Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 augustus 2009, 17:44
michiel2300's schermafbeelding
michiel2300 michiel2300 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z3i
Standaard niet de trailer wordt afgespeelt maar de hele film!

Beste mensen,

Ik kwam een uurtje geleden thuis van het werk en ik dacht laat ik eens door de ondemand catalogus gaan bladeren. Toen kwam ik bij de film Stop Loss terecht. Hier zat een trailer bij , dus ja wat doe je dan, dan ga je even de trailer kijken.

Tot mijn grote verbazing werd vervolgens niet de trailer getoond maar begon de decoder met het afspelen van de héle film. Zonder dat ik uberhaupt maar op de blauwe betaal knop gedrukt heb.

Nou ben ik benieuwd of ik hiervoor gefactureerd ga worden, maar daar gaat het me niet zo zeer om. Ik vraag me meer af of andere mensen ook wel eens zoiets hebben meegemaakt.

Groetjes Michiel
Oud 26 augustus 2009, 16:06
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel2300 Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik kwam een uurtje geleden thuis van het werk en ik dacht laat ik eens door de ondemand catalogus gaan bladeren. Toen kwam ik bij de film Stop Loss terecht. Hier zat een trailer bij , dus ja wat doe je dan, dan ga je even de trailer kijken.

Tot mijn grote verbazing werd vervolgens niet de trailer getoond maar begon de decoder met het afspelen van de héle film. Zonder dat ik uberhaupt maar op de blauwe betaal knop gedrukt heb.

Nou ben ik benieuwd of ik hiervoor gefactureerd ga worden, maar daar gaat het me niet zo zeer om. Ik vraag me meer af of andere mensen ook wel eens zoiets hebben meegemaakt.

Groetjes Michiel
Wat staat er bij je bestel status? Daar kun je zien wat je besteld hebt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten