Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H360R (HDTV)

Mededelingen

Samsung DCB-H360R (HDTV) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de High Definition kabelontvanger van Samsung

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 augustus 2009, 00:13
Pio's schermafbeelding
Pio Pio is offline
Senior Member

DTV: -
Exclamation Traag zappen Samsung 360

Sinds een paar dagen merk ik dat de snelheid van het zappen op mijn decoder achteruit is gegaan.
Mijn informatiebalk blijft 1,5 seconden staan. Als ik eerst zapte kreeg ik beeld voordat of net nadat deze balk weg ging. Nu duurt het na het verdwijnen van de infobalk soms wel 2 seconden voordat er beeld komt.
Ik heb de decoder al aan en uit gezet en ook even de stroom eraf gehad maar dit mag niet baten.
Meer mensen met dit probleem?

Laatst gewijzigd door Pio; 22 augustus 2009 om 00:18 Reden: typo
Oud 22 augustus 2009, 22:18
Pio's schermafbeelding
Pio Pio is offline
Senior Member

Standaard

niemand met een 360? Ik lees wel van mensen met hetzelfde probleem in combinatie met een Samsung 850 PVR.
Oud 23 augustus 2009, 15:58
kamphajm's schermafbeelding
kamphajm kamphajm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max (Technicolor TC7210 modem)
DTV: Neotion CI+; Samsung SMT-C7140B
Standaard

Geen probleem met mijn 360RA. Ik zap trouwens meestal via een Logitech Harmony 555 a.b. Die zappen sneller dan de originele Samsung a.b.
In het verleden had ik wel af en toe last van trage reacties, maar dan hielp het uit- en aanzetten van de decoder prima.
Oud 23 augustus 2009, 16:56
Tempus's schermafbeelding
Tempus Tempus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE plus / Ubee EVM320B
DTV: UE48HU7500 ci+1.3 Smith
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pio Bekijk bericht
niemand met een 360? Ik lees wel van mensen met hetzelfde probleem in combinatie met een Samsung 850 PVR.
Ik herken het probleem (het is een ***systeem) je moet eens in de zoveel tijd zo,n foefje uithalen, stroom eraf aan/uit dat wil wel helpen.

Wat je nog eens kunt proberen is de AB, even de batterijen eruit en op alle knoppen tegelijk drukken, ik hoop dat dit nog helpt
Oud 23 augustus 2009, 20:42
Pio's schermafbeelding
Pio Pio is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamphajm Bekijk bericht
Geen probleem met mijn 360RA. Ik zap trouwens meestal via een Logitech Harmony 555 a.b. Die zappen sneller dan de originele Samsung a.b.
In het verleden had ik wel af en toe last van trage reacties, maar dan hielp het uit- en aanzetten van de decoder prima.
Ik zap met een 895 maar het probleem is juist dat het nu lang duurt voor ik weer beeld heb. Zappen gaat even langzaam/snel als eerst maar het duurt nu langer om als ie op het juiste kanaal staat voor er beeld komt.
Oud 3 september 2009, 21:21
rambocus's schermafbeelding
rambocus rambocus is offline
Junior Member

DTV: samsung 360 RA
Standaard

Dat met dat stroom er even vanaf halen en er weer opzetten heeft bij mij het probleem verhlopen van het langzame zappen met de harmony
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H360R (HDTV)

Labels
samsung, samsung 360, traag, zappen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten