Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 oktober 2009, 18:35
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Daar zit ik echt op te wachten.....Dus niet....
Oud 2 oktober 2009, 11:21
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member

DTV: Cisco I-TV ontvanger
Standaard

En ze zijn gestart, vind het beeld wel veel blokkeriger dan RTL4.
Oud 2 oktober 2009, 12:24
hmolen's schermafbeelding
hmolen hmolen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een-extra/Arris 120/10
DTV: CI+ 1.3
Standaard

Maakt het uit, gisteren even 10 minuten gekeken, wat een beroerde kwaliteit zeg, die gaat nooit mijn favorieten lijst halen...
Kijkdichtheid: 2 mensen (de maker en de presentator)
H.
Oud 2 oktober 2009, 19:39
Leetje65's schermafbeelding
Leetje65 Leetje65 is offline
Senior Member

DTV: samsung DCB P850R
Standaard

wat een flut zender
Oud 5 november 2009, 08:11
NetZo's schermafbeelding
NetZo NetZo is offline
Junior Member

Standaard

RTL Lounge, het nieuwe themakanaal van RTL Nederland, heeft in de eerste maand al direct veel kijkers bereikt. In de periode van 12 oktober tot en met 2 november bereikte RTL Lounge 943.000 unieke kijkers in 6+. In Vrouwen 13+ behaalde de zender een score van 493.000 unieke kijkers. Hiermee plaatst de zender zich in korte tijd al bij de grootste themakanalen.

De zender brengt zeven dagen per week, 24 uur per dag programma's uit binnen- en buitenland op het gebied van drama en lifestyle en richt zich op de vrouwelijke kijker.

Sinds de start op 2 oktober maakt de zender een sterke groei door. In 6+ steeg het weekbereik van het digitale kanaal in de afgelopen maand met 20% (van 400.000 naar 480.000 unieke kijkers). In Vrouwen 13+ wist RTL Lounge het dubbele aantal unieke kijkers te boeien. Stemden begin oktober nog 190.000 vrouwen 13+ af, nu zijn dat er 285.000, een stijging van 50%.

Nicolas Eglau, manager business development, strategy & thematic channels: "De resultaten zijn een maand na de launch boven verwachting. We zien in de cijfers dat er gedurende de hele dag goed wordt gekeken. Dat is ook de kracht van het station, 24 uur per dag, 7 dagen per week."

RTL Lounge biedt Nederlandse en internationale programma's. De programma's worden bij RTL Lounge niet onderbroken door commercials en starten elk heel of half uur. De zender is sinds 2 oktober te ontvangen door de abonnees van UPC met een Royaal pakket en door Ziggo-klanten met een Film & Entertainment pakket of een Digitaal Totaal pakket.

Wat volgt ? Een RTL GP, RTL Nieuws, RTL Boulevard, en RTL Z themakanaal ?
Oud 5 november 2009, 11:46
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NetZo Bekijk bericht
Wat volgt ? Een RTL GP, RTL Nieuws, RTL Boulevard, en RTL Z themakanaal ?
En wat dacht je van RTL GTST. Doen ze dus eigenlijk hetzelfde als de publieke omroepen met hun "24"-kanalen die bij Ziggo grotendeels ook niet in het basispakket zitten, en dan hebben we het dus wel over kanalen die met belastinggeld worden gefinancieërd Als die commerciële kanalen in een extra pakket zitten, zal het marktaandeel niet snel groot worden. Ik ben in ieder geval nog niet van plan om extra pakketten aan te schaffen. Ik heb nu al veel meer zenders dan waar ik naar kijken kan. Een zender in het basispakket loopt bij mij nog de kans dat ik er eens naar kijk, de rest valt dus vanzelf af (de preview periode heeft daar geen verandering in gebracht) en ik denk/hoop dat dat bij veel abonnees van Ziggo (en UPC et al) niet veel anders zal zijn.

Laatst gewijzigd door Henk2304; 5 november 2009 om 11:47 Reden: typo
Oud 5 november 2009, 13:09
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
Standaard

Ik kan niet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van RTL Lounge. Ik hoor dan ook niet tot de doelgroep maar ik heb er in het staartje van mijn preview periode nog wat van mee kunnen pikken. Ik krijg de indruk dat er vooral veel herhalingen uitgezonden worden van programma's die eerder op de andere RTL kanalen langs zijn gekomen.
Oud 5 november 2009, 13:49
Leetje65's schermafbeelding
Leetje65 Leetje65 is offline
Senior Member

DTV: samsung DCB P850R
Standaard

Is volgens mij compleet een herhaal zender.

alsof we al niet genoeg herhalingen hebben op de gewone zenders.
Oud 5 november 2009, 14:01
funrider's schermafbeelding
funrider funrider is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis (10MB/1MB) - ouders
DTV: Homecast HD Colorado en Humax Fox IR-C
Standaard

vond het ook een opvallend persbericht. RTL Lounge is vrijwel kopie van RTL8 die ook al overbodig was. Nu met RTL On Demand bij UPC worden dat soort zenders naar mijn idee overbodig al is het wel apart om te zien dat programma's die bij rtlgemist.nl gratis zijn bij upc on demand geld kosten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten