Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 september 2009, 21:20
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door taz3d Bekijk bericht
Waar kan je de changelog van de firmware dan ergens vinden ?
Zie bijvoorbeeld hier (voor Q5481_0.26.38.22).
Oud 1 september 2009, 22:17
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door taz3d Bekijk bericht
Waar kan je de changelog van de firmware dan ergens vinden ?
Ja, als je de taal op Engels zet van de Philips site (land mag Nederland blijven).
Als je dan de PDF 'release notes en/of installatie-instructies' (maar dan staat het er in Engels natuurlijk) downloadt, zul je zien dat deze wél de releasenotes bevat en niet alleen de instructies
Oud 2 september 2009, 09:15
sanderlo's schermafbeelding
sanderlo sanderlo is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-In-Een Extra
DTV: Philips 56PFL9954H/12 met Smit CI+ CAM
Standaard Testvoortgang met nieuwe firmware

@anoniem

Ik heb begrepen dat Philips enige tijd geleden een firmware versie heeft geleverd die in de testopstelling werkt op hoofdzaken (er zijn nog issues met EPG, maar CI+ authentication werkt). Het lijkt er op dat dit niet de versie is die recent door Philips is gereleased voor algemeen gebruik.

Hoe verlopen de tests met deze unreleased firmware? Zijn er nog nieuwe problemen naar boven gekomen? Is er al enig zicht op certificatie?

Alvast bedankt.
Oud 2 september 2009, 10:16
wippo76's schermafbeelding
wippo76 wippo76 is offline
Junior Member

Standaard

vanmorgen toen ik mijn tv opstarte
was er een update idd de .22

ga er vanuit dat de CI+ modules nu wel werken met deze update
hier was ik dan ook niet bang voor
Oud 2 september 2009, 10:47
Rowwan's schermafbeelding
Rowwan Rowwan is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604 + Smit CAM & Philips 37pfl9632 + Humax 5200
Standaard

Wippo76, ook met de nieuwste firmware (.22) werken CI+ CAMS niet.. Dit is al eerder bevestigd...
Oud 2 september 2009, 15:23
Croccifixio's schermafbeelding
Croccifixio Croccifixio is offline
Junior Member

Standaard

Is het inmiddels al duidelijk welke Philips toestellen in de certificatie fase zitten? Ik heb namelijk nog geen typenummer voorbij zien komen...
Oud 2 september 2009, 15:46
joma21.fr's schermafbeelding
joma21.fr joma21.fr is offline
Junior Member

Ziggo Internet: xxxx
DTV: Humax
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joansim Bekijk bericht
Beste Philips bezitters ,
ik heb de discussies hier en daar gelezen en heb ook de klantenservice van Philips en Ziggo gebeld en heb de indruk dat het goed gaat komen.
Ik zou iedereen willen adviseren voordat je deze module aanschaft deze eerst werkend te bekijken bij je TV zaak in de buurt.
Volgens It's komt de module eind van deze maand en is bij hun werkend te zien.
Gr Jos
Ik heb hedenmiddag (2/9) met de klantenservice van Philips gechat en dat gaf na mijn desbetreffende vraag het volgende resultaat:
Philips: Alle TV's met een ingebouwde CI+ tuner worden gewoon door Ziggo ondersteund. Als op de Ziggo website anders staat vermeld is dit foutieve informatie van Ziggo.
Bezoeker: Kunt u deze mededeling bij de gegevens van het toestel (37PFL 9604H12) op de website van Philips vermelden?
Philips: Nee, dat zal niet mogelijk zijn aangezien Philips alleen een TV levert met ingebouwde CI+ tuner en welke aanbieders dit gaan ondersteunen is afhankelijk van de aanbieder en niet van Philips.

Helaas, ik kan er geen chocola meer van maken.
Oud 2 september 2009, 16:38
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joma21.fr Bekijk bericht

Philips: Alle TV's met een ingebouwde CI+ tuner worden gewoon door Ziggo ondersteund. Als op de Ziggo website anders staat vermeld is dit foutieve informatie van Ziggo.

Helaas, ik kan er geen chocola meer van maken.
Het is mij duidelijk, Philips probeert op alle mogelijke manieren enige vorm van verantwoordelijkheid voor dit debacle van zich af te schuiven, waarschijnlijk om onder mogelijke toekomstige claims van gedupeerde klanten uit te komen. Daarom roepen ze steeds blij en welgemoed dat alles normaal functioneert en dat Ziggo foutieve informatie verspreidt, zulks in weerwil van signalen op dit forum van Ziggo-deskundigen en field testers.
Als Philips n.l. zo stellig beweert dat er geen problemen zijn zal dat toch gestoeld moeten zijn op enige vorm van ervaring van hun kant. En dan kunnen ze dus ook vast wel een demonstratie verzorgen van een Philips productietoestel met een Ziggo CI+ CAM ten overstaan van enkele geïnteresseerde deelnemers aan dit forum. Ziggo wil daar vast wel een CI+ CAM uit de enkele dagen geleden door hun ontvangen eerste productiebatch voor ter beschikking stellen, toch
Oud 2 september 2009, 16:42
JoostBoZ's schermafbeelding
JoostBoZ JoostBoZ is offline
Member

Standaard

Ik word hier echt moe van.

Is het nou voor Ziggo en Philips zo moeilijk om even een halfuurtje samen te zitten en met een gezamelijk statement naar buiten te komen wat betreft het al dan niet functioneren van de a.s. CI+ module van Ziggo.

Maakt mij echt niet uit wat er in deze mededeling staat, als er in ieder geval maar duidelijkheid komt!

Indien er uiteraard gemeldt gaat worden dat de combinatie Ziggo / Philips niet gaat werken, dan ga ik (en volgens mij wel meerdere 'gedupeerden') in ieder geval sowieso een gepeperde brief sturen richting Philips m.b.t. het 'stickertje' achterop de TV en de 'valse' beloftes.
Oud 2 september 2009, 18:14
Lammersh's schermafbeelding
Lammersh Lammersh is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus / Ubee EVW 3200
DTV: Philips 37PFL7606H/12 met SMiT CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Ik heb vandaag (25 augustus)een lijst gekregen, maar deze nog niet bekeken. Er is nog weinig nieuws te melden. Er zijn wel enkele CAM's getest op productie samples (aangeschaft door gebruikers) waarop zich het eerder geconsteerde probleem ook voordeed. De verkochte modellen functioneren dus niet met de nieuwe CAM's. We zullen dit punt ook met Philips bespreken. Volgende week zullen we een aantal lab-testen uitvoeren en verder zijn we gestart met de fieldtest.
Beste Anoniem,

We zijn inmiddels een week verder en het blijft erg stil. De onrust neemt alleen maar toe onder Philips tv gebruikers. De kreet “afwachten” heeft volgens mij nu wel zijn langste tijd gehad. Daarom verzoeken wij U om vandaag nog rust te brengen en ons eerlijk een open voor te lichten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten