Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 september 2009, 15:25
SheikYerbouti's schermafbeelding
SheikYerbouti SheikYerbouti is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomF Bekijk bericht
Excuses voor de verwarring die ik heb veroorzaakt (Enkele posts terug) over nieuwe firmware.
(Ik las iets over firmware met als releasedatum '09-2009' en ging er automatisch van uit dat dit de nieuwste firmware was.)
Kijk, hier kan Ziggo nog iets van leren, en dan vooral Gradus Vos.
Oud 15 september 2009, 17:42
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Ik voel me vandaag toch lichtelijk genaaid Eerst al de Troonrede bekeken (analoog ) met allerlei rampspoed en ellende en dan op dit forum diverse meldingen zien van mensen die hun Ziggo DTM binnen hebben terwijl ik nog niet eens een spoor van zekerheid heb of mijn CI+ compatibele Philips 8404 ooit door de certificatiefase komt. En dan is het ook nog geen eens mooi weer
Oud 15 september 2009, 17:48
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
Ik voel me vandaag toch lichtelijk genaaid Eerst al de Troonrede bekeken (analoog ) met allerlei rampspoed en ellende en dan op dit forum diverse meldingen zien van mensen die hun Ziggo DTM binnen hebben terwijl ik nog niet eens een spoor van zekerheid heb of mijn CI+ compatibele Philips 8404 ooit door de certificatiefase komt. En dan is het ook nog geen eens mooi weer
Het is gewoon 3 maal niets... Met name het slechte weer.

Gert.
Oud 15 september 2009, 18:17
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Heeft al iemand getest met de Ziggo CI+ Cam module in een Philips TV?
(Ik lees in andere topics dat ze vandaag leverbaar zijn en dat er nieuwe Philips firmware beschikbaar is)
Ja, zie een ervaring op het tweakers forum. Resultaat helaas zoals verwacht.
Oud 15 september 2009, 19:27
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymond-de-boer Bekijk bericht
Beste anoniem,

Zolang we met de Philips TV’s niet digitaal naar Ziggo kunnen kijken, zullen we het met analoog moeten doen. Alleen is Ned 1 in HD te ontvangen zonder CI+ card.
Echter is nu het “probleem” dat als de digitale en analoge zenders worden geladen, de digitale zenders op plaats 1 t/m bv 100 de HD kanalen van 100 t/m bv 200 en de analoge zenders pas op plaats 2002 en verder worden geplaatst.
Komt deze locatie vanuit Ziggo of van Philips? Om nu ned 2 analoog naar locatie 2 te verplaatsen moeten er 402 stappen afgelegd worden om te herordenen. En dit geld dus voor iedere analoge zender die we willen verplaatsen..
Waarom zitten de analoge zenders bv niet van 200 t/m 300??
De testversie die wij gebruiken volgen de nummers zoals wij ze gebruiken voor digitale TV. Philips hanteert zelf een eigen indeling voor analoge TV en de Radiokanalen.

Philips verwacht dat ze het bestaande probleem (niet functioenren met een CI+ CAM) over een aantal weken opgelost hebben. Ik wacht nog een serienummers, aan de hand daarvan kan bepaald worden in welke groep je TV valt (wel of geen directe ondersteuning CI+)
Oud 15 september 2009, 20:49
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
De testversie die wij gebruiken volgen de nummers zoals wij ze gebruiken voor digitale TV. Philips hanteert zelf een eigen indeling voor analoge TV en de Radiokanalen.

Philips verwacht dat ze het bestaande probleem (niet functioenren met een CI+ CAM) over een aantal weken opgelost hebben. Ik wacht nog een serienummers, aan de hand daarvan kan bepaald worden in welke groep je TV valt (wel of geen directe ondersteuning CI+)
Kan ik die testversie ook krijgen?
Ik bied 5 euro
Oud 15 september 2009, 21:22
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member

DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Standaard

Ik heb ff gekeken op Tweakers.net. Daar heeft iemand het over het inmiddels bekende verhaal van een 'niet-geldig certificaat'.

Mag ik er in al m'n onschuld, onwetendheid en onwijsheid vanuit gaan dat Ziggo de CI+ toestellen van Philips actief blokkeert?
Oud 15 september 2009, 21:26
john61's schermafbeelding
john61 john61 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik heb ff gekeken op Tweakers.net. Daar heeft iemand het over het inmiddels bekende verhaal van een 'niet-geldig certificaat'.

Mag ik er in al m'n onschuld, onwetendheid en onwijsheid vanuit gaan dat Ziggo de CI+ toestellen van Philips actief blokkeert?

dat dacht ik niet.
Oud 15 september 2009, 21:56
Arjan80's schermafbeelding
Arjan80 Arjan80 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AllesIn1Plus/Motorola
DTV: Smit CI+ CAM in Sony 37W5500 / Panasonic TU-DC40RD / Cisco 8455DVB
Standaard Authenticatie

Heb vanavond een CI+ cam getest op een pfl5604H/12 met de standaard fabriekssoftware (weet niet welke). Maar de eerste stap van de authenticatie van de Cam werkt al niet. Heb alleen NED1.
Ben maar niet gaan klooien met eventueel op het net te downloaden software.
Tis niet mijn eigen tv namelijk.

We wachten af op de officiele software.
Oud 16 september 2009, 08:37
TNG's schermafbeelding
TNG TNG is offline
Member

DTV: Philips 42pfl9664H + Smit CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht

Wel apart dat het een aantal weken gaat duren terwijl jullie eigenlijk gewoon in al in het bezit zijn van de oplossing. Ik ga ervan uit dat er nog wat getweakt moet worden aan die testversie, maar dat hoeft als tussen-oplossing ook niet heel lang te duren...

Misschien kunnen de mensen waarbij de CAM wel of niet werkt posten in welke week de TV is geproduceerd, uit welke fabriek hij komt (volgens mij heb je zowiezo Hongarije en Belgie) en eventueel ook serienummer? Misschien kunnen we er dan zelf al achter komen hoe het zit...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten