Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 september 2009, 22:43   #121
rn.mast@zonnet.nl
Senior Member

rn.mast@zonnet.nl's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pio Bekijk bericht
Ik ben benieuwd naar de diepere achterliggende gedachte achter de invoering van CI+.
Ook die discussie is al eerder gevoerd: De contentproviders eisen hogere vergoedingen voor ongecodeerd uitzenden.
rn.mast@zonnet.nl is offline  
Oud 3 september 2009, 22:45   #122
mandersp
Senior Member

mandersp's schermafbeelding
Standaard

Hier is de Philips KAM..

Ik wacht er ook op, heb zelf de Philips 42PFL7404H/12 gekocht met een gecertificeerde Ziggo sticker erop.
Zelfs nog gevraagd in de winkel, alles was goed geregeld met Ziggo dus geen probleem, dus wel.

Piet Manders
mandersp is offline  
Oud 3 september 2009, 22:50   #123
The_Doman
Senior Member

The_Doman's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rn.mast@zonnet.nl Bekijk bericht
Ook die discussie is al eerder gevoerd: De contentproviders eisen hogere vergoedingen voor ongecodeerd uitzenden.
Het is nu onderhand wel duidelijk dat het daar niet om gaat.

CI+ is er alleen maar gekomen om de kijker te kunnen controleren/beperken en als middel ter bescherming/afscherming van de eigen markt.
The_Doman is offline  
Oud 4 september 2009, 07:38   #124
Lammersh
Senior Member

Lammersh's schermafbeelding
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lammersh Bekijk bericht
Het is wel de eerste keer dat Philips het probleem niet afschuift, maar laat Anoniem maar eens antwoorden of dit de oplossing is.
Het is jammer dat Anoniem wel op het forum zit maar al twee dagen geen antwoorden meer geeft aan hem gestelde vragen zoals b.v. “dat een support medewerker van Philips een eigen versie van de CI+ CAM lijkt aan te kondigen”.

Laatst gewijzigd door Lammersh; 4 september 2009 om 07:50
Lammersh is offline  
Oud 4 september 2009, 08:44   #125
copymaster
Senior Member

copymaster's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Het is jammer dat Anoniem wel op het forum zit maar al twee dagen geen antwoorden meer geeft aan hem gestelde vragen zoals b.v. “dat een support medewerker van Philips een eigen versie van de CI+ CAM lijkt aan te kondigen”.
Volgens mij heeft anoniem duidelijk aangegeven dat er nu gesprekken gaande zijn tussen Ziggo en Philips en hij daarom niet kan reageren op gestelde vragen.
copymaster is offline  
Oud 4 september 2009, 15:33   #126
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
volgens mij zei ik ergens dat dit een onzin was.
Philips heeft geen eigen versie CI+ CAM. Ziggo heeft twee CI+CAM fabrikanten waar alle gecertificeerde CI+ iDTV mee zouden moeten samenwerken. Voor wat betreft de problemen met de reeds verkochte toestellen zal Philips in de komende weken met een voorstel komen voor het oplossen van betreffende problemen.
anoniem is offline  
Oud 4 september 2009, 15:50   #127
double0dennis
Senior Member

double0dennis's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
volgens mij zei ik ergens dat dit een onzin was.
Philips heeft geen eigen versie CI+ CAM. Ziggo heeft twee CI+CAM fabrikanten waar alle gecertificeerde CI+ iDTV mee zouden moeten samenwerken. Voor wat betreft de problemen met de reeds verkochte toestellen zal Philips in de komende weken met een voorstel komen voor het oplossen van betreffende problemen.
Daar gaan we weer Philips zegt zus en Ziggo zegt zo. Zou het niet eens handig zijn als Ziggo en Philips gezamenlijk met een persbericht of zo naar buiten gaan komen over wat er aan de hand is en hoe het opgelost gaat worden. En dan niet over een paar weken maar zo snel mogelijk. Dan is iedereen gelijk uitgespeculeerd. De bezitters van Philips televisies krijgen waar ze al weken zo niet maanden om vragen: duidelijkheid.
double0dennis is offline  
Oud 4 september 2009, 15:50   #128
_jelle_
Junior Member

_jelle_'s schermafbeelding
Standaard

"Voor wat betreft de problemen met de reeds verkochte toestellen zal Philips in de komende weken met een voorstel komen voor het oplossen van betreffende problemen. "

In welke richting moeten we denken ? Softwarematig ?
_jelle_ is offline  
Oud 4 september 2009, 16:04   #129
Curioso
Senior Member

Curioso's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door double0dennis Bekijk bericht
Daar gaan we weer Philips zegt zus en Ziggo zegt zo. Zou het niet eens handig zijn als Ziggo en Philips gezamenlijk met een persbericht of zo naar buiten gaan komen over wat er aan de hand is en hoe het opgelost gaat worden. En dan niet over een paar weken maar zo snel mogelijk. Dan is iedereen gelijk uitgespeculeerd. De bezitters van Philips televisies krijgen waar ze al weken zo niet maanden om vragen: duidelijkheid.
Ik vind de uitspraken van Anoniem redelijk betrouwbaar, maar tevens is me uit alle berichten hier duidelijk dat willekeurige support-medewerkers van zowel Philips als Ziggo vaak onzin uitkramen. Van Philips is er gewoon geen redelijk betrouwbaar kanaal dat iets over de voortgang naar buiten brengt.

Los daarvan lijkt het me gewoon erg onwaarschijnlijk dat er Philips specifieke CI+ modules zouden zijn, die dan ook nog eens Ziggo specifiek moeten zijn, want anders kunnen ze het Irdeto2 protocol niet decoderen.
Curioso is offline  
Oud 4 september 2009, 17:12   #130
JoostBoZ
Member

JoostBoZ's schermafbeelding
Standaard

Ik ben benieuwd hoelang we nu weer moeten wachten... "Komende weken"... dat kan nog wel een paar maanden duren dus
JoostBoZ is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten