even te reviewen / terug te lezen....
Oud 27 augustus 2009, 22:39
SheikYerbouti's schermafbeelding
SheikYerbouti SheikYerbouti is offline
Member

Standaard

Citaat:
ik krijg warempel al niet eens meer de tijd mijn eigen verhaal nog even te reviewen / terug te lezen....
Ik was aan het reageren en toen miste ik opeens een gedeelte. Toevalstreffertje
Maar helaas is je uitleg voor mij totaal niet te volgen. Maakt niet uit, ik merk het wel wanneer die CAM er is. Maar toch een tip: wacht toch lekker met het blokkeren van die Alphacrypts in de CI+ toestellen. Het werkt net allemaal zo prettig bij mij en vele anderen. Ik koop echt wel zo'n cammetje, wees gerust.
Oud 27 augustus 2009, 22:52
Lammersh's schermafbeelding
Lammersh Lammersh is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus / Ubee EVW 3200
DTV: Philips 37PFL7606H/12 met SMiT CI+ CAM
Angry

Citaat:
Beste Anoniem,

Je kan je toch wel voorstellen dat wij als Philips tv bezitters hier doodziek van zijn Philips geeft Ziggo de schuld en Ziggo Philips. Wij hebben bewust een Philips tv gekocht en zijn nu de dupe van ???? ik weet het niet meer. Maar Ziggo of Philips neemt ons in de maling en dit is in en in triest.
Oud 27 augustus 2009, 22:59
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard Philips met nieuwe firmware

Net nog even getest met de zojuist beschikbaar gekomen firmware Q5492-26.38.22 (voor de 9604) - maar hetzelfde effect (certificate expired). Het lijkt dus niet op te lossen met nieuwe firmware.
(BTW: met deze firmware in korte tijd al 2 crashes gehad)
Oud 27 augustus 2009, 23:26
Pio's schermafbeelding
Pio Pio is offline
Senior Member

DTV: -
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lammersh Bekijk bericht
Beste Anoniem,

Je kan je toch wel voorstellen dat wij als Philips tv bezitters hier doodziek van zijn Philips geeft Ziggo de schuld en Ziggo Philips. Wij hebben bewust een Philips tv gekocht en zijn nu de dupe van ???? ik weet het niet meer. Maar Ziggo of Philips neemt ons in de maling en dit is in en in triest.
Wat bedoel je met bewust een Philips TV gekocht?
Wat ik uit alle posts van Anoniem heb begrepen is :"wacht op de lijst met toestellen".
Ziggo zelf heeft helemaal niks gemeld. Dus wat bedoel je met bewust, ging je ervan uit dat het sowieso moest gaan werken?
Oud 27 augustus 2009, 23:41
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pio Bekijk bericht
Wat bedoel je met bewust een Philips TV gekocht?
Wat ik uit alle posts van Anoniem heb begrepen is :"wacht op de lijst met toestellen".
Ziggo zelf heeft helemaal niks gemeld. Dus wat bedoel je met bewust, ging je ervan uit dat het sowieso moest gaan werken?
Bepaalde Philips Tv's (xx04 serie) hebben een CI+ slot. Zoals ook andere merken (LG, Sony en Samsung bijvoorbeeld). Bij die Tv's gaat het wat soepeler (met certificering).

Naast de Philips tv's zullen ook de LG, Sony en Samsung tv's problemen gekend hebben of nog steeds problemen kennen met de CI+ CAM. Bij de andere merken is het wel gelukt om de problemen op te lossen. Philips kan of wil dit niet blijkbaar.

We hadden geen garantie dat de Philips tv's 100% gingen werken (dus goedgekeurd worden). Voordat ik mijn PFL8404 had gekocht wist ik al dat er problemen waren en wellicht de tv's (helemaal) niet goed gekeurd worden. Maar je mag dan toch wel een beetje verwachten/hopen dat middels updates de problemen opgelost kunnen worden (zoals gebeurd is bij LG, Sony en Samsung)?!

Laatst gewijzigd door Ziggoetoo; 27 augustus 2009 om 23:50
Oud 28 augustus 2009, 03:15
Fjacobse's schermafbeelding
Fjacobse Fjacobse is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1-plus
DTV: Samsung UE48H6400AWXXH Neotion, 32pfl7675H/12 Neotion, Samsung DCB-H380, Humax IR-FOX C(2x), Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nlrb Bekijk bericht
Net nog even getest met de zojuist beschikbaar gekomen firmware Q5492-26.38.22 (voor de 9604) - maar hetzelfde effect (certificate expired). Het lijkt dus niet op te lossen met nieuwe firmware.
(BTW: met deze firmware in korte tijd al 2 crashes gehad)
Ik (als volstrekte leek) lees eigenlijk dat er een certificaat is verlopen. Dat kan gebeuren, die certificaten zijn maar een bepaalde tijd geldig. Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Bv. certificaten opnieuw uitdelen en of verlengen. Als dat het probleem is, hoeft het niet al te moeilijk te zijn, denk ik.
Maar ja, wellicht redeneer ik veel te simpel.
Oud 28 augustus 2009, 06:33
RogerSch's schermafbeelding
RogerSch RogerSch is offline
Member

Standaard

Citaat:
Ik was aan het reageren en toen miste ik opeens een gedeelte. Toevalstreffertje
Maar helaas is je uitleg voor mij totaal niet te volgen. Maakt niet uit, ik merk het wel wanneer die CAM er is. Maar toch een tip: wacht toch lekker met het blokkeren van die Alphacrypts in de CI+ toestellen. Het werkt net allemaal zo prettig bij mij en vele anderen. Ik koop echt wel zo'n cammetje, wees gerust.
Precies! En daarom heb ik gisteren maar de 42PFL7674 besteld! Ik had geen zin meer om te wachten en wil toch eindelijk kunnen genieten van mijn Blu-ray speler. Ik stop er wel zolang mijn Alphacrypt kaart in.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten