Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 augustus 2009, 17:15
gevol's schermafbeelding
gevol gevol is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Locatie: Vierlingsbeek
Ziggo Internet: Z2
DTV: Cisco
Berichten: 9
Standaard ITV werkt niet... toch abonnement

in juni ITV aangevraagd en decoder thuis ontvangen
na weken prutsen en monteur thuis gehad bleek dat het in onze wijk niet kan werken. Ik heb het bekende <server area> op 'none' staan.
nu, eind aug. ontvang ik toch een flinke factuur met abonnement.
Helpdesk gebeld op het dure nummer 0900-1884 en na diverse malen doorverbonden te zijn uiteindelijk maar afgebroken omdat het wachten mij te lang duurde, en duurder werd dan het hele abonnement.

Te gek voor woorden dat ik moet betalen voor een dienst die niet werkt.
  #2  
Oud 26 augustus 2009, 12:04
onno72's schermafbeelding
onno72 onno72 is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 41
Standaard

Wederom deel ik weer eens een gevoel op dit forum.... zelfs het opzeggen van een dienst bij Ziggo werkt niet....

Kom maar niet van mijn interactieve abbo af. (3e keer dat ik weer een maand gefactureerd ben terwijl ik al +/-4 maanden geleden heb opgezegd)
  #3  
Oud 4 september 2009, 13:29
Kabeljauw's schermafbeelding
Kabeljauw Kabeljauw is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Locatie: Beverwijk
Ziggo Internet: Alles in 1 Basis
DTV: niet van toepassing
Berichten: 1
Standaard Ziggo als geheel

Steeds weer die onbereikbaarheid van Ziggo. Mooie website, mooi magazine. Maar oh weh, als je een probleem hebt. Je moet hun klantenservice bellen met een aantal opties waar de jouwe dan meestal niet bijzitten tegen 0,10 per minuut of een ander nummer ook tegen 0,10 per minuut en weer zitten jou opties er niet bij. Als je schriftelijk contact wil moet je naar Utrecht schrijven. Wat ik eens deed, en geen reactie kreeg.
Deze week een prachtig magazine van Ziggo in de bus gekregen. Ze hadden een aanbieding: een interactieve televisie machine voor maar €299,-. Wat ze niet vermelden, is het feit, dat dat dat gaat in combinatie met een tweejarig abonement van per maand € 16,95. Overigens betaal je na een jaar dan nog € 11,95. Ziggo is een gniepig bedrijf waar je zo weinig mogelijk mee te maken moet hebben.
  #4  
Oud 4 september 2009, 16:49
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Berichten: 1.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gevol Bekijk bericht
in juni ITV aangevraagd en decoder thuis ontvangen
na weken prutsen en monteur thuis gehad bleek dat het in onze wijk niet kan werken. Ik heb het bekende <server area> op 'none' staan.
nu, eind aug. ontvang ik toch een flinke factuur met abonnement.
Helpdesk gebeld op het dure nummer 0900-1884 en na diverse malen doorverbonden te zijn uiteindelijk maar afgebroken omdat het wachten mij te lang duurde, en duurder werd dan het hele abonnement.

Te gek voor woorden dat ik moet betalen voor een dienst die niet werkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onno72 Bekijk bericht
Wederom deel ik weer eens een gevoel op dit forum.... zelfs het opzeggen van een dienst bij Ziggo werkt niet....

Kom maar niet van mijn interactieve abbo af. (3e keer dat ik weer een maand gefactureerd ben terwijl ik al +/-4 maanden geleden heb opgezegd)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kabeljauw Bekijk bericht
Steeds weer die onbereikbaarheid van Ziggo. ....<knip>.... Als je schriftelijk contact wil moet je naar Utrecht schrijven. Wat ik eens deed, en geen reactie kreeg.
Bij dit soort zaken brief sturen, ALTIJD AANGETEKEND MET ONTVANGSTBEVESTIGING en hierbij een reeele periode waarbinnen je reactie wilt vermelden (14 dagen) en duidelijk aangeven wat je van ze verwacht.
Geval 1: Ziggo kan product niet leveren, geef ze 14 dagen om alsnog te leveren wat je besteld hebt en geef aan dat je anders de koop ongedaan maakt, onder restitutie van reeds betaalde gelden.
Geval 2: Heb je bewijs/bevestiging van de eerdere opzegging? Voeg een kopie toe en geef aan dat je genoemde dienst per datum x hebt opgezegd en dat je per omgaande doch in ieder geval binnen 14 dagen een bevestiging verwacht en restitutie van de teveel betaalde gelden
Geval 3: nog een keer schrijven met je probleem en wat je van Z verwacht en dat je een reactie verwacht binnen 14 dagen.

In alle gevallen heb je dankzij de ontvangstbevestiging bewijs dat men je brief ontvangen heeft. Wanneer zij dan niet reageren binnen de gestelde termijn kun je ze in gebreke stellen en verdere stappen ondernemen.
__________________
_____________________ www.8h.nl ______________
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl