Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 augustus 2009, 22:15
MrLee86's schermafbeelding
MrLee86 MrLee86 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra | Modem: Motorola SVB5120e | Router: Netgear WGR614v9
DTV: SAMSUNG
Standaard Verkeerde modem / router?

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag alles-in-1 extra van ziggo. De monteur heeft het zojuist geinstalleerd en alles werkt, maar...

In plaats van de beloofde 50 mbit blijf ik steken op 20 mbit. Ik heb dit getest op een nieuwe computer rechtstreeks verbonden met de router middels een netwerkkabel.

Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat de monteur het verkeerde modem heeft geinstalleerd.

Ik ben voorzien van :
Motorola SBV5120e (modem)
Netgear WGR614v9 (router)

Klopt het dat dit modem de 50 mbit niet aankan en ik daardoor maar blijft steken op 20 mbit?
Oud 20 augustus 2009, 22:51
Phenom's schermafbeelding
Phenom Phenom is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Standaard

Als je zelf even op dit forum gaat kijken zal je zien dat je het antwoord snel gevonden heb.
Zelf wat onderzoek kan geen kwaad.
Oud 20 augustus 2009, 23:57
awende's schermafbeelding
awende awende is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra i.c.m. Arris TM702B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrLee86 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag alles-in-1 extra van ziggo. De monteur heeft het zojuist geinstalleerd en alles werkt, maar...

In plaats van de beloofde 50 mbit blijf ik steken op 20 mbit. Ik heb dit getest op een nieuwe computer rechtstreeks verbonden met de router middels een netwerkkabel.

Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat de monteur het verkeerde modem heeft geinstalleerd.

Ik ben voorzien van :
Motorola SBV5120e (modem)
Netgear WGR614v9 (router)

Klopt het dat dit modem de 50 mbit niet aankan en ik daardoor maar blijft steken op 20 mbit?
Je vermoeden is juist, je hebt een oude modem gekregen.
Oud 21 augustus 2009, 00:09
MrLee86's schermafbeelding
MrLee86 MrLee86 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra | Modem: Motorola SVB5120e | Router: Netgear WGR614v9
DTV: SAMSUNG
Standaard

Sorry, ik heb inderdaad wat gemist. Er staat inderdaad op dit forum dat het modem verouderd is, maar ik vindt het een rare gang van zaken. Eerst leveren ze op 20 augustus een oude modem. En vervolgens zou ik voor 1 september (net zoals alle andere ziggo klanten) een nieuw modem moeten krijgen?

Dat wordt dus weer tijd voor een telefoontje...

Heel erg bedankt voor de reacties.
Oud 21 augustus 2009, 01:35
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrLee86 Bekijk bericht
Sorry, ik heb inderdaad wat gemist. Er staat inderdaad op dit forum dat het modem verouderd is, maar ik vindt het een rare gang van zaken. Eerst leveren ze op 20 augustus een oude modem. En vervolgens zou ik voor 1 september (net zoals alle andere ziggo klanten) een nieuw modem moeten krijgen?

Dat wordt dus weer tijd voor een telefoontje...

Heel erg bedankt voor de reacties.
Als het goed is krijg je vanzelf het nieuwe modem alsnog thuisgestuurd.
Zoek het forum er nog maar eens op na. Je bent niet de enige waarbij dit is gebeurt.
Oud 28 augustus 2009, 16:52
thunder8's schermafbeelding
thunder8 thunder8 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIO Extra / Ubee Modem
DTV: Smit CI+ Cam
Standaard

Heb een maand voordat de snelheidsverhoging erdoor kwam ook de oude modem nog gekregen en tot op heden ook nog geen nieuwe gezien.

Vorige maand gebeld, want ik wil natuurlijk graag gebruik maken van de nieuwe snelheden, echter hoorde ik toen al dat het tot eind deze maand kon duren, voordat de nieuwe modem werd uitgeleverd.

Zo net nog ff gebeld, want heb nog geen nieuwe modem en de maand is toch echt bijna voorbij, maar nu heeft men weer een storing in het interne systeem, waardoor die informatie niet te zien was.....

Al met al zit ik ook al erg lang te wachten en snap nog steeds niet waarom destijds niet meteen de nieuwe modem is uitgeleverd. Kan straks voor 12€ weer een modem aangetekend terugsturen....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten