Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 augustus 2009, 17:41
atala's schermafbeelding
atala atala is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 augustus 2009
Locatie: Wassenaar Ziggo Alles in-1 extra
Berichten: 1
Standaard Sweex RO002 geeft geen verbinding

Beste mensen, eergisteren kreeg ik me nieuw modem binnen ( Arris Touchstone ) en na activatie had ik internet, maar niet met een router ertussen. Vandaag sloot ik het dus aan op me router ( Sweex RO002) en ik krijg dan geen verbinding. ik heb naar de config van me router gekeken en ik krijg voor IP-adres 0.0.0.0 te zien wat erop aanduidt dat er geen ip doorgegeven wordt. Vervolgens heb ik een firmware update gedaan naar ( RO002_FIRMWARE_vTs03-082p.zip ) en nog steeds geen geluk ik heb ik tig keer modem/router aan/uit gezet heeft ook niet geholpen. Ik weet dus nu niet meer wat ik moet doen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag !

Bijvoorbaat Dank.
  #2  
Oud 24 augustus 2009, 10:58
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atala Bekijk bericht
Beste mensen, eergisteren kreeg ik me nieuw modem binnen ( Arris Touchstone ) en na activatie had ik internet, maar niet met een router ertussen. Vandaag sloot ik het dus aan op me router ( Sweex RO002) en ik krijg dan geen verbinding. ik heb naar de config van me router gekeken en ik krijg voor IP-adres 0.0.0.0 te zien wat erop aanduidt dat er geen ip doorgegeven wordt. Vervolgens heb ik een firmware update gedaan naar ( RO002_FIRMWARE_vTs03-082p.zip ) en nog steeds geen geluk ik heb ik tig keer modem/router aan/uit gezet heeft ook niet geholpen. Ik weet dus nu niet meer wat ik moet doen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag !

Bijvoorbaat Dank.
Wel modem opnieuw gestart na aansluiten router?
En ja, Sweex staat niet echt bekend om de kwalitatief goede producten, maar dat is vooruitlopen op de situatie.
  #3  
Oud 24 augustus 2009, 17:47
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2004
Locatie: (2134ET)Hoofddorp/Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Berichten: 1.208
Standaard

alles uit. Modem aan wachten tot alles brand. Dan router aan. Ga er van uit dat de router op automatisch staat met alles ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl