Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 augustus 2009, 17:41
Erres2551's schermafbeelding
Erres2551 Erres2551 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung
Exclamation Automatische betalingen worden zonder reden teruggestort

Ik heb nu al 4 keer onterecht een afsluitbrief van Ziggo ontvangen voor een achterstand die door hen zelf wordt veroorzaakt.

Vorig jaar April en Juni en dit jaar April en Juni zijn de maandelijks automatische betalingen, om ons onbekende redenen, teruggestort.
Volgens de bank kan dit alleen door het bedrijf zelf gebeuren, door de bank (ivm saldo tekort) of door mij. (deze laatste 2 opties zijn het 100% zeker niet)

Omdat ik niet elke dag op mijn bankrekening kijk, en ook zij geen afschriften meer sturen, is dit langs mij heen geglipt!!
Na de laatste afsluitbrief, gelijk betaald en de klantenservice gebelt.
Echter, Ziggo beweert elke keer, dat zij een herinnering en daarna een aanmaning hebben gestuurd. Deze zijn echter, in geen van de gevallen, ooit ontvangen.
De juffrouw van de klantenservice beweert glashard dat deze wel zijn gestuurd, en dat zij een afsluiting niet meer kan tegenhouden.
Aangezien ik dit niet kan bewijzen, kom ik hier niet mee verder en wacht ik dus af wanneer ik af, en weer aangesloten ga worden.

Al-met-al draait het nu weer uit op een welles/nietes spelletje, tussen Ziggo, de Bank en Mij, waar nou de oorzaak ligt!!

Het liefst had ik gewoon weer maandelijks een accept giro, maar aangezien ik een alles-in-1 pakket heb, kan dit niet!!

Vandaag kreeg ik te horen, dat hetzelfde ook is gebeurd bij een van mijn buren!

Dus nu de waarschuwing:
Let op uw geld en maak elke maand even tijd vrij om op uw rekening te kijken. Voor dat u het weet, is uw "automatische betaling" teruggestort (meestal na 3 tot 5 dagen) en heeft u die maand NIET betaald.

Gevolg incassocosten en afsluiting.

Een toch wel geïrriteerde Ziggo klant!
Oud 24 augustus 2009, 18:59
Vrijevogels's schermafbeelding
Vrijevogels Vrijevogels is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Play Max, volop bellen, Ubee modem
DTV: Horizon
Standaard

Apart verhaal en telkens in de maanden april en juni. Staat er toch ergens iets fout in 't systeem bij ziggo en ben ik bang dat het volgend jaar weer gebeurd in de maanden april en juni. ( hou 't maar goed in de gaten )
Oud 24 augustus 2009, 19:08
Erres2551's schermafbeelding
Erres2551 Erres2551 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung
Standaard

Ben ik zeker van plan.
Ook heb ik de bank een onderzoek laten starten om te "bewijzen", dat het niet van mij of van de bank af komt!!
Ik verwacht die uitslag binnenkort!
Oud 24 augustus 2009, 19:09
Gerard001's schermafbeelding
Gerard001 Gerard001 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijevogels Bekijk bericht
Apart verhaal en telkens in de maanden april en juni. Staat er toch ergens iets fout in 't systeem bij ziggo en ben ik bang dat het volgend jaar weer gebeurd in de maanden april en juni. ( hou 't maar goed in de gaten )

Dat hoeft die beste man niet te doen die wordt afgesloten van ziggo
Maar ik snap 1 ding niet en dat lees ik vaak hier terug op het forum

Deze man die belt ziggo op en komt met dit probleem gelijk wordt er gezegt door een hd figuur dat het aan meneer zelf ligt dat is het eerste wat ze zeggen het kan nooit aan ziggo liggen
Laten ziggo nou eens een keer zeggen :Nou meneer dat is vervelend voor u dat dit op de zelfde maanden gebeurt dit gaan we even voor u uit zoeken het zou ook aan ons systeem kunnen liggen Maar nee ligt gelijk aan meneer zelf..

En dan kan je lullen als brugman maar je zult nooit gelijk krijgen...
Oud 25 augustus 2009, 10:00
Randstad's schermafbeelding
Randstad Randstad is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-plus; Cisco EPC3925
DTV: Cisco 8485DVB/Humax iHDR5200c
Standaard

Over de producten die door Ziggo geleverd (kunnen) worden ben ik best tevreden, maar administratief blijft het helaas 1 grote bende.

Is nou geen manager in staat om dat eens goed op de rails te zetten?
Oud 25 augustus 2009, 10:08
pcvroon's schermafbeelding
pcvroon pcvroon is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra
DTV: cisco hd recorder/samsung dcb-b270r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Randstad Bekijk bericht
Over de producten die door Ziggo geleverd (kunnen) worden ben ik best tevreden, maar administratief blijft het helaas 1 grote bende.

Is nou geen manager in staat om dat eens goed op de rails te zetten?
Die zitten er alleen voor de bonussen
Oud 25 augustus 2009, 11:57
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Standaard

Ach tja ik heb daar rechtsbijstand voor

keb nu akkefietje met de nederlandse enrgie maatschappij die hebben mij overgezet naar hun terwijl ik binnen de afkoelperiode pakketje van hun had teruggestuurd.

Hun claimen duurt 8 weken blablabla om die fout terug te draaien maar ondertussen wordt ik wel klant bij hun zonder dat ik dat wil

leuk Nederland je kan zomaar ergens lid worden zonder dat je ergens voor tekend.

Ik zou gewoon indien je dat hebt je rechtsbijstand een moie brief laten sturen werkt vaak heel goed.
Ens cheelt ook indien je aanmaingen incassos etc aan de deur krijgt die kan je doorverwijzen naar je advocaat.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Labels
aanmaning, afsluiting, betaling, onterecht, terugstorting

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten