Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 augustus 2009, 12:58
roderik's schermafbeelding
roderik roderik is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 25 augustus 2009
Locatie: Utrecht / Casema
DTV: Mediamaster 119c
Berichten: 1
Standaard Utrecht regiocode / mediamaster119c

Goedendag,

Ik kom net terug van mijn vakantie en ploff op de bank om vervolgens lekker relaxt tv te kijken. Ik pak de afstandbediening en klik op ON, maar niks...

Het apparaat gaat wel aan maar krijg in beeld een balk met daarin de tekst GEEN SIGNAAL, terwijl als ik de analoog kabel direct aansluit ik wel beeld heb.

Nu dacht ik het apparaat te resetten, maar ik heb daar codes voor nodig en die kan ik nergens vinden.

Is er iemand die mij kan helpen aan deze codes?

Postcode 3531EX

Frequentie...................code ????
Netwerknummer.................. ????
Symbol rade....................... ????
QAM-modulatie................... ????
  #2  
Oud 25 augustus 2009, 13:11
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.917
Standaard

Utrecht is volgens mij Ziggo/Casema gebied, dus:
Frequentie......................... 372 MHz
Netwerknummer.................. 5555
Symbol rade....................... 6875
QAM-modulatie................... 64
  #3  
Oud 25 augustus 2009, 13:50
mandersp's schermafbeelding
mandersp mandersp is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 12 april 2008
Locatie: Heijen Ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Start (EPC3925 WiFi-modem) met volop bellen, tv standaard
DTV: Humax iHDR-5300, Humax iHDR-5200,CI Plus -Philips 7404/H en 32pfl5507h
Berichten: 401
Standaard

p.s. dit onderwerp hoort niet in bij Ziggo Telefonie maar bij Digitale Irdeto kabelontvangers


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roderik Bekijk bericht
Goedendag,

Ik kom net terug van mijn vakantie en ploff op de bank om vervolgens lekker relaxt tv te kijken. Ik pak de afstandbediening en klik op ON, maar niks...

Het apparaat gaat wel aan maar krijg in beeld een balk met daarin de tekst GEEN SIGNAAL, terwijl als ik de analoog kabel direct aansluit ik wel beeld heb.

Nu dacht ik het apparaat te resetten, maar ik heb daar codes voor nodig en die kan ik nergens vinden.

Is er iemand die mij kan helpen aan deze codes?

Postcode 3531EX

Frequentie...................code ???? 372.00
Netwerknummer.................. ???? 5555
Symbol rade....................... ???? 6875
QAM-modulatie................... ???? QAM-64
Zie ook:

http://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME...DigitaleTV.pdf
__________________
Met vriendelijke groeten

Piet Manders

Laatst gewijzigd door mod-1; 25 augustus 2009 om 14:06 Reden: Quote gefixed
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl