Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 september 2009, 15:05
Joep-100's schermafbeelding
Joep-100 Joep-100 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus UBEE-modem
DTV: samsung DCB 9401R
Standaard

de monteur is hier net weg en hij haalde op zijn laptop, na modem te hebben vervangen en profiel goed laten zetten, ook niet de snelheid van een ai1-e. Kwam zo rond de 30 Mb/s uit. TOch al een verdubbeling van wat ik had.
Maar van wat ik heb begrepen, heeft de monteur nu een opdracht naar de TD gestuurd met daarin de vraag om mijn modem enige tijd in de gaten te houden om zo eventueel nog wat andere mogelijke oorzakne te kunnen vinden.
Oud 8 september 2009, 20:38
BasM's schermafbeelding
BasM BasM is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Aio Xtra
DTV: DTV Samsung 360 HDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BasM Bekijk bericht
Inderdaad het is inmiddels weer dinsdag, nog steeds een erg slecht signaal.
Zou vrijdagavond gebeld worden, zelf maar gebeld, zaterdag zou ik weer gebeld worden, zelf gister maar gebeld, en ik moest even geduld hebben.
Tja, ze hebben de macht dus....
Wat ik wel raar vond, dat was zaterdag, had ik opeens een dl snelheid van 30 mb toen 50 mb en iets later 150 mb. (duurde maar enkele seconden maar toch.)
We wachten maar weer af......
Nou ik zal mezelf maar even quoten, vanavond weer even de helpdesk gebeld maar er bleek afgelopen vrijdag helemaal geen firmware update te zijn voor het arris modem. Ik (we) worden gewoon misleid. Een keurige manier om met je klanten om te gaan.... Tis jammer dat Ziggo alleen verkrijgbaar is hier in Wormer, want anders had ik het wel geweten. Nu het goede nieuws (als het waar is) binnen 2 weken komt er een firmware update voor het nieuwe Arris modem.
Oud 8 september 2009, 20:45
Joep-100's schermafbeelding
Joep-100 Joep-100 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus UBEE-modem
DTV: samsung DCB 9401R
Standaard

Heb zoiets ook gehoord uit de mond van een TD-medewerker. DUs misschien dat het waar is. Want ik zit al weer onder de 20 Mb/s
Oud 8 september 2009, 22:35
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Standaard

Er wordt zelf geroepen dat de Arris terug moeten naar Ziggo...

Eerst Firmware update die niet komt en nu Modem terug naar Ziggo..
ik laat mij eens verrassen wat er nu waar is en wat niet..

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20450
Oud 9 september 2009, 10:40
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb nu de Arris en die werkt op een storing van 3 dagen vorige week goed. Per 1 november ga ik terug van Extra naar Plus. Als die dan het 20/3 en later het 30/4 lijntje netjes doorgeeft, dan ben ik tevreden.
Oud 9 september 2009, 13:38
PeeWee's schermafbeelding
PeeWee PeeWee is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis / Arris TM 702B / D-Link DIR-655
DTV: Samsung SMT-C7140B, Samsung DCB-B270R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Ik heb nu de Arris en die werkt op een storing van 3 dagen vorige week goed. Per 1 november ga ik terug van Extra naar Plus. Als die dan het 20/3 en later het 30/4 lijntje netjes doorgeeft, dan ben ik tevreden.
Grappig, ik heb precies hetzelfde. Nieuw Arris-modem werkt perfect en per 1 oktober doe ik een stapje terug naar Plus. Weet jij wanneer 30/4 in de planning staat?
Oud 9 september 2009, 18:46
BasM's schermafbeelding
BasM BasM is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Aio Xtra
DTV: DTV Samsung 360 HDTV
Standaard

Waarschijnlijk komt er toch geen nieuwe firmware meer. (volgens de klantenservice van vandaag)
A.s. maandag wordt me Arris modem omgeruild voor de Ubee modem. Kijken of het nu wel goed gaat.
Oud 9 september 2009, 19:14
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BasM Bekijk bericht
Waarschijnlijk komt er toch geen nieuwe firmware meer. (volgens de klantenservice van vandaag)
A.s. maandag wordt me Arris modem omgeruild voor de Ubee modem. Kijken of het nu wel goed gaat.
Mijn verhaal van vandaag ook maar even toevooegen dan.

Ik werd vanmiddag gebeld door een ziggo-medewerker n.a.v. diverse mails die ik had gestuurd naar het webteam vanwege mijn trage upload. Van een algehele modemruil wist hij niet van, wel van een fimwware-update, eind september. Ik zei : dan hebben jullie weer drie weken de tijd om jullie klanten aan het lijntje te houden. Het is wel erg hoe wij behandeld worden eigenlijk, toch?
Oud 9 september 2009, 19:56
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeeWee Bekijk bericht
Grappig, ik heb precies hetzelfde. Nieuw Arris-modem werkt perfect en per 1 oktober doe ik een stapje terug naar Plus. Weet jij wanneer 30/4 in de planning staat?
De verhoging naar 30/4 zal wel begin volgend jaar zijn. Denk niet meer dit jaar gezien de problemen die veel mensen nu nog hebben. Komt de volgende verhoging nog dit jaar, dan mag het met grote letters in de krant. Casema/Ziggo kennende gok ik op voorjaar 2010.
Oud 9 september 2009, 20:01
Interneppen's schermafbeelding
Interneppen Interneppen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
Standaard

Het "grappige" vind ik nog steeds. "Fast download" en de indiaan die staat te huppelen op de tv.

Ik ga dat ook proberen. Maar dan al stampend op die klote Arris modem! AAAHHH... Huppel Huppel...

Tot over een half uur maar weer. Dan zal ik wel weer even voor 10 minutjes internet hebben

---
Nog een leuke... Toen we het nieuwe modem ontvingen zat er een sticker bij om je modem retour te sturen. Zal die toch voor het Arris modem bestemd zijn.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten