Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Mededelingen

Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 augustus 2009, 13:23
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MR-Brain Bekijk bericht
Maar dan nog zie ik geen headers (Grabit)
Volgens mij worden headers maar heel kort bewaard, je ziet dus vooral in drukke groepen heel weinig headers. Headers zijn tegenwoordig een beetje nutteloos geworden omdat er teveel posts langskomen en je met nzb's kunt downloaden. Je moet wel om goed gebruik te maken van nzb's een aantal group instellingen in je newsclient goedzetten. Zie deze post voor newsleecher en 2 berichten lager voor grabit.
Oud 24 augustus 2009, 14:41
MR-Brain's schermafbeelding
MR-Brain MR-Brain is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra (Power Bundel)
DTV: Humax iHDR-5050c / Samsung BCB-9401R
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Volgens mij worden headers maar heel kort bewaard, je ziet dus vooral in drukke groepen heel weinig headers. Headers zijn tegenwoordig een beetje nutteloos geworden omdat er teveel posts langskomen en je met nzb's kunt downloaden. Je moet wel om goed gebruik te maken van nzb's een aantal group instellingen in je newsclient goedzetten. Zie deze post voor newsleecher en 2 berichten lager voor grabit.
Bedankt voor deze tip CeeS. Ik kan nu de NZB gewoon downloaden. Vreemd dat alleen deze NZB problemen geeft en de anderen niet. Maar goed, het schijnt nu allemaal te werken dus bedankt iedereen voor al jullie hulp en adviezen. Wat mij betreft mag hier een slotje op.
Oud 24 augustus 2009, 22:48
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MR-Brain Bekijk bericht
Vreemd dat alleen deze NZB problemen geeft en de anderen niet.
Dat heeft ermee te maken als een post in meerdere groepen is gepost, dus bijvoorbeeld in boneless en in a.b.x
Als je dat groepcommando niet goed hebt ingesteld probeert je client de posts alleen uit boneless te halen. Maar in dit geval staan enkele deeltjes misschien alleen in a.b.x en niet in boneless. Met het juiste group commando maakt het niet uit en zoekt de server het zelf uit op het bericht-id en niet in één groep.
Oud 24 augustus 2009, 23:18
MR-Brain's schermafbeelding
MR-Brain MR-Brain is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra (Power Bundel)
DTV: Humax iHDR-5050c / Samsung BCB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Dat heeft ermee te maken als een post in meerdere groepen is gepost, dus bijvoorbeeld in boneless en in a.b.x
Als je dat groepcommando niet goed hebt ingesteld probeert je client de posts alleen uit boneless te halen. Maar in dit geval staan enkele deeltjes misschien alleen in a.b.x en niet in boneless. Met het juiste group commando maakt het niet uit en zoekt de server het zelf uit op het bericht-id en niet in één groep.
Weer wat geleerd. Dit wist ik dus niet. Nogmaals bedankt!!!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten